
جراحی لثه
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی لثه
کد نظام پزشکی
127786
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر علی قمری
تلفن مطب
78 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
17 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من به کلینیک هومینا در سعادت اباد مراجعه کردم و شوربختانه با لیزر قسمت زیادی از لثه و استخوان فک من رو از بین بردند با استیصال کامل به دکتر قمری مراجعه کردم به علت اورژانسی بودن کارم خارج از نوبت برام پیوند لثه و تراشیدن استخوان رو انجام دادن یکدنیا سپاسگذارم
کاربر نوبت
17 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر قمری بی نظیر هستند.کارشون رو از نزدیک دیدم کاملا علمی وباسلیقه کار انجام میدهند.چهار واحد برای پدرم کار انجام دادند منم چون دندانپزشک هستم کاملا عملشون رو نگاه کردم.خیلی عالی کار انجام دادند و من همه ی بیمارهامو پیش ایشون ارجاع میدم.
کاربر پذیرش 24
21 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
دکتر خوش برخوردبود با سوالاتی که کرد و دیدن عکس OPG بیماری لثه من را که حدود یکسال درگیرش بودم درست تشخیص داد و خوب توضیح داد. نکته منفی از نظر من این بود که بدلیل شلوغی مطب عجله را حس کردم و این حس باعث شد خودم هم عجله کنم.
کاربر نوبت
05 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بتازگی یه واحد ایمپلنت و ۹ واحد لیفت لسه انجام دادم با اینکه خیلی میترسیدم ولی اقای دکتر با حوصله و خیلی عالی کار منو انجام دادند و اصلا هم درد نداشتم واقعا ازشون ممنونم
کاربر پذیرش 24
17 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشکی بسیار بااخلاق.حاذق باحوصله هستند .ندانم آبسه عفونت داشت .لثه ام عفونی شده بود .دندانم را کشیدن و جراحی شدم و...تعرفه های هم منطقی هست .ممنونم از ایشان و کادر پذیرش
س
سودابه
کاربر دکترتو
23 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای چکاپ لثه مراجعه کردم و دکتر قمری عزیز به حدی خوش برخورد و با انرژی مثبت و دلسوز بودند که کاش این رفتار حرفهای و مسئولانه را همه پزشکان داشتند.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
26 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار حرفه ای و مسلط و خوش برخورد بودند. ۸ واحد ایمپلنت برام گذاشتند. هیچ دردی موقع کارشون حس نکردم.
کاربر نوبت
25 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار حاذق متین و با اخلاق وبزرگوار هستند..جراحی لثه انجام دادم خدمت ایشان و خیلی راضیم
کاربر نوبت
24 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیست لثه داشتم. و ریشه درلثه. بسیارازکارایشان راضی هستم و ایشان صبورومهربان هستند
کاربر پذیرش 24
11 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
کارش عالیه یه زره قیمت بالا میگن . مسلط .بااصالت
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.