
فوق تخصص طب نوزادي وپیرامون تولد
زنجان
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 17:00
زنجان
100,000تومان
تخصص
طب نوزادي وپیرامون تولد
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
90870
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر مریم باقری وند
تلفن مطب
63 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
27 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار بسیاررررر دکتر کاربلد و باشخصیت و با اخلاقی هستند ایشون.خدا حفظشون کنه برای شهرمون که با تشخیص درست و درمان به موقع شون افتخار زنجان هستن. نوزاد 23 روزه ام تب کرد و برم پیش ایشون،دستور بستری دادند که متوجه شدیم عفونت شدید داره.طبق نظر ایشون 7روز دارو گرفت و عفونتش اومد پایین و علاوه برتشخیص عفونت،چکاپ کامل کردن ایشون رو که متوجه مشکلات دیگر نوزادم شدند و هنوز تحت کنترل هستش. با کلی تحقیق فهمیدم که بهترررییین پزشک اطفال زنجان دکتر باقری وند هستن
ح
حسن نعمتی
کاربر پذیرش 24
08 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام.خانوم دکتر به جد باید گفت که پزشک حاذق وخوش اخلاق هستند.و پیشنهاد من برای معالجه کودکان دکتر باقری ونده
س
سیده مهدیس حسینی
کاربر پذیرش 24
13 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوش اخلاق هستند و خیلی تشخیص درستی میدن و با حوصله توضیح میدن که دارو با بدن چیکار میکنه،ممنونم ازشون
ا
ابولفضل محمدی
کاربر پذیرش 24
23 خرداد 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
دکتر باقری وند یه فرشته هس ک من واقعا بهشون ایمان دارم و بچمم تازه بدنیااومده جایی بجز پیش ایشون نمیبرم
ن
نیلای قربانی
کاربر پذیرش 24
21 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بااخلاق و خوبی هستن با حوصله تمام دخترم رو ویزیت کردن و تمام سوال های من رو ریز به ریز پاسخ دادن
ن
نفس افشاری آزاد
کاربر پذیرش 24
03 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر عالی خوش اخلاق دانا همه چیزو قشنگ توضیح میده ازین به بعد دخترمون پیش دکتر باقری وند میبرم
کاربر پذیرش 24
25 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خیلی دکتر کاربلد هستش کارشون تجربه شون حرف نداره من سلامتی پسرمو مدیون خانم دکترم
ا
ابولفضل محمدی
کاربر پذیرش 24
06 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام مهربون خوبی خانوم دکتر واقعا فرشته هستن و اینکه برا برفک دهن بچه چیکار کنیم
آ
آرتین شفقتی
کاربر پذیرش 24
26 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار با حوصله و بادقت و اینکه برای بیمارانشون وقت میزارن و خوب توضیح می دن
س
سوگند خان بابائی
کاربر پذیرش 24
16 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
اخلاق ، صبر و با حوصله کارشون رو انجام میدن ،بر خورد خوب و عالی ممنونم ازشون
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.