
پزشکی عمومی
کاشان
حضوری
کاشان
تلفنی
متنی
تخصص
پزشکی عمومی
کد نظام پزشکی
54399
تب دنگی
گاستروانتریت (التهاب معده و روده)
دیابت نوع 1
آسم برونش
تیروئید در کودکان
بوتاکس دور چشم (پنجه کلاغی)
سندرم روده تحریک پذیر (IBS)
دیابت نوع 2
مشکلات مفصلی و عضلانی
بوتاکس صورت
تلفن مطب
21 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
24 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام، من ییکماه پیش کتفم رو پیش ایشون عمل کردم، الان که دستم حرکت نداره گفتن باید 30جلسه فیزیو تراپی برم، حدود6ماه طول میکشه تادستم به حالت طبیعی خودش برگرده، ان شاء الله که بهتر بشه، آقای دکتر خودشون زیاد با بیمار صحبت نمیکنن، بیشتر دستیاراش معاینه وپرسش وپاسخ میکنن.
ک
کفایت مقصودی کارنجی
کاربر پذیرش 24
24 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام، من ییکماه پیش کتفم رو پیش ایشون عمل کردم، الان که دستم حرکت نداره گفتن باید 30جلسه فیزیو تراپی برم، حدود6ماه طول میکشه تادستم به حالت طبیعی خودش برگرده، ان شاء الله که بهتر بشه، آقای دکتر خودشون زیاد با بیمار صحبت نمیکنن، بیشتر دستیاراش معاینه وپرسش وپاسخ میکنن.
ل
لیلا کهکی
کاربر پذیرش 24
04 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
دکتر صادق زاده دکتر خوبی هستن ولی اشکال کار اینه که خودشون در مورد بیماری واضح با بیمار صحبت نمیکن فقط دستیاراشون جواب وسوال میدن اونم از دستیارش میپرسه بهتره که بابیمار در مورد بیماریش واضح تر حرف بزنن
کاربر پذیرش 24
20 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
امکانات رفاهی بیمارستان بهشتی صفر 'دکترهم نسخه مرا برای داروخانه تاییدنکرد ومجبورشدم درهوای برفی به دنبال دارو وبازگشت مجدد به دکترشوم واخر سرهم موفق به زدن امپولم برای کتنفم نشدم
ا
امیرعلی طاهری منش
کاربر پذیرش 24
20 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
امکانات رفاهی بیمارستان بهشتی صفر 'دکترهم نسخه مرا برای داروخانه تاییدنکرد ومجبورشدم درهوای برفی به دنبال دارو وبازگشت مجدد به دکترشوم واخر سرهم موفق به زدن امپولم برای کتنفم نشدم
کاربر پذیرش 24
19 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خود دکتر که سرش تو گوشی بودولی دستیاردکترواقعا خوب بود معاینه روبه خوبی انجام و دستورات لازم رو برام توضیح دادند... رفتار پرسنل وکارکنان مرکز هم عالی.. ممنون از همگی
ن
نرگس زوارئی
کاربر پذیرش 24
19 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خود دکتر که سرش تو گوشی بودولی دستیاردکترواقعا خوب بود معاینه روبه خوبی انجام و دستورات لازم رو برام توضیح دادند... رفتار پرسنل وکارکنان مرکز هم عالی.. ممنون از همگی
کاربر پذیرش 24
13 تیر 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
عدم حضور دکتر و معاینه توسط دستیار با عث نا رضایتی بیمار شده لطفا غیبت دکتر را قبل از حضور بیمار به بیمارستان اطلاع دهید
ز
زهرا خادمپور راوندی
کاربر پذیرش 24
15 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده از طریق برنامه پذیرش24 براحتی نوبت گرفتم نوبت فردای همان روز و شکرخدا بدون مشکل توسط عوامل خوش برخورد ویزیت شدم
ا
الهه خاکسارآرانی
کاربر پذیرش 24
30 مرداد 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
3
باسلام دستیار دکتر معاینه ام کرد و دردم بیشتر شد و در آخر هم فیزیوتراپی و ام ار آی رو ثبت نکردن متاسفانه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی