
قلب و عروق
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
قلب و عروق
کد نظام پزشکی
45527
بورد تخصصی قلب وعروق
درمان بيماريهای قلبی عروقي كه علايمی مثل خستگی فعاليتی، طپش قلب، دردقفسه صدری، تنگی نفس فعاليتی يا شبانه، ورم پاها، سنكوپ، واريس، سردرد، سرفه و بيماريها شامل گرفتگی عروق كرونر، سكته قلبی، نارسايی قلبی، امبولی ريه، ترمبوز(لخته) ، وريدهاي پا و دست، فشارخون بالا و فشار خون بالايی شريان ريوی، واريس، بيماريهای دريچه ای فلب شامل تنگی ونارسايی دريچه، بيماريهای مادرزادی قلب و....
در مطب نوارقلب و اكوكارديوگرافی انجام می شود.
همکاری با بيمارستان ميلاد
سی تی آنژیوگرافی
اکو قلب جنین (اکوکاردیوگرافی جنین)
ارزیابی / درمان اختلالات مادرزادی
آنژیوپلاستی مغز کاروتید
کاشت ضربان ساز
جراحی قلب مادرزادی
آنژیوگرافیهای پیوندی
بالون دریچه میترال
ابلیشن قلبی
سونوگرافی داخل عروقی
مطب چهارباغ بالا
تلفن مطب
311 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
03 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من فقط برای چک آپ رفته بودم و خوشبختانه مشکلی نداشتم. فقط می خوام بگم خانم دکتر خیلی اخلاقشون خوبه. مثل یه دوست صمیمی و فامیل آدم و خیلی خودمونی با آدم صحبت می کنن. منشیشون هم خیلی صمیمی بودن. انگار رفتی خونه فامیلت. من خیلی روحیه ام خوب شد و انرژی مثبت گرفتم ازشون.
م
مریم
کاربر دکترتو
22 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون خیلی با شخصیت و مهربان هستند و با دلسوزی تمام برای بیمار وقت میگذارند از نظر تجویز و علم واقعا عالی بودن؛ اما چیزی که واقعا برای اولین بار واسم عجیب بود هزینه ی بالای اکو و نوار قلب بود نمیدونم جاهای دیگه هزینه اش چقدره ولی بنظرم خیلی زیاده البته برای من:)))
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
04 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
چهار نفر برای چکاپ و کنترل آریتمی قلبی وفشار خون بالا مراجعه کردیم به تمامی صحبتهایمان با حوصله گوش دادن و بهترین تجویز رو کردن اصلاً دنبال گرفتن نوار قلب یا اکو الکی نیستن درکل در صورت نیاز استفاده میکنن دکتر با اخلاقی هستن
ث
ثنا
کاربر دکترتو
20 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتری کاملا مهربان وخوش برخورد هستند خیلی باحوصله به تمام حرفهای بیمار گوش میدهند خودمونی و خوش اخلاق و دوستداشتنی هستند من که واقعا ازشون راضی هستم و کاملا ایشون رو به دیگران هم پیشنهاد می کنم
ع
عیدی محمد
کاربر دکترتو
27 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار خوش برخورد بودند و برای بیمار وقت میگذارند و به حرفهای بیمار خوب گوش میکنند و تشخیصشون هم درست بود و روند درمان و کنترل بیماری به خوبی پیش میره و رضایت بخش بوده خداروشکر از ایشون ممنونیم
ل
لیلا
کاربر دکترتو
15 مهر 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
از یک گوشی در سایت نمیشود برای دو نفر نوبت گرفت (دکترِتو: لطفا برای نوبت گیری برای اشخاص دیگر در حین مراحل نوبت گیری قسمت نوبت برای دیگران را انتخاب و شماره همراه بیمار را وارد نمایید)
م
محمد
کاربر دکترتو
21 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
3
با سلام،دکتر خانم خیلی خوش اخلاق،خوش برخورد،بودند،هنوز دارو تجویز نکردند.روند بهبودی رو حتما نظر میدم.فعلا چند تا آزمایش نوشته باید انجام بدهم. ممنون از شما
م
محمد
کاربر دکترتو
12 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
من امروز ۱۲ شهریور ماه از کرمانشاه اومدم و مراجعه کردم.واقعا خیلی کارشون عالیه و بسیار متبحر هستن.و خیلی دلسوزانه معاینه میکنن.ارزو صحت و سلامتی دارم براشون.
ع
عذرا
کاربر دکترتو
21 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار دقیق و با حوصله هستند و به بیماران بیشتر از هزینهی خود اهمیت میدهند، منشی ایشان هم خوش اخلاق و خوش برخورد هستند. محیطی آرام و بدون تنش.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
29 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بخاطر چکاب قلبی مراجعه کردم بسیار دکتر حاذق وآگاهی هستند بسیار خوش اخلاق ومهربان،ومخصوصا سیستم دارویی که بکار می برند خیلی دقیق است
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی