
روانشناسی
شاهین شهر
حضوری
شاهین شهر
تلفنی
متنی
تخصص
روانشناسی
شماره پروانه
24947
مطب خیابان فردوسی
تلفن مطب
539 دیدگاه
ا
افسانه
کاربر دکترتو
01 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بسیار خوشحالم که از فرصت مشاوره با آقای باغبانی بهرهمند شدهام. با اینکه من در کشور کانادا زندگی میکنم، ایشان با تخصص و دانش بالا توانستند بهصورت حرفهای و با درک کامل از وضعیت من، به من کمک کنند. ایشان در تمام جلسات مشاوره، به دقت به صحبتهای من گوش میدادند و با راهکارهای مؤثر و عملی مرا راهنمایی میکردند. یکی از نکات قابل توجه در کار با آقای باغبانی، رویکرد شخصیسازیشده ایشان بود. ایشان همواره به نیازها و شرایط خاص من توجه داشتند و مشاورههایشان کاملاً مطابق با نیازهای من تنظیم شده بود. در این مدت، تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده کردهام و بدون شک بخش بزرگی از این موفقیتها را مدیون راهنماییها و مشاورههای ایشان هستم. علاوه بر تخصص و تجربه بالا، آقای باغبانی با اخلاق حرفهای و رفتار گرم و دوستانه خود باعث ایجاد حس اعتماد و آرامش در من شدند. از این رو، من از ایشان نهایت رضایت را دارم و بیتردید ایشان را به هر فردی که به دنبال مشاوره حرفهای و مؤثر است، توصیه میکنم.
پ
پانته آ
کاربر دکترتو
11 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من یک خانم ۳۷ ساله هستم که مشکلات زیادی در ارتباط با همسرم و حتی بچه هام داشتم و قبلا پیش خیلی از روانشناسای مطرح اصفهان رفتم، و زیاد نتیجه نگرفتم.حتی یکبارم رفتم شیراز ولی اصلا بدرد نخوردن،،تا اینکه چند وقت پیش همکارم گفت برو پیش جناب باغبانی، ،راستش اولش گفتم اینم مثل بقیه. اونا که معروف بود نتونستن کاری کنن ،حالا ایشون بتونه،،بالخره با اصرار دوستم که خودشم راضی بود رفتم خدمت جناب باغبانی عزیز و واقعا معجزه بود برام و ایشون عالی بودن.به جرات بگم تا الان ۸۰ درصد مشکلاتم حل شده و قراره بازم برم..خیلی خوشحالم، خواستم این تجربه رو با شما به اشتراک بذارم و بگم حتما برید پیش ایشون و فکر نکنید هرکسی اسم در کرده حتما کارش خوبه،،این دیگه بمن ثابت شد،،خدایا شکرت
ن
نرگس
کاربر دکترتو
25 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من یه دختر ۲۰ سالم که قبل از اینکه با آقای دکتر آشنا بشم زندگیم شده بود فقط گریه کردن و گوش دادن به آهنگای غمگین و افسردگی ...نمیتونستم هیچ کاری کنم ...حتی درسم نمیخوندم ...زندگیم تاریکی مطلق شده بود ....از وقتی که با آقای دکتر مشاوره گرفتم همه چیز عوض شد ....حالم خوب شد دیگه خبری از استرس و اظطراب و افسردگی نیست و شروع کردم به درس خوندن و امید دارم به آینده ....آقای دکتر زندگی من و نجات دادن و من همیشه مدیونشونم .
م
مریم
کاربر دکترتو
05 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر باغبانی من رو از بدترین بحران روحی و یک تعارض سخت نجات دادن.خیلی مشاوره هاشون راهگشا هستن .من دکتر باغبانی رو بی نهایت قبول دارم چون واقعا درامر مشاوره تک هستن از هر نظر و خیلی با سواد هستن و شجاع و این حس شجاعت روب طرف مقابل القا میکنن ویاد میدن ک از هر مشکلی نترسیم و چطور اون مشکلو حل کنیم .برای من مثل یک برادر هستن کنار مشاور بودن .خداوند حفظشون کنه وموفق باشن 🌹
س
سحر
کاربر دکترتو
11 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من و همسرم به علت مشغله زیاد کار نمیتونستیم زمان برای هم بذاریم و البته یک سری خصوصیات فردی هم داشتیم که باعث ایجاد چالش هم در زندگی زناشویی و هم در محیط کارمون داشت که آقای دکتر با صبوری به صحبت هامون گوش داد و حتی تو جلسه اول راهکارهای جالبی بهمون داد که من و همسرم واقعا حس بهتری و آرامش بیشتری گرفتیم .. مشتاقانه منتظر جلسات بعدی هستیم.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
20 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خوشحالم از اینکه با دکتر آشنا شدم و با توجه به جلسه اول و آشنایی ، ایشان خیلی صبورانه مشاوره خود را آغاز نمودند که توانستند اعتماد من را به خود جلب نمایند که در آخر جلسه احساس سبک بودن و خوبی داشتم و با استفاده از ترفندهای پیشنهادی تا اندازهای مشکلمان آسان تر گردید به امید روزهای بهتر با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان
س
سمیرا
کاربر دکترتو
06 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام، علت مراجعه: اضطراب شدید و نگرانی و دلشوره و ناراحتی از یک رابطه ای که داشتم. تا امروز ۵ جلسه خدمت جناب استاد باغبانی رسیدم و درحال حاضر حالم خیلی خوبن. واقعا از هر لحاظ ایشان نمونه هستند. البته یک نکته رو هم بگم که هزینه جلسات برایم کمی سنگین بود ولی راضیم. ممنونم از سایت دکترتو
م
مبین
کاربر دکترتو
25 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار خوش اخلاق و محترم بودند و ارتباط برقرار کردن با ایشان بسیار آسان بود. ایشان به بهترین شیوه ممکن، راه حل ها را بیان کرده و در حل مشکلاتم کمک شایانی کردند. بدون تردید توصیه می کنم اگر به خدمات پزشکی نیاز دارید ، دکتر باغبانی را به عنوان اولویت اول خود در نظر بگیرید.
م
مژگان
کاربر دکترتو
07 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام و خدا قوت محضر استاد گرانقدر جناب آقای دکتر باغبانی در گذشته با زندگی قهر بودم . اما حالا به لطف وجود درمانگر و کارشناس خوب ، قدردان لحظه لحظه های زندگی هستم و مژگان را دوست دارم . به کمک و راهنمایی ایشان درحال شناخت خود و توانایی هایم هستم خدارا سپاسگزارم . مژگان
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
18 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من از مشاوره ای که از دکتر باغبانی گرفتم بسیار راضی و سپاسگزارم.ایشان بسیار آرام به صحبت های مراجعه کننده گوش می دن .من مردد بودم .ولی صحبت های ایشان به من آرامش داد وبا راهکارهای مفیدشون تونستم تصمیم بگیرم. انشاالله که همیشه همین طور موفق باشند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی