
متخصص ارتودنسی
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 07 تیر - 17:30
تهران
230,000تومان
تخصص
ارتودنسی
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
79729
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب لادن
تلفن مطب
48 دیدگاه
کاربر نوبت
29 مرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
با درود من برای لامینیت 8دندان بالا و پایین به ایشان معرفی شدم و نمونه کارهایشان را دیدم و برای درمان انتخابشون کردم نتیجه کار بسیار شگفت انگیزه و واقعا چهره مرا دگرگون کرد دکتر نبی زاده علاوه براینکه بسیار حرفه ای کار میکنند بسیار هم با انصاف و منظم هستند محیط مطب بسیار دلنشین و پاکیزه است وپرسنل هم بسیار خوش برخورد و تر و تمییز هستند ضمن اینکه اصول ضد عفونی را بشدت رعایت میکنند که من در جاهای دیگر حتی مطب های شمال شهر مثل سعادت اباد و... اینقدر دقت ندیدم و از همه مهمتر کیفیت فوق العاده کار هست به گونه ایکه همه از دیدن زیبایی کار اقای دکتر شگفت زده شده و خیلی ها خواستند که به دکتر معرفیشون کنم.البته اقای دکتر تخفیف بسیار خوبی هم به من دادند.در یک کلام دکتر نبی زاده بسیار عالی وفوق العاده هستند مطب نقلی وخوشگلی هم دارندمن ایشون را به همه توصیه میکنم.
کاربر نوبت
04 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کارشون بسیار عالیه و واقعا بیشتر باوجدان و هستند و مناسبترین و بهترین درمان را با هزینه مناسب را به شما پیشنهاد میدهند و تنها دندانپزشکی است که بهتون آموزش بهداشت میدهد تا دندانهاتون دیگر مشکل پیدا نکند.وبدون در نظر گرفتن مسائل مادی مناسبترین درمان را براتون انجام میدهند .من بسیار بسیار ازشون راضی هستم و به همه توصیه میکنم.شک نکنید اگر بهترین نباشند ، یکی از بهترین ها هستند.
کاربر نوبت
17 دی 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
اخیرا برای کامپوزیت زیبایی دخترم به ایشان مراجعه کردم بسیار عالی هم کار عالی هم برخورد بسیارخوب .کار ایشون بینظیره من 20ساله پیش ایشون میرم واقعا باوجدان واز جان ودل کار میکنند.
کاربر نوبت
04 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای زیبایی دندانهای جلو به آقای دکتر مراجعه کردم کارشون خیلی عالی و فوق العاده عالی .من به همه توصیه میکنم.
کاربر نوبت
21 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار عالی وفوقالعاده است کارشون وخیلی باوجدان وقیمتهاشونم خیلی خیلی مناسبه.توصیه میکنم به همه.
کاربر نوبت
30 اردیبهشت 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای ایمپلنت به ایشان مراجعه کردم ونتیجه بسیار عالی بود مثل همیشه
کاربر نوبت
21 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای ارتودنسی به ایشان مراجعه کردم خیلی عالی بود خیلی راضی هستم.
کاربر نوبت
12 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
بتده شخصا از کاری که ر وی دندان خودم انجام شد راضی هستیم
کاربر نوبت
15 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من واسه روکش مراجعه کردم عالی بودراضی ام وخداروشکر
کاربر نوبت
03 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوب بود ارتودنسی کردم خیلی عالی بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.