
زنان، زایمان و نازایی
شهرضا
حضوری
شهرضا
تلفنی
متنی
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
کد نظام پزشکی
40817
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
مطب دکتر زهرا عابدی در شهرضا
تلفن مطب
46 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من یه جلسه پیش ایشون رفتم؛ فوق العاده خوش اخلاق و دلسوزن و وقت می ذارن و راهنمایی می کنن. بسیار هم شوخ هستن و انرژی مثبت می دن. ولی یه جورایی دو نفر رو با هم داخل می فرستن؛ یکی پیش دستیار داره اطلاعاتشون ثبت میشه و دیگری داره ویزیت میشه.
م
مهتاب
کاربر دکترتو
24 بهمن 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
برخورد اول پزشک خوبه ولی برای دفعات بعد که جواب آزمایش و سونوگرافی می خوای نشون بدی اجازه ورود به اتاق پزشک داده نمیشه و برخورد بدی میشه که حتی نمیشه یه سوال از پزشک پرسید که بخوایم بدونیم مشکلی داریم یا نه .
ن
ناهید
کاربر دکترتو
08 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکلم رو فعلا گفتم برام چند جلسه پلاسما و کربوکسی نوشتن هفته ای یه جلسه هر دو مورد در هر جلسه با هم انجام میشه مشکلم افتادگی جزئی مثانه ام هست خیلی حساسم و ناراحت
ل
لیلا
کاربر دکترتو
16 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سرکار خانم دکتر عابدی رو من بیست سال میشناسم و با جرأت میتونم بگم یکی از بهترین متخصص های استان اصفهان هستند واقعا ازشون ممنونم بابت کار خوبشون
م
مهناز
کاربر دکترتو
08 آذر 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
دکتر خیلی سرد با بیمار رفتار می کنند و اجازهی صحبت نمی دهند با اینکه ویزیت دادم ۵ دقیقه بیشتر نتونستم با خانم دکتر حرف بزنم و بیمار بعدی آمد
ز
زینب
کاربر دکترتو
24 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی آروم و شمرده جوابتو میدن و خیلی مهربون بودن و اینکه تو اتاق خود خانوم دکتر فقط یک بیمار هست عالیه چند نفر همزمان داخل نیستن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
واسه عفونت جزئی و پاپ اسمیر، راضی بودم، هم وقت گذاشتن هم با حوصله و محترمانه برخورد کردن، فقط مثل بقیه مطبا معطلی داشت
س
سیده آذر
کاربر دکترتو
02 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
به نظر من دکتر خیلی خوبی هستند هم خوش رو هم خوش اخلاق هستند مودب و با حوصله به بیمار توضیح میدن
م
مبینا
کاربر دکترتو
13 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر دکتری با تجربه و خوش اخالاقی هستند و اونو خیلی قبول دارم پزشک خوبی هستند.
ط
طیبه
کاربر دکترتو
18 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان پزشک بسیار ماهری هستند من سالهاست که بیمارشان هستم و همیشه هم راضی بودم.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی