
چشم پزشکی
تبریز
حضوری
تبریز
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
40673
آدرس:
: بیمارستان علوی | مطب: سه راهی گلگشت ساختمان بهاران ط 2
تلفن:
04436261820
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب دکتر بهرام بهرامیان در تبریز
تلفن مطب
223 دیدگاه
کاربر نوبت
22 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوب و مهربونین چشمای مادرمو عمل کردن مادرم بعد30سال عینک ته استکانیشو کنار گذاشت منشیایشون جناب اقای احدی هم مرد فهیم و نازنینی که مارو نهایت کمک و راهنماییمون کردن و صددرصد منصف هستن شرایط بیمارو درک میکنن هرکی دکترخوب چشم میپرسه پیشنهاد میکنم
کاربر نوبت
09 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من قبلا پزشک دیگه میرفتم. کلا از بینایی ناامیدم کرده بودن. ولی شکر خدا ایشون بنده رو درمان کردن. خیلی راضیم. خدا ایشون رو برای جامعه حفظ کنن. تمامی روزهای هفته هم مطبشون دایره جز 5شنبه.همه میتونن از چنین پزشک با وجدان و انسان با سواد بهره مند بشن
ز
زهره
کاربر دکترتو
29 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای درد چشم و سردرد و اینکه حتی نمیتونستم چشمم رو در نور باز کنم مراجعه کردم آقای دکتر بهرامیان عزیز چشمم رو بخوبی و با صبر و حوصله معاینه کردن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
18 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای درمان چشم مادرم رفته بودم که واقعن استادحاذقی هستن نتی همکارشون هم واقعن واردهستن دراین زمینه به شخصه تقدیروتشکرمیکنم ازهردوبزرگوار
کاربر نوبت
18 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
آستیگمات چشم عمل آستیگمات، حذف عینک شد دید عالی ولی گاها چشمم خشک میشه انگار که چشم مثه شیشه میخاد بشکنه همچین احساسی کلا کار دکتر خوبه
کاربر نوبت
19 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ایشون به معنای واقعی استاد هستن. در هر زمینه از چشم. یک بار مراجعه کنین. ببینن چقدر تبحر دارن. وشخصیت بسیار بالایی دارن
کاربر نوبت
15 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ریزش مو،در صورت انجام تمام دستورات نتیجه گیری خوب است و در صورت عدم ریزش بعد قطع درمان زبر نظر پزشک برای بنده خوب است
ث
ثریا
کاربر دکترتو
21 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بار اولم بود به ایشون مراجعه کردم پزشک کار بلد و خوش اخلاقی هستند و به همه توصیه می کنم.
کاربر نوبت
18 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
مشکل آستیکماتیک داشتم عمل کردم در دیدم مشکلی ندارم اما چشمام خیلی اذیتم میکنه
ع
علی اصغر
کاربر دکترتو
08 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ضعف بینایی ولی دکتر خیلی برخورد و مهربانی بودند برخلاف بعضی از دکترها
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی