
چشم پزشکی
ارومیه
حضوری
ارومیه
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
137876
جراح و متخصص چشم و شبکیه نوزادان نارس. دوره تکمیلی ROP از دانشگاه تهران . جراحی لیزیک . لیزر . لنز . آب مروارید . ناخنک و مجاری اشکی
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب دکتر نوید فتح اله زاده
تلفن مطب
203 دیدگاه
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
30 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوب و با اخلاقی هستن البته تازه مراجعه کردیم ، ولی راجع به نوبت دهی به مراجعه کنندگان انتقاد داشتم که اینترنتی وقت می گیریم ولی در مطب کنترلی صورت نمی گیره و هر کسی گفت وقت گرفتم اسم می نویسن و قبل از ما که از چند روز پیش وقت ثبت کرده بودیم رفتن ویزیت ، حالا ثبت کدملی همکرده بودیم اگه با کنترل باشه هم اطمینان از نوبت داریم و هم زودتر ویزیت ها انجام میشه ، با تشکر
کاربر پذیرش 24
21 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
برای چشمان مادرم گفت که باید لنز بزاریم و قیمت جفت لنز ۶ میلیون بود به ما گفت که باید هرصبح لنز ها رو بزاره داخل چشم و شب هم قبل خواب باید لنز ها رو در بیاری مگر اینم شد راه حل؟ اینم شد درمان کردن ؟ مگر درد چشم فقط با لنز زدن و درآوردن در صبح و شب بر طرف میشه؟ اصلا با عقل جور در نمیاد در کل میخوام بگم راضی نبودیم و کم تجربه بود
کاربر نوبت
26 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من خیلی تار میدیدم همیشه چشمام سیاهی میرفت سرم گیج میرفت با مراجعه و معجزه درمان ایشون چشمهام دیگه تار نمیبینه ، انگار روشنایی فوق العاده ای به چشمهام اومده ، بهترین پزشکی هستند که تابحال دیدم توصیه میکنم از موهبت وجود ارزشمند و دانش ایشون بهره مند شوید ودر ضمن بسیار بااخلاق و به روز هستند
کاربر پذیرش 24
08 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
عرض سلام به آقای دکترممنونم بابت زحمت هایی که واسه مریض هاتون می کشین وقت می زارین معاینه میکنین کارتون عالیه باتشخصیتون. فقط یه ایرادی که مطب داره اینه که منشی مطب باعث ناراحتی همه میشه طرزرفتارشون بامردم خوب نیست حداقل همه ناراضی هستن به این موردرسیدگی کنین آقای دکترممنونم ازتون
ف
فاطمه بخشی
کاربر پذیرش 24
24 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
تشخیص پزشک عالی وانسان بسیار باشخصیت و ارزشمندی هستن واز راهنمایی ایشان جهت ادامه فرآیند درمان واقعا لذت بردم چرا که نشان از حس انساندوستی ایشان بود . انشاالله که موفق وموید باشند.
کاربر پذیرش 24
10 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
منمشکلحساسیتبهنورداشتمکمترازنیمساعتمعطلشدم تاویزیتبشمخیلیخوشبرخوردبودندوکاملدربارهبیماری توضیحدادندودرحااادامهدرمانهستم
کاربر پذیرش 24
24 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای دردم چشم مراجعه کردیم کع یک ذره چیزی در قرینه چشم فرو رفته بود جدا از انتظار کار دکتر یک دقیقه هم طول نکشید جناب دکتر هم برخوردی با ملایمت خوش رویی ـو کاربلد ـو منصف
ن
ناهید صنوبر
کاربر پذیرش 24
22 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من بادرد شدیدچشمبه پزشک مراجعه کردم وبعداز معاینه پزشک تحت مداوا قرارگرفتم و بدون درد از مطب بیرون آمدم لذا بی نهایت از دقت و مهارت آقای دکتر ممنونم سپاسگزارم
ا
ایمان علیزاده
کاربر پذیرش 24
13 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
باسلام مطب بسیار تمیزی بود منشی بسیار با اخلاقی داشت زود همه رو به راه میانداخت آقای دکتر هم بسیار خوب بود بهترین چیزی که هست همینه تو مطب عینک ساز است
ع
عطا شهانقی
کاربر پذیرش 24
06 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
چشم راستم دچار تاری دید شده بود.آقای دکتر تشخیص دادن که چیز مهمی نیست ولی از نظر من مهم بود.دو تا قطره تجویز کردند به امید بهبودی،تا ببینیم چی میشه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی