
چشم پزشکی
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
125445
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب دکتر ابوالفضل حسین زاده
تلفن مطب
481 دیدگاه
ف
فاطمه شیرنژاد
کاربر پذیرش 24
06 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وعرض ادب باعث افتخارکه بادکترمتبحروکاربلدوحرفه ای جناب اقای ابوالفضل حسین زاده اشناشدم. ایشون ازلحاظ مهارت درچشم پزشکی بینظیررررهستن ومیشه بهشون اطمینان کامل داشت وازنتیجه کارراضی بود.. ازلحاظ اخلاق هم صبورررترررین ومهربونترررین وباوجدانتررین وبااخلاقترین وخوش قلبترین پزشکی هستن که من تابه الان دیدم. ازصفرتاصدومثبت بی نهایت وبا اختلاف جز بهترررررین وشایسته تررین پزشکان درحرفه چشم پزشکی وبلفاروپلاستی هستن❤❤ ارزوی بهــــــــــتـــــــررررررررینهابرای ایشون که ستاره هستن درچشم پزشکی... ❤❤❤❤❤
ع
علی قلی زاده
کاربر پذیرش 24
14 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3.33
رفتار دکتر بسیار مودبانه و حرفه ای بود، ولی خب متاسفانه من چون بار اولی بود چشم پزشکی میرفتم تو معاینه شماره چشم توسط دکتر چندان خوب ظاهر نشدم و دکتر منو فرستاد بیرون تا قطره بریزم تا بعد با دستگاه شماره چشمم رو تشخیص بده، کاش آقای دکتر یکم صبر بخرج میداد تا منی که هزینه ویزیت دکتر متخصص رو پرداختم شخصا با نظر خودشون معاینه بشم نه با دستگاهی که دقت کمتری داره و قطره ای که تا دو سه ساعت چشم رو میسوزونه و قرنیه رو گشاد میکنه و دید رو هم تار.
کاربر پذیرش 24
30 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من از تخصص و برخورد ایشون کاملا راضیم ، اما چون برام اعتقادات مذهبی م مهمه ، ترجیح میدادم ایشون با دستکش معاینه کنن، این مطلب و به همکارشون که بخیه هارو زدن هم گفتم که ایشون گفتن امکانش نیست ، اگه دکتر این مورد برای کسایی که درخواست میکنن، رعایت کنن قطعا مشتری های قشر مذهبی بیشتری رو جذب میکنن ، با این حال تشکر میکنم که اجازه دادن زیر کلاه مقنعه ام هم باشه
م
مصلح توکلی
کاربر پذیرش 24
12 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی کوتاه بگم همه چی خوب بود. هم خانم منشی و هم جناب دکتر بسیار خوب و محترم بودند.همچنین معاینه با حوصله از چشمم داشتند و چیزی که جالب بود آقای دکتر فرمودند که بعد از استفاده دارو ها باهاشون در تماس باشم و روند بهبودی چشمم بهشون بگم. از شما نیز کمال تشکر را دارم که زمینه ای فراهم کردید تا به متخصص خوبی مثل ایشون مراجعه کنم. پیروز و مانا باشید.
ف
فاطمه شیرنژاد
کاربر پذیرش 24
06 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام.. دکتری مهرررربون، صبورررر، بااخلاق، درجه یک وکاردرست وکاملا حرفه ای، بینظیررررررو عـــــــــــالی ودرجه یک کارمیکنن وباحوصله وکاملا صبوررروباوجدان.. ازهمه نظررعــــــــــاااالی هستن جناب اقای دکترحسبن زاده، جزمتبحررررتررررین جراحان درچشم پزشکی،.. یــــه دنیــــــااااا ممنون ازایشون باعث افتخارشهرمون هستن❤❤❤❤❤
کاربر پذیرش 24
19 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام آقای دکتر ابولفضل حسین زاده متخصص و جراح چشم هستن که واقعاااا خیلی خیلی خوش برخورد بودن با اینکه مراجعه کننده زیادی دارن ولی بازم خوش برخورد هستن کارشون هم واقعا عالی هست از اقوام خیلی رفتن جای ایشون ولی وحتی چشمتون هم عمل کردن خیلی راضی بودن منشی های خیلی خوش برخورد و مودبی هم داشتن واقعااا ممنونم ازتون🙏
کاربر پذیرش 24
26 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای بلفارو مراجعه کردم. دکتر بسیار خوش برخورد بودن و خلق خوش ایشون باعث کاهش اضطراب قبل عمل میشه. هنوز بخیه ها رو نکشیدم تا در مورد نتیجه نهایی نظر بدم اما ظاهرا مهارت ایشون در این کار خیلی خوب بود و علاوه بر خودشون دستیار ایشون هم بسیار خوش برخورد بودن و توضیحات کامل رو در مورد مراقبتهای بعدش ارائه کردن
م
محبوبه افشاری
کاربر پذیرش 24
08 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
3 ساعت معطلی برای ویزیت خیلی زیاده چون هرکسی شغل و برنامه ای داره . اما خوب دکتر و پرسنل خیلی مهربان و با احترام برخورد کردند اما بهتره از نرم افزاری استفاده کنین که ساعت تقریبی رو تعیین و هزینه رو دریافت کنه حداکثر 1ساعت معطلی باشه چون آدم تمام روزشو که نمیتونه به یه ویزیت 10 دقیقه ای اختصاص بده .
م
مصطفی
کاربر دکترتو
10 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ببین بهترین دکتر یه زمانی قوچان بود من دختر ۷ ساله واسه یه عروسک که زیر چشم بود بردم مشهد پیش یه فوق تخصص اسم شو نمیبرم گفت باید عمل شه بچه هم باید بیهوش میشد بعد اوردگ پیش اقای حسین زاده با یه تخم مرغ اب پز مشکل و حل کرد بدون عمل بدون بیهوشی انشالله خدا عنر طولانی و سلامتی بهش بده
کاربر پذیرش 24
19 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهتریننن پزشک بودن آقای دکتر ابولفضل حسین زاده عزیز واقعااا خیلی خوش برخورد بودن ایشون و از اقوام هرکی رفتن پیش ایشون خیلی راضی بودن حتی خواهرشوهرم پیش ایشون چشمشون عمل کردن خیلی راضی هستن علاوه بر اینکه ایشون پزشک خوبی بودن منشی هاشون هم واقعا عالی بودن مرسی ازشون 🙏🙏🥰
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی