
ارتوپدی
قم
حضوری
قم
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
کد نظام پزشکی
132416
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
مطب دکتر محمدرضا کارگر در قم
تلفن مطب
259 دیدگاه
ت
ترنج
کاربر دکترتو
28 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
خود دکتر هم خوب ولی خیلی حال مریض براش اهمیتی نداره و توصیه های پزشکی رو درست نمیگن من برای دیسک گردن رفتم و به من گفت باید مراعات کنی تا به عمل نرسه و خودم سوال کردم که خب یعنی چکار کنم و در جواب سوالم خیلی تند یسری موارد رو گفتن که فعل جمله ها رو متوجه نشدم مثلا الان نمیدونم که گفت موقع خواب به پهلو باشم یا نباشم
ز
زهره
کاربر دکترتو
04 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
پزشک خوب و کاربلدی هستن .دست پسرم توی دو ماه دوبار متوالی شکسته بود و بعد از یک هفته از جااندازی و گچ گیری دکترش گفته بود که استخون قوص داره و باید دوباره عمل بشه و پلاتین بگذارن ولی من به اقای دکتر مراجعه کردم و ایشون جا اندازی و گچ گیری مجدد کردن امید وارم که نیازی به پلاتین نداشته باشه
ل
لیلا
کاربر دکترتو
22 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خواهرم دچارشکستگی کشکک زانو بود دکتر کارگر جراحیش کرد خداخیرشون بده جراحیش خیلی خوب بود والان خواهرم مشکلی نداره ایشون به جرات میتونم بگم بهترین وحاذق ترین دکتر هستند و علاوه بر مهارتشون دارای اخلاق بسیار خوب هستند و وضعیت بیماران رو درک میکنند انشالله همیشه تنشون سالم باشه
کاربر پذیرش 24
08 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
به محض ورود به اتاق تشخیصشون به تعویض مفصل بود ما اطمینان نکردیم پیش دو پزشک دیگر رفتیم هر دو پس از ویزیت گفتن باید تعویض مفصل واسه بیمارمون انجام بشه دوباره به ایشون مراجعه کردیم و برامون انجام دادن الان حدود 8ماه میگذره خداروشکر خیلی مادرم بهتره
م
منوچهر
کاربر دکترتو
20 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
1
از نظر من دکتر رفتار محترمانه ای داشت و کارش هم خوب بود جواب این سوال که آیا به دیگران پیشنهاد میکنید ؟ را من نمیخواستم بزنم که به دیگران تحمیل نشود اما نظرم ثبت نمیشد برای همین بلی را زدم جهت اطلاع عزیزانی که قصد نوبت گرفتن را دارند
ه
هادی
کاربر دکترتو
01 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
2
دکتر متعهدی بود، گفت مشکل شما را من نمیتونم حل کنم و فقط این دو نفر در ایران هستند که پیشنهاد میدم. در صورتی که یه دکتر ضعیفتر از ایشان در قم ادعا کرده بود که من میتونم انجام بدم.
کاربر نوبت
13 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام نوزادم یک بیماری کجی در پا داشتند که با درایت دکتر کارگر بهبود یافتند ازشون خیلی راضی هستیم . در هر ساعتی هم تماس گرفتیم منشیشون پاسخگو بودن واقعا ازشون ممنونیم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
23 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من زانوم آب آورده بود که دکتر جلسه اول مشکل منو حل کرد دیروز خیلی درد داشتم اما امروز اثری از درد زانو ندارم. دکتر دست شما درد نکنه من سپاسگزارم از شما
غ
غزاله
کاربر دکترتو
03 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوب هستند به نظرم . داروی بی مورد تجویز نمی کنن. در صورتیکه واسه همین مشکل یه دکتر دیکه دارو تجویز کردن که هیچ فایده ای هم نداشت.خدا خیرشون بده
م
معصومه
کاربر دکترتو
20 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
پسرم دستش شکست، بیمارستان شهید بهشتی ایشون عمل کردند، بسیار کارشون عالی هست، در عرض یک ماه دست پسرم که از ساق دست کاملا شکسته بود، خوب شد.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی