
متخصص چشم پزشکی
سنندج
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 15:00
سنندج
320,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: هماکنون
15 دقیقه گفتگو
231,000تومان
تخصص
چشم پزشکی
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
45927
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
دکتر شهریار ابراهیمی
تلفن مطب
172 دیدگاه
ک
کژال محمدی
کاربر پذیرش 24
05 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
اقای دکتر ابراهیمی بهترین دکتر در استان کردستان هستش من پسرم قوز قرینه داشت الان نوزده سالشه ،دوسال پیش ،به دوتا دکتر مراحعه کردیم اصلا تشخیص ندادن،وفقط گفتن هیچ مشکلی نداره ،و باعث شدن پسرم یکی از چشماش بیشتر بینایس رو از دست بده ،ولی. اقای دکتر ابراهیمی با معاینه دقیق و صبوری ،تشخیص قوز قرنیه دادن ،امیدوارم هر چی از خدا بخواد بهترینش رو بهش بده ،من باتماموحود دکتر روپیشنهاد میدم،برخورد خانم منشی هم عالی بود،خدا ازهمشون راضی باشه
س
سیوان پیره
کاربر پذیرش 24
03 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
حمد و سپاس خدای متعال را که همه ی هستی به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف، بدین وسیله از شما پزشک حاذق و دلسوز که با سعه ی صدر و دقت نظر نسبت به درمان اینجانب اهتمام ورزیدید، سپاس و قدرانی می نمایم و امید آن دارم که در جامعه، پزشکان حاذق بیشتری چون شما پرورش یابند همچنین برای شما و پرسنل محترم سلامتی و بهروزی از خداوند متعال خواستارم
کاربر پذیرش 24
29 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای درد و خارش چشم از طریق نوبتدهی ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی سنندج نوبت گرفتمو روز بعد به مطب پزشک مراجعه کردم که کمتر از یک ساعت منتظر ماندم و بعد توسط پزشک ویزیت و معاینه شدم که خیلی خوش برخورد و با اخلاق بود و با توضیح واضح علت و راه جلوگیری از تکرار بیماری را توضیح دادندو اظهار داشت بعد مصرف داروها ۲ هفته دیگر مراجعه کنم.
کاربر پذیرش 24
13 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
متاسفانه من اصلا ویزیت نشدم در واقع از ساعت ۳ تا ۳:۳۶ دقیقه جلو مطب منتظر بودم ، درب مطب بسته بود با شماره مطب تماس گرفتم بعد از چند بوق ، رد تماس زدند و بعد هم گوشی خاموش شد گویا تلفن مطب روی شماره موبایل انتقال تماس ، داده شده بود. نوبت من (ساعت ۳,۱۵ ) بود.
کاربر پذیرش 24
17 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
۴دکترچشم پزشک قبل ازمراجعه به دکترابراهیمی رفتم ولی هر۴نفربرای عمل درخواست زیرمیزی کردن ولی دکترابراهیمی باکمال احترام برخوردکردن وگفتن من دستمزدخودم روازبیمارستان میگیرم ونیازی به رشوه نیست توصیه میکنم حتما برای درمان به دکترمراجعه کنند
کاربر پذیرش 24
22 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای ساعت 3و ربع نوبت داشتم ولی دکتر 4 اومدن و این معطلی یکم اذیت کننده بود البته منشی هاشون میگفتن استثنا بوده...ولی برخورد دکتر عالی بود و همه سوالاتمو جواب دادن و خیلی با دقت و حوصله کارشون انجام میدادن ممنون
م
محمدعلی حبیب نسب مقدمی
کاربر پذیرش 24
29 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
1
ساعتی که اعلام میشه متاسفانه دکترخودش دیره مطب مراجعه میکنه مریضها انتظارمیکشن مثلاماقراربودساعت 3 بریم پیش دکترساعت 4آمدن ماازشهرستان مراجعه کرده بودیم موقع برگشتن هواسرد وضیت جاده خراب بامکافات رسیدیم
کاربر پذیرش 24
04 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
مراجعه به مطب جناب آقای دکتر شهریار ابراهیمی چشم پزشک ،بسیار پزشک با حوصله ،دقیق ،خوش برخورد ونهایت دقت در انجام کار وتوضیحات لازم .ان شاءالله که همواره سلامت و تندرست درارایه خدمات به مراجعین باشند.
ن
نیما فدایی
کاربر پذیرش 24
08 آبان 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
2.67
متاسفانه مشکلی که داشتم رو حل نکردن، بنده کلی راه اومده بودم و بابت موردی که درخواست دادم کلی هزینه ویزیت دادم و مشکلم رفع نشد. دکتر خوبی هستند ولی متاسفانه بنده را دست خالی به شهرستان برگرداندند.
کاربر پذیرش 24
27 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
دستگاه کارتخوان نداشتن به خاطر فرار از مالیات واقعا آزار دهنده بود چون بعضی بیمه ها فاکتور همراه فیش پرداخت ویزیت میخوان ولی ایشون کارتخوان نداشتن باید دو خیابون اون ور تر کارت به کارت میکردم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
اولین نوبت خالی: هماکنون
15 دقیقه گفتگو
231,000تومان