
چشم پزشکی
سیرجان
حضوری
سیرجان
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
146742
⮜ بیوگرافی
اجراح ومتخصص چشم (شبکیه،آب مروارید،مجرای اشکی، انحراف چشم،آب سیاه،بلفاروپلاستی، خارج کردن توده های اطراف چشم,بوتاکس، لیزیک،prk) دارای بورد تخصصی
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب دکتر امید حاج محمدی
تلفن مطب
26 دیدگاه
ز
زهره سادات ستوده بحرینی
کاربر پذیرش 24
30 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار پزشک عالی و با دقت به مریض رسیدی میکنه..اما نوبت دهی افتضاااااحه اینترنتی نوبت میگیری پول میدی ولی دوباره ک میری درمانگاه کلا نوبت اینترنتی باطله و از اول بهت نوبت میده و باید بشینی تانوبتت بشه خودمن شخصاً ازساعت5 رفتم تا9نیم شب نوبتم شد تونستم دکتررو ببینم منشی هم ک انقدر ماشالله خوش اخلاقه ک نمیشه بری سمتش ازش سوال بپرسی خلاصه اگ اعصابتون میکشه برید 4الی 5ساعت ولی دکتر خوب دلسوزی هستن
کاربر پذیرش 24
03 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل تاری دید و نزدیک بینی داشتم ساعت چهار ونیم نوبت داشتم ولی با ربع ساعت تأخیر پزشک تشریف آوردن به محض ورود به پزشک مراجعه کردم و معاینه شدم خیلی با صبر و حوصله و دقت به صحبتهایم گوش دادن و معاینه را انجام دادن بسیار پزشک خوش اخلاق وحاذقی هستین
ز
زهره ارجمند
کاربر پذیرش 24
16 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
دکتر خوش برخوردی هستن . به نظرم تشخیص ایشون خوب بود البته من برای خارش چشم و رفتم پیش ایشون که گفتن خشکی شدید داری فعلا سه روزه دارو میخورم یه کم بهتر شدم و تا ده روز دیگه باید دارو استفاده کنم
ن
نورالله اسحاقزهی
کاربر پذیرش 24
10 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
نورالله اسحاقزهی هستم با سلام دکتر امید حاج محمدی خیلی دکتر خوب و خوش اخلاقی هستند هو کار بلد من نوبت اینترنتی گرفتم سر نوبت رفتم ویزیت شدم بدون هیچ معطلی من این دکتر را پیشنهاد میکنم
م
مرضیه بلوردی
کاربر پذیرش 24
28 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی خیلی خوشبرخورد.بیمار ما نوزاد بود با این حال با حوصله گذاشتن و در آخر هم توصیه های لازم را با دقت بهمون گفتن.ممنووووووووووووووووووووون
کاربر پذیرش 24
17 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام بهترین دکتر واقعا بسیار انسان و نگران مریض مهربان با اخلاق از خوبشون هرچی بگم کم گفتم بسیار وارد در کارش
م
مرتضی بستان پیرا
کاربر پذیرش 24
11 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
دکتر خوبی هستند ولی قسمت پذیرش برای نوبت دهی و مراجعه به دکتر ضعیف کارمیکنه بی نظمی مشاهده کردم
کاربر پذیرش 24
10 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند من برای مشکل چشم چپم رفتم که چند تا توصیه داشتند
ر
ریانه باستانی پاریزی
کاربر پذیرش 24
28 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
دکتر خودش خوب بود هرچند با ۵۰ دقیقه معطلی آمد ولی منشی از ادب لازم برخوردار نبود.
کاربر پذیرش 24
22 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی کار بلد و دقیق . با رفتار خیلی خوب گردو خاک تو چشم بود خیلی راحت در اورد
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.