
ارتوپدی
رفسنجان
حضوری
رفسنجان
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
کد نظام پزشکی
131290
فلوشیپ جراحی دست و آرنج و شانه و اعصاب محیطی
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
مطب بلوار زیتون
تلفن مطب
101 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
1
آقای دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد وخوش اخلاق بودن اما سالن انتظار بسیار گرم و نوبت دهی بی نظم بود. من با داشتن نوبت اینترنتی که قرار بود ساعت ۵/۱۵ ویزیت شوم حدود ۲/۵ ساعت منتظر نشستم.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دراثرتصادف وشناختی که از این دکتر محترم داشتم به این پزشک مراجعه کردم و هربارکه اتفاقی برایم میافتد به جز آقای دکتر آزادی طلب به هیچ دکتری مراجعه نخواهم کرد
کاربر پذیرش 24
05 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیاردکترحساس روی بیمارش هست تاندون دست عمل کردم سال98دکترحرفه ای بنظرمن بهترین دکترارتوپد در رفسنجان هست بااخلاق صبور. توضیح کامل به بیمارعالی عالی عالی
ع
عباس
کاربر دکترتو
31 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر بسیار مهربان با حوصله متین مجهز به دانش روز دنیا به همه توصیه می کنم از علم آقای دکتر استفاده کنید خداوند بهشون سلامتی طول عمر عنایت فرماید
م
مهدیار
کاربر دکترتو
11 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهتررررررررین پزشک فهمیده و کار درسته بهترین تشخیص بهترین جراحی انحام میدن خیلی خوووووووش اخلاق و خوش برخوردهستن باصبرو حوصله بامریض صحبت میکنن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
05 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر بسیار حاذق و باتجربه هستند از ایشان کمال تشکر را دارم فقط مشکل اینجاست که ساعتی که سایت اعلام میکند تا وقت ويزيت ساعت ها اختلاف دارد.
م
محمدرضا
کاربر دکترتو
03 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
شکستکی ساعد دست فرزندم واقعا دستشون درد نکنه ، کارشون عالی برخورد خیلی خوب و محترمانه ، خدا خیرشون بده امیدوارم همیشه تنشون سالم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
06 آبان 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
مراجعین رو سه نفر سه نفر ویزیت میکنند،خیلی بی حوصله و سرسری جواب میدن و کلا برای هر مریض بیشتر از سه دقیقه وقت نمیذارن
ف
فرح
کاربر دکترتو
13 آذر 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
برخورد مناسبی با بیمار دارن اما مهمترین قسمت هر معاینه و بررسی وقت گذاشتنه که متاسفانه ایشون خیلی وقت نمیزارن.
م
مهدیه
کاربر دکترتو
28 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر بسیار خوش اخلاق بودند و با دقت معاینه و توضیح دادند و تشخیص عالی بود. ومنشی هم بسیار خوش برخورد هستند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی