
چشم پزشکی
خرم آباد
حضوری
خرم آباد
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
145973
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب دکتر شهریار برخورداری ناغانی
تلفن مطب
100 دیدگاه
س
سورنا شکری دریکوند
کاربر پذیرش 24
20 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
تشخیص نحوه برخورد و راهنمایی پزشک و تشخیصشون خوب بود،ایراد بزرگ این مرکز این بود که اتاق پزشک فقط یک دستگاه داشتند برای معاینه و برای تشخیص سایر مشکلات باید به جاهای دیگه مراجعه کرد من مطب چشم پزشک های دیگری که رفتم تمام دستگاه های تشخیصی رو دارند و این یک ایراد بزرگ بود و اینکه نوبت اینترنتی کلا بی معنیه و بعد از مراجعه نزدیک به 2ساعت داخل مرکز معطل شدم
س
سید عبداله رحیمی موسوی
کاربر پذیرش 24
12 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با آرامش و حوصله و با رفتار محترمانه و مودبانه و تشخیص درست کار ما رو انجام دادن کار ایشون بسیار بسیار عالی هست و همینطور از جنبه های مختلف پزشک عالی هستن ولی اگه با بیمه های مختلف طرف قرارداد باشن خیلی خیلی بهتر هم میشه
ف
فائزه رضایی تبار
کاربر پذیرش 24
21 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
نحوه ویزیت خوب بود دکتر خوش اخلاق بودن و با صبوری جواب همه سوالات رو میدادن امکانات رفاهی و رفتار کارکنان و پرسنل هم خوب بود فقط یه بدی داشت اونم این بود که اصلا بیمه رو قبول نداشتن و همه هزینه آزاد حساب میشه
د
دنیا اشکان فر
کاربر پذیرش 24
25 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من از جناب دکتر و برخوردشون و همچنین تشخیص درستشون راضی هستم ، براشون آرزوی موفقیت دارم . من تومور هیپوفیز دارم و مدتی هست که به خاطر تاری دید زیر نظر جناب دکتر هستم .
ا
ابراهیم شیرزادیان
کاربر پذیرش 24
28 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
از نظر پزشکی خوبه اما تنها عیبش اینه با هیچ بیمه ای قرارداد نداره و ازاد حساب میکنه بنده خدا فکر میکنه مردم خرم اباد پولدارن که ویزیت 500 هزاری یا داروی 800 هزاری بگیرن
س
سید عبداله رحیمی موسوی
کاربر پذیرش 24
12 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار حاذق و با شخصیت و محترمی هستن که با آرامش و حوصله و تشخیص درست مشکل بیمار رو حل میکنن بسیار بسیار ایشون رو توصیه میکنم به دیگران همچنین منشی خوبی هم دارن.
د
دنیا اشکان فر
کاربر پذیرش 24
08 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
جناب دکتر برخورداری بسیار پزشک خوب و با تجربه ای هستند و خیلی با حوصله و دقت به بیماران رسیدگی میکنند من از ایشان ممنونم ... رفتار پرسنل هم بسیار عالی بود ☺️
م
مژگان سپهوند
کاربر پذیرش 24
27 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا نحوه ی برخوردپزشک عالی بودن تمام پرسنل هم خیلی محترم رفتارکردن ولی این منشیش خانم سپهوند واقعا برخوردشون افتضاحه..بایدخیلی دررفتارش تغییرایجادکنه
س
سیده لیلا رحیم زاده
کاربر پذیرش 24
05 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
ویزیت عالی بود.ابسرد کن بودولی اب و لیوانی نبود .رفتار پرسنل خوب بود .تنها ایرادی که داشتند این بود داروها رو ثبت سیستم نمیکنند و مجبور شدیم آزاد بگیریم
پ
پناه سادات موسویان جهرمی
کاربر پذیرش 24
11 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
دکتر باحوصله و آروم بودن و نسبت به بیقراری بچهی دوسالهی من ک ویزیت میشد عکسالعملی ندادن و این برای من باارزش بود تشخیصشون هم خوب بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی