
چشم پزشکی
خرم آباد
حضوری
خرم آباد
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
126705
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب شهدای شرقی
تلفن مطب
140 دیدگاه
م
مهدیه احمدی
کاربر پذیرش 24
20 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
با سلام.من ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه در بیمارستان نوبت داشتم که دکتر حدود ۱۲ در کلینیک حاضر شد و من ۱۲و نیم ویزیت شدم. بعد هم گفت باید عمل بشی. سه تومن خودم میگیرم(شما بخونید زیرمیزی) و سه تومن برای لوله ای که داخل مجرای اشک قرار میدم. مجموعا ۶ تومن. بعدا خودمون از یه شرکت قیمت لوله رو پرسیدیم خیلی پایین تر از قیمتی بود که دکتر عنوان کرد. در نهایت به دکتر دیگه ای مراجعه کردیم. واقعا بیمارستان از عملکرد این آقا خبر ندارند؟
ث
ثریا والیزاده ثریا والیزاده
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشکی بسیار ماهر با شخصیت صبور مهربان وبسیار بسیار در حوضه تخصوص خود وارد بسیار بسیار با بیمار باحوصله ومهربان من بهترین پزشک های تهران و رفتم وبیمارشون بودم از جمله پورفسور میر شاهی که اونهم خیلی عزیزه ولی جناب دکتر بیرانوند یه چیز دیگه است براش آرزوی موفقیت عزت وسلامتیو از خدا وند منعان خواستارم
س
سیده نسیم عصمتی
کاربر پذیرش 24
05 مهر 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
با سلام،متاسفانه تاخیر در ویزیت خیلی آزاردهنده است،من برای ساعت 10 و نیم نوبت برام رزروشده بود اما 12 و نیم ویزیت شدم،دکتر خیلی جدی بیمار رو معاینه نمیکنه ،مدام تاکید داشت بریم مطب شخصیشون برای درمان موثر،واقعا اینکار درست نیست،چرا هزینه و وقت بیمار هیچ ارزشی برای دکتر ها نداره
س
سپیده ورکوهی
کاربر پذیرش 24
09 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
خیلی سطحی معاینه کرد و یه کارت ویزیت مطبشو داد که برای درمان به مطبش مراجعه کنم اگه قرار بود برم مطب دیگه چکاری بود که بخوام برم کلینیک و متوجه شدم که این کارو برای همه بیماران انجام داد و به همه گفت برای درمان برن مطبش واین اصلا درست نیست
و
ولی حسنوندی
کاربر پذیرش 24
22 شهریور 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
به همراه همسرم با در دست داشتن برگه ویززیت ساعت 11ونیم به مطب مراجعه و متاسفانه با 4 ساعت معطلی وارد مطب شدیم ک دکتر بدون توجه به اتلاف وقت 4 ساعته ما و هزینه پرداخت شده ویزیت اظهار نمودند ک بینایی سنجی انجام نمیگیرد بسلامت
ر
رحمت اله حسنوند
کاربر پذیرش 24
09 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
2
چه خوب بود زمانی که اینترنتی نوبت میگیری سروقت دکتر حاضر باشد من خودم شاهد بودم کدکتر بیرانوند به منشی زنگ زد گفت زمانی که مریضها تعدادشون رسید به10نفر زنگ بزن تا بیام ویزیتشون کنم اون موقع من 2 ساعت منتظر اومدن دکتر بودم
ف
فریبا فرزام
کاربر پذیرش 24
05 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی. تشخیص دکتر عالیه من مادرمو معاینه کرد هم اونجا ولا بدون عکس گغت اب مروارید شدید داره اینجام کسی نمیتونه عملش کنه بردیم بعدش پیش دکتر دیگه گفت شاید اب سیاه آورده، که الان تهرانیم اب مروارید شدید اورده
ا
اسداله رشنویی
کاربر پذیرش 24
08 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
بی تفاوتی نسبت به بیماران در بعضی ازشهرهای ایران یک عادت شده است..آیا بنظر شما۵دقیقه معاینه چشم امکان پذیر است..اگر به اشک مصنوعی باشد از داروخانه تهیه میشود .۴ ساعت وقت بیمار برای ۵ دقیقه معاینه
کاربر پذیرش 24
05 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1.67
بیشتر از دو ساعت معطل بودم بعد که دکتر امد گفت که باید پیش دکتری دیگه بروید .چون گفتم که چند ماه پبش جهت درمان به تهران رفتم به محض شنیدن این جمله انگاری ناراحت شد و از ادامه معاینه خوداری کرد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خدا خیرشون بده خیلی دکتر خوبی هستن مادرم آب مروارید خیلی سنگینی داشت و ب دوتا دکتر مراجعه کردم نتونستن عملش کنن ولی ایشون با صبوری و حوصله معاینه و عملش کردن خداروشکر حالش خوبه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.