
چشم پزشکی
خرم آباد
حضوری
خرم آباد
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
73955
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب صادق رضازاده آلقو
تلفن مطب
مطب دکتر صادق رضازاده در خرم آباد
508 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 اسفند 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
سه ساعت منتظر بودم تا ویزیت بشیم با اینکه بارها به منشی مراجعه کردم و از نحوه عدم نظم در نوبت دهی ابراز نارضایتی کردم اما تاثیری نداشت و متاسفانه اصلا از نحوه ویزیت و نوبت دهی راضی نیستم و مطب بسیار شلوغ بود و تهویه درستی نداشت و نحوه پذیرشم اصلا مناسب نبود حدود ده نفر باهم برای ویزیت وارد اتاق پزشک میشه و اصلا فرصت نمیشه با پزشک صحبت کرد و همه مثل هم ویزیت و معاینه میشن و این برخورد در شان مراجعه کننده نیست! با اینکه پزشک حاذقی هستند اما محیط مطب و نحوه نوبت دهی و ویزیت اصلا مناسب نبود ....
ک
کورش
کاربر دکترتو
22 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود حقیقتا بخوام حق مطلب رو ادا کنم دکتر رضازاده پزشک بسیار حاذق کار بلد و مسلط هستند همه عزیزان میدانند تشخیص درد یا بیماری مرحله بسیار مهمی است اول تشخیص بعد درمان که حقیقتا دکتر رضازاده بسیار مهارت دارند هم از تشخیص و درمان... قطعا هر مرکز... .یا حتی سوپرمارکت با نانوایی که مراجعه میکنیم از کیفیت کارشون رضایت داریم انتظار میرود با وجود شلوغ و حجم بسیار زیاد مراجعه کننده وقت بیشتری باید بزاریم تا به اون نتیجه دلخواه برسیم.. سپاس از دکتر و منشی زحمت کش و باتجربه سر کار خانم کرمی
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
27 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
تجربه.ای از رفتن خدمت دکتر یافتم اگر بیماری که توسط متخصص همان بیماری تشخیص داد ویا ختم به عمل جراحی شد به یک پزشک متخصص اکتفا نکنید چرا ما قبل از ویزیت دکتر رضا زاده پزشک متخصص چشم نامه بستری و تشخیص مروارید داده بود اما خدا رو شکر آقای دکتر رضازاده سلامتی شخص بیمار تایید کرد که این تجربه برای من خیلی با ارزش بود وهست
آ
آزاده شریفی
کاربر پذیرش 24
11 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من عفونت چشم دارم.چشم راستم خیلی درد میکنه.سوزش و التهاب چشم راست دارم.بعد از معاینه چشم.دکتر برام دارو نوشتن.و گفتن شاید مجرای اشک چشم راست بسته باشه.عکس نوشتن.از مرکز هسته ای افلاک عکس گرفتم.دکتر گفتن از روی عکس مشخصه که مجرای اشک بسته نیست.الان داروها رو استفاده میکنم.بهترم.گفتن 6 ماهی یک بار مراجعه کنم
کاربر نوبت
07 آذر 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده پسری هفت ساله ای دارم که تنبلی وآسیکمات چشم هاییش توسط دکتر رضازاده تشخیص داده شد ودرتیپ مدت سه ساله زیرنظر ایشان تحت درمان می باشد ،وچون یک جلسه هم تهران بردمش درکلینیک تخصصی نور ویزیت کردم همان حرف های دکتر رضازاده رازدند و پیشنهاد داد دادند که برای پیگیری درمان به آقای دکتر مراجعه کنم.
م
مجید
کاربر دکترتو
05 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
سلام من برای ناخنک چشم رفتم تشخیص دکترم خوب بود و همون لحظه ک اونجا بود داشت با یه پیرزن فارسی صحبت میکردن ولی چون متوجه نشدن لری باهاشون حرف زدن خیلی خوشم اومد میتونست همون فارسی رو ادامه بده ولی ادم خوبیه منم بهش گفتم دکتر انگار برا هر کی با یه کانال حرف میزنی 😅
م
مریم
کاربر دکترتو
08 آذر 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
3
رفتار مناسبی نداشتن ، وقتی توضیح دادم بعلت مشکل اورژانسی چشمم چندماه پیش به پزشک دیگری مراجعه کرذم تا بعدا موفق شدم نوبت شما را بگیرم ، گفتن دیگه پیش من نیا برو پیش همون دکتر😒
س
سمیرا
کاربر دکترتو
16 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
همه منشی ها خوب هستند و با اخلاق جناب آقای دکتر رضا زاده واقعا باسواد و کاردان هستند.پدر من مبتلا به آب سیاه بود ولی به لطف خدا و جراحی بسیار عالی دکتر الان خیلی خوب هستن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
24 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای عمل آب مروارید چشمانم مراجعه کردم وآقای دکتر پیشنهاد جهت عمل جراحی در بیمارستان خصوصی دادندواینکه مبلغ سه میلیون درمطب واریز نمایم تا عمل جراحی را انجام دهند.
م
محمد
کاربر دکترتو
09 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بهترین پزشک هستن و خوشحالم که این پزشک در شهرمون هستن و میتونیم با خیال راحت خودمون رو به آقای دکتر بسپاریم ان شاءالله که هم خودشون و هم خانوادشون سلامت باشن.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
تلفنی
متنی