
چشم پزشکی
خرم آباد
حضوری
خرم آباد
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
16676
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب دکتر رحیم عبدالوند در خرم آباد
تلفن مطب
174 دیدگاه
کاربر نوبت
22 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا من تا ابد مدیون دکتر عبدالوند هستم بچه بودم چشم چپم به شدت دچار عفونت شده بود و به خاطر جراحت و زخم قرنیه هم ممکن بود برای همیشه بینایی مو از دست بدم ولی دکتر عبدالوند منو درمان کرد و واقعا ممنونشون هستم.
ش
شیرزاد
کاربر دکترتو
28 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر عبدالوند عزیز از خبرگان جامعه چشم پزشکی کشورمونه اگر بخواهیم این گونه شخصیتی رو در خرم آباد داشته باشیم عالمی دیگر باید ساخت که مثل عبدالوند متولد بشه به رسم ادب سپاسگزارم دکتر
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
19 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام دکتر بسیار بسیار با تجربه وکاربلدی هستن.تشخیص،درمان و برخوردشون همه عااالی.برای مریضشون وقت میزارن و باحوصله جواب سوالا رو میدن.دمشون گرم.خداحفظشون کنه
ن
ناهید عینی
کاربر پذیرش 24
02 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین پزشک خرم اباد هستن .خداوند حفظشون کنه.خیلی مهارت دارن .باتجربه و مهربان و دلسوز هستن .براشون ارزوی سلامتی و سربلندی دارم .از پزشکهای تازه وارد بسیار بهترن
م
محمدحسین
کاربر دکترتو
31 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
علت درمان ضعف چشم و عینک دوربین برای چشم برخورد محترمانه دکترعبدالوند عالیست بیمار را خیلی خوب و سریع ویزیت می کند و کسی معطل نمی شود تشخیص دکتر عالی است
کاربر نوبت
19 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون دکتر قدیمی هستن ،ودقت وعلمشون خیلی خوبه ،،پسر من چشمش الوده شده بود به ترخم،با قطره هاشون کاملا خوب شو ونیاز اعزام به تهران نداشت
کاربر نوبت
24 خرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
چندین بار برای مشکلات عفونت چشم و قرنیه و تب خال چشمی و همچین مشکلاتی خانوادگی رفتیم همه جواب مثبت گرفتیم . سالهاست مریض ایشون هستیم .
ح
حسین
کاربر دکترتو
04 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
واقعا دکتر مهربان و دلسوز و کارش دقیق حرف نداره واقعا من نزدیک ۲۰سال و خورده تحت نظر ایشون هستم راضیم انشاله که همیشه سلامت باشن.
ص
صیدکریم
کاربر دکترتو
01 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام، به دلیل عفونت چشم پدرم به مطب دکتر مراجعه نمودم که باتشخیص خوب دکتر خدارا شکر چشم بابام در حال بهبودی است.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
20 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3
همه چی خیلی خوب بود فقط من نوبت ساعت ۱۰ گرفته بودم رفتم منشی گفتن ساعت ۱۱ دکتر میاد که شکرخدا ۲۰ دقیقه به ۱۱ اومدن.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی