
چشم پزشکی
خرم آباد
حضوری
خرم آباد
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
131967
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب شهدای شرقی
تلفن مطب
19 دیدگاه
م
محمد امین
کاربر دکترتو
30 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دایی ام هر دو چشمش آب مروارید داشت که یکی از چشمهاش نزدیک به آب سیاه شده بود خواستیم تهران عمل کنیم نوبت هم گرفتیم که یکی دکتر امید وکیلی خرم آباد را به همون معرفی کرد مراجعه کردیم فردای همان روز هردو چشم داییم را بدون بیهوشی عمل کردند الان هم خیلی عالی و دید خوب و هیچ مشکلی ندارد
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
09 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
چشم رو عمل کردن من راضیم و کارشون عالی و راضیم واقعا دکتر خوش برخورد و مهربان و به صحبتها خوب گوش میده و بسیاردکتر فوق العاد خوبی هست و به همه عزیزان این دکتر رو پیشنهاد میکنم ، من که از عمل چشم راضیم اذیت هم نشدم موفق باشن دکتر در تمام عمل هاش
ر
رضا
کاربر دکترتو
19 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
واقعا یه دکتر تمام عیار هست کارشون خیلی خوبه من ۱۰ سال آلرژی چشمی داشتم بالای دو سال رفتم تهران هیچ نتیجه ای نگرفتم ولی با چند نسخه پیش دکتر وکیلی توانستم به بهبودی کامل دست پیدا کنم پیشنهاد میکنم واسه یه بارم شده مراجعه کنید مطبش دوستان
ب
بتول
کاربر دکترتو
24 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بسم تعالی: اقای دکتر امید وکیلی متخصص چشم هستند ایشون خیلی دکتر کار بلد و صبور با حوصله هستن و از کارش خیلی راضی هستم و از خدای مهربان آرزوی سلامتی و تند درستی برای خود و خانواده محترم شان خواستارم
م
مریم
کاربر دکترتو
25 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام و عرض ادب خدمت دکتر وکیلی و کاربران عزیز امروز پدرم جراحی چشم پیش دکتر انجام دادن از همه نظر دکتر عالی هستن و منتظریم پانسمان رو دربیارن ولی استرس پدرم با تشخیص ناب ایشون کم شد
ز
زهرا
کاربر دکترتو
30 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
تزریق آواستین برای نوزاد نارس؛ بعد ترخیص نوزاد به بیمارستان فارابی مراجعه کردیم که کار ایشون رو تایید کردن ،پزشک تحصیل کرده و باشخصیتی هستن
م
محمد
کاربر دکترتو
13 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
واقعا یه پزشک عالیه درسطح کشور وچشم مادرم را عمل جراحی نمود که خیلی کارش درسته و برای کسانیکه مشکل بینایی از هرلحاظ دارند پیشنهاد میکنم .
ش
شکوفه
کاربر دکترتو
13 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای پدرم رفتیم خدمت دکتر طبق تعاریف و تمجیدی که از ایشون میکردن،خیلی دقیق و خوب توضیح دادن،امیدوارم که داروهاشون خوب باشن
ر
رامین
کاربر دکترتو
29 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
باید بگی پروفسور خیلی دکتر خوب کار درست مودب وخوش برخوردی هستند. بهترین دکتری که تا الان دیدم.
س
سیدمسلم
کاربر دکترتو
03 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
1
جوان ولی باتجربه. بااخلاق. فرهیخته و دانا. بسیار کاردرست و آشنا به علم روز بیماریهای چشم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی