
چشم پزشکی
خرم آباد
حضوری
خرم آباد
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
73451
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب شهدای شرقی
تلفن مطب
235 دیدگاه
ا
ارتا
کاربر دکترتو
23 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای قرمزی چشم مراجعه کردم که نزدیک به یک هفته بود درگیر اون بودم ...دکتر صادقی خیلی صبورانه و محترمانه به حرفام گوش میدادند و معاینه چشم انجام دادن و خدا رو شکر گفتن مشکل خاصی نیست و فقط حساسیت فصلی هستش و قطره چشمی برام تجویز کردن ...خیلی ممنونم از زحمات آقای دکتر
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
3
سلام من واسه بچه هام مراجعه کردم همه چی خوب بود فقط نوبت های اینترنتی که میگیریم رو بین نوبت بقیه مریضا میذارن و سر تایمی که واسمون نوبت زدن نمیزارن یعنی اصلا نوبت شما تایم خاصی نداره و بین نوبتای مراجعه کنندگان باید ویزیت بشین
ه
هایده
کاربر دکترتو
13 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک ک عالی معاینه دقیق . تشخیص دقیق . صبور با اخلاق . وقت زیاد میزارن برای بیمار . خدا خیرشون بده انشالله . من ک خیلی خوشم اومد و راضی بودم .بعضی دکترا میری اصلا نمیزارن حرف بزنی سریع میگن برو بیمار بعدی ولی دکتر صادقی بی نظیرن
س
سعید
کاربر دکترتو
01 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
مهارت رفتار تجویز پزشک عالیه ، فقط تنها ایراد به سایت دکتر تو وارده که مبلغ ویزیت رو حین ثبت نوبت باید واریز کنیم . باید این مساله در نظر گرفته بشه که امکان کنسلی از سوی بیمار وجود داره و بهتره هزینه ویزیت در مطب پرداخت بشه
م
مرضیه
کاربر دکترتو
07 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
چون هشت ماه پیش برای ایراد در دوربینی فرزندم به پزشک دیگری مراجعه کرده بودیم تصمیم گرفتم با دکتر دیگری مشورت بکنیم که صدر در صد نظر دکتر هشت ماه پیش را داشتن . و دلیل انتظار زیاد از حد قطع برق بود در مجموع راضی بودیم
ن
نسرین
کاربر دکترتو
31 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دوبار هست پیش دکتر نوبت میگیرم بار اول خودم این بار خواهرم اومدن پیش دکترو هردوبار از دکتر و منشی واقعا راضی هستم هم اخلاق و مهارت دکتر قابل تقدبر هست و هم اخلاق منشی ورفتارشون با بیمار خیلی ازشون ممنونم
ن
نادیا
کاربر دکترتو
16 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من هم آب مروارید هم آب سیاه دارم .ایشون دومین دکتر بود ک میرفتم بدون عکس وبا معاینه ای دقیق، حرف دکتر اول رو تایید کردن.وبسیار عالی وساده برام توضیح دادن .بسیار خوش برخورد و دلسوز هستن خدا خیرشون بده
ف
فرخ
کاربر دکترتو
25 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک خوب خوش برخورد و باارزشی هستند بسیار بادقت و صبورانه بیمار رو بررسی و چکاپ میکنند و باحوصله تمام همه چیو تحت نظر دارن و خیلی عالی رسیدگی میکنن انشاالله که همیشه سلامت و موفق و پایدار باشند.
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
20 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
امروز معاینه شدم و برای دو هفته بعد نوبت لیزیک زدن برام . همه چیز عالی بود . دکتر با اخلاق با سواد و به همه حرفامم گوش دادن به شدت پیشنهاد میکنم با اینکه هنوزم عمل نشدم .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
17 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
بسیار شلوغ بود جا به اندازه کافی نبود من فکرمیکنم ۷۰الی ۸۰ نوبت تو یه روززرف کرده بودن واین اشتباس چون دکترخسته میشه ونفرات آخرچطورمیتونی تشخیص بده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.