
بینایی سنجی
اراک
حضوری
اراک
تلفنی
متنی
تخصص
بینایی سنجی
شماره پروانه
ب-1105
⮜ بیوگرافی
تعیین شماره عینک با کامپیوتر-مشاوره جهت عمل لیزر -درمان انحرافات غیر فلجی چشم کودکان-تجویز کنتاکت لنز-تمرینات ارتوپتیک-ساخت انواع عینک های طبی(تدریجی و دو کانونه) و آفتابی تحت نظر کارشناس اپتومتری
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب محمدی
تلفن مطب
47 دیدگاه
ع
علی کریمی
کاربر پذیرش 24
15 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام به سایت پذیرش ۲۴ مراجع کردم و اپتومتریست های واقع در شهر اراک رو جستجو کردم . امتیازها رو دیدم . دکترم رو از روی امتیاز سایر مراجعه کنندگان انتخاب کردم . اول وقت بود . ساعت ۵ عصر حدود ۷ دقیقه منتظر ماندم . وارد مطب پزشک شدم . یک آقای خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد رو دیدم . خیلی دقیق سوال پرسید و جوابهارو تقریبا نزدیک به دقیق میخواست . خیلی خیلی با دقت و با حوصله معاینه کرد . توضیحات کافی و با حوصله فروان داد . عینکی که تجویز کرد)عینک مطالعه( واقعا نمره درستی داد . مطب در مرکز شهر واقع شده و در اون محدوده و در اون ساعت ترافیک نسبی است ولی بالاخره جای پارک پیدا میشه . رفتار ، اخلاق و صبوری جناب دکتر قابل ستایشه .
کاربر پذیرش 24
21 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
من جهت مشکل بینایی به مطب پزشک مراجعه کردم و حدود ۲۵ دقیقه بعد وارد اتاق پزشک شدم و پس از معاینه و توضیحات لازم توسط پزشک تجویز نمودند که باید به پزشک جراح هم مراجعه و ایشان هم بنده را معاینه کند که نیاز به عمل دارد یا نه
کاربر پذیرش 24
12 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
جهت معاینه و تعیین نمره عینک به مطب دکتر محمدی مراجعه کردم دکتر بادقت بالایی چشمهایم را معاینه کردند و برای تعیین نمره عینک مثل گذشته با دقت و تأمل نمره عینک را مشخص کردند
ح
حنانه ملکی
کاربر پذیرش 24
15 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دوستان اگر دو دل هستید ک چ پزشکی رو برای چشمان زیباتون انتخاب کنید من توصیه میکنم دکتر محمدی رو برگزینید . بسیار باحوصله با دقت و محترمانه هستند
ص
صدیقه حیدری
کاربر پذیرش 24
18 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر خوبی بود با اینکه من اولین بارم بود خوب رسیدگی کرد منشیشم خیلی با ادب بود من خیلی راضیم خدا خیرش بده بسیار دکتر خوب وبا تجربه است
ف
فاطمه حسینی
کاربر پذیرش 24
17 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
فقط خیلی با این که نوبت گرفته بودم سر ساعت هم آمدم ولی دقیقه 2/5 بعد نوبتم شد با این که اولین نفر بودم. در نوبت اما چهار نفر جلو فرستادن داخل
ن
نازنین قنبری
کاربر پذیرش 24
23 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی آروم و با حوصله و دقیق کارشون رو انجام دادن ،برای همه مراجعه کننده ها وقت میذاشتن و بسیار خوش رو و خوش برخورد بودن
م
مریم برجی
کاربر پذیرش 24
23 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار عالی و دقیق تشخیص داده شد و نتیجه درمان عالی بود با اینگه خیلی جاهای دیگر مراجعه کردم و نتیجه نگرفته بودم
کاربر پذیرش 24
07 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای سنجش بینایی پسرم مراجعه کردم.دکتر خیلی با دقت وحوصله سوال میپرسیدن ومعاینه میکردن.وعینک تجویز کردن
و
وجیهه حسینخانی
کاربر پذیرش 24
22 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر بااخلاق وباتجربه ای هستن وتشخیصشون عالیه وبسیار مهربان هستند و وقت میگذارندبرای بیماراشون
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی