
بیماری های گوارش و کبد کودکان
یزد
حضوری
یزد
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های گوارش و کبد کودکان
کد نظام پزشکی
92078
⮜ بیوگرافی
ویزیت آنلاین فوق تخصص گوارش کودکان در زمینه های:
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر مجید افلاطونیان
تلفن مطب
1219 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
11 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام. تخصص و کاربلدی یک پزشک برام خیلی مهمه... حالا اگه این کاربلدی همراه یک اخلاق خوب و خوش بود که صدهزاربار شکر ... چی از این بهتر مثل دکتر افلاطونیان؛ با اینکه نزدیک به ۱ ساعت معطل شدیم در درمانگاه اما به نظرم ارزش داشت. صبورانه و با روی خوش به حرفهام گوش دادن و بچه ام رو با ارتباط گیری خیلی خوبی معاینه کردند. یک نکته خیلی خیلی مهم دیگه میزان آمادگی برای کولونوسکوپی بود! بچه ام ۶ سالشه. گفتن از بعدازظهر روز قبل کولونوسکوپی فقط مایعات بخوره و اینکه یک ساشه یک نوبته پودر دادن به اضافه یک شیاف آخر شب و دیگه چیزی نخورن. (قبل از دکتر افلاطونیان به یک فوق تخصص محترم گوارش دیگه ای مراجعه داشتم که گفته بودن برای کولونوسکوپی، پسرم از صبح دو روز قبل فقط مایعات بخورن به همراه روزانه حدود چهار وعده پودر + هر ۸ ساعت یک قاشق شربت ملین... برای یک بچه ۶ ساله به نظرم دو روز فقط مایعات خوردن واقعا دشواره!!) به هرصورت امروز که از کولونوسکوپی برگشتم تصمیم گرفتم نظرم رو بذارم برای والدینی که دنبال یک پزشک خوب هستن. امیدوارم اونها هم مثل من از وجود ایشون استفاده کنن و راضی باشن. در اخر هم تشکر می کنم از اقای دکتر بخاطر رفتار صمیمی و حرفه ای شون. خدا بهشون سلامتی و عمر با عزت بده.
کاربر پذیرش 24
25 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
مکان پارک عالی،فضای مطب عالی،برخورد منشی خوب رفتار دکتر بسیار متعهدانه و عالی بود در بدو ورود چنان احترامی به بیمار میگذارد که قابل توصیف نیست کامل به حرف های بیمار گوش داده و با آرامش زیادی برخورد میکند که نگرانی ادم را از بین میبرد و با حرف زدن با ایشان حس آرامش القا میشود بسیار با فرزندم مهربان بودند و همه چیز را دقیق سوال کردند وبعد هم بهم گفتن نگران نباش فقط یه دارو براش مینویسم بسبار مودب و با وقار بودند نگرانی من کامل رفع شد ممنون از دکتر و اخلاق خوبشون من
م
میترا ناصری
کاربر پذیرش 24
11 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام من دخترم رو واسه کولیک شدید که داشت خیلی دکتر بردم و بالاخره با معرفی یکی از دوستان به دکتر افلاطونیان مراجعه کردم بسیار بسیار اخلاقش ن عالی هستش و ایشون کاملا به حرفهامون گوش دادن و با یک نسخه عالی دخترم رو درمان کردن خیلی دکتر مهربان و دلسوزی هستن و هر وقت من سوالی داشتم منشی ایشون با مشورت دکتر پاسخ سوالاتم رو هم میدادن خدا حفظشون کنه من همیشه دخترم رو پیش آقای دکتر میارم چون کلا دیگه دکتر دخترم ایشون هستن.
م
محمدرضا گلکار
کاربر پذیرش 24
03 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
من اصلا توصیه نمی کنم. چون بچه من مشکل نفخ داشت و مثلاً بردم پیش ایشون که فوق تخصص گوارش نوزادان هستن، ایشون هم ما رو حواله دادن به بیمارستان صدوقی و دکتر میرجلیلی، دکتر میرجلیلی هم تشریف نداشتن و پاس دادن به دکتر نوری و از اونجا دیگه ما نه هیچکدوم از این دکترها رو دیدیم و نه کاری برای بچه مون انجام دادن. حتی جواب هم ندادن که چهار روز چه کار کردن و چه نتیجه ای گرفتن. باورم نمیشه اینا متخصص ها و فوق تخصص های این مملکتن!!!
کاربر پذیرش 24
09 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام مشکل بچه من یک مقدار حاد هست اما با مراجعه به این دکتر و گفتن شرح وضعیت بچه کلی به ما امید دادند و در مقایسه با دیگر پزشکانی که مراجعه کرده بودیم حس رضایت خیلی بیشتری به ایشان داشتم اخلاق خوب و صبر و حوصله در گوش دادن به وضعیت بیمار ما برایمان خیلی با ارزش بود در پایان متوجه شدم که ایشان نخواستند داروی اضافه به ما بدهند و قبل از تجویز هر دارویی ابتدا آزمایشات لازم را برای ما نوشت
ا
ابوالفضل دهقانی
کاربر پذیرش 24
06 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بشدت مهربان و خوش برخورد هستند و صبورانه به بیماران رسیدگی میکنن.من هرکسی رو توی مطب دیدم برای بار چندمشون بوده ک به ایشون مراجعه میکردن و خیلی از کار دکتر و سوادشون و برخوردشون راضی بودن.منم سال پیش بچم مریض شد بعد از مراجعه به بسیاری از پزشکان دیگه پیش ایشون رفتم و بچم خوب شد امسالم بچم ناخوش احوال بود و بخصوص بابت تغذیه اش بازم ب ایشون مراجعه کردم و خیلی ازشون راضی هستم.
ر
رضا جنگی پور
کاربر پذیرش 24
02 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام چندتا دکتر تو بندرعباس برای پسرم عوض کردم علائم هم تب شدید یه هفته پشت سر هم و بچه از خورد و خوراک افتاده بود با اینکه اسرار به بستر کردن داشتن من این کار رو نکردم آوردمش یزد با تشخیص درست و داروی درست بدون بستری خوب شد البته تو بندرعباس دکتر مهران احمدی و دکتر خامسان در ساختمان پزشکان پارسیان خیلی خوبن موقعی که پسرم درگیر بود ایشون بندرعباس نبودن روزهای تعطیل بود
ن
نسترن قاسمی
کاربر پذیرش 24
07 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
من دفه اول بود بچمو بردم پیششون برای ویزیت از لحاظ برخورد کاملا عالی و مهربون از لحاظ تشخیص ک تا دارو رو مصرف نکنه بچم نمیتونم نظری بدم ولی اینکه سریع بچه رو به دارو نمیبنده و دقیق به حرفا گوش میده یه نکته خیلی مثبته ولی باتجربه و ماهر ب نظر میرسیدن از لحاظ مطب میشه گفت کاملا تمیز بود و وسایل پزشکی جلوی چشممون ضدعفونی میشد حتی روانداز ترازو برای بچه عوض شد
کاربر پذیرش 24
19 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
من یه مشکل گوارشی داشتم مراجعه کردم خیلی با دقت و صبر به حرفام گوش دادن و بسیار خوش اخلاق و دوست داشتنی بودن اصلا عجله نمیکردن و با صبر روند ویزیت رو پیش بردن البته راجب اینکه تشخیص و داروشون موثر بوده فعلا نمیتونم نظر بدم چون دو روزه دارم دارو رو مصرف میکنم ولی چیزایه دیگه عالی بود در ضمن مطب بسیار تمیز و شیک و تهویه مناسب و نوبت دهی عالی معطل شدن نداشتم
ن
نازنین ترابی
کاربر پذیرش 24
02 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام. من از رفسنجان اومدم خدمت ایشون. دخترم مشکل معده داشتن.هر جا که رفتم فایده نداشت. شاید صد تا متخصص رفتم جوابی نگرفتم.یکی از دوستام ایشون و معرفی کردن..من خدمت ایشون رفتم. یعنی واقعا دکتر خوش برخورد و درجه یک و عالی و همینطور تو کارشون واقعا استاد و با تجربه هستند. ما واقعا ازشون راضی بودیم.انشالله زیر سایه امیرالمومنین سبز و برقرار باشن. دمشون گرم.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی