
بیماری های گوارش و کبد کودکان
بابل
حضوری
بابل
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های گوارش و کبد کودکان
کد نظام پزشکی
109844
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
بیمارستان کودکان امیر کلا بابل
تلفن مطب
472 دیدگاه
ج
جانان اسماعیل زاده
کاربر پذیرش 24
27 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر باسواد و مهربان جدای از همه اینا مثل یه مادر نگران بچه هاست از همه نظر بچه ها رو چکاپ میکنه خدا خیرش بده واقعا باسواد ولی بیمارستان قدیمی و فرستوده اصلا امکانات خوبی نداره وتعداد دانشجو همراه دکترها خیلی زیاد تمام اتاق ها بوی فاضلاب میاد اصلا فضای سبز مرتبی نداره هرچند همین فضاها باعث بیماری بچه ها میشه ساختمان نو دارند اما بدن تجهیزات بچه ها تو شرایط بدی هستن تو اتاق های کوچک با فاصله کم بچهها از تعدد دانشجوها شوکه میشن اصلا فضای اتاق های بچه کودکانه نیست بیشتر شبیه حمام قدیمی خلاصه کاش این حرف ها که حقیقت محض به گوش مسئولین با فکر برسه یکم به فکر بچه ها باشین خودتونم به هر حال اولاد دارین
م
ماجده ایرانمنش
کاربر پذیرش 24
07 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر باتجربه و بارعلمی عالی و روابط عمومی بالا. با اینکه ویزیت در بیمارستان هست خیلی برای مراجعه کننده وقت و دقت میزارن.تعریفشون خیلی شنیده بودم تا اینکه قسمت شد زیارتشون کنم. 5 ماه گذشته برای اولین بار دخترمو بردم برای ویزیت که بعد از معاینه و دیدن وضعیت حال دخترم ؛دستور بستری دادن و دخترم بعداز چندروز بستری و تحت نظر بودن دخترمو نجات دادن و الان تحت نظر و درمان خانم دکتر هست.سپاسگذارم از خانم دکتر بزرگوار انشالا سلامت و موفق باشن. *****************************
ن
نیکان حصیری
کاربر پذیرش 24
01 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
خانم دکترمهربانی نه تنهادکترمجرب وتوکارشون حرفه ای هستندانسان خوش قلب ومهربانی هستندمشکل مادفع مدفوع پسرم نیکان که سه ونیم سالشه باوجودترسی که بابت دفع مدفوع داره اجتناب میکنه ازدستشویی رفتن وبه ناچارداخل پوشک این کارانجام میده اونهم به صورت محدودکه باراهنمایی های خانم دکتردرصددحل این مشکل هستیم خیلی ممنون ازبرنامه خوبتون وعوامل بیمارستان کودکان امیرکلاوهمچنین خانم دکترمهربانی
ع
عرشیا
کاربر دکترتو
27 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر مهربانی همانند فامیلی خودشون بسیار دکتر مهربان.. خوش برخورد هستن . تشخیص فوق العاده ایی دارن . بنده خوب شدن پسرم رو مدیون ایشون هستم. انشالله همیشه سلامت باشن. در کنارش منشی های خوش برخوردی دارن که مثل خودشون عالی هستن.. محیط مطب هم بسیار تمیز و آرامش بخش هس و یک اتاق بازی هم داره که بچها اونجا سرگرم میشن.. من واقعا هم از خودشون هم از محیط مطب راضی هستم.. ممنونم از دکتر مهربانی عزیز
ش
شهربانو حبیبی حبیبی
کاربر پذیرش 24
15 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام و خسته نباشیدخدمت شما خانم دکتر یکی از پزشکان بسیار بسیار عالی در زمنه گوارش و هم یک روانشناس کودک عالی من در درمان دخترم حتی به پزشک تهران هم مراجعه کردم اما روش درمان و دارو که این پزشک محترم پیشنهاد داد معجزه کرد 3سال قبل پزشکی که متوجه زخم مری دخترم بر اثر خوردن کورتن شد خانم دکتر مهربان بودند واز صمیم قلبم از ایشان سپاسگزارم چون دخترم در وضعییت حادی بود که نجاتش دادند .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
10 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بخاطر گوارش و معده دخترم پیش دکتر میرم من سلامتی دخترم و زنده موندنش رو مدیون دکتر هستم ، چون اگه دکتر مشکل شو تشخیص نمیداد دخترم از دستم میرفت دخترم پیچ خوردگی معده داشت هیچ علائمی نداشت جز اینکه ضعیف بود، نمیدونستم که مشکلی به این بزرگی داشت پنج سال پیش خانم دکتر مهربانی میبرم و واقعا از کارشون راضیم امیدوارم تو کار و زندگی شون موافق باشند
کاربر پذیرش 24
27 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم 3ساله بود که باعلائم شکم درد هرجایی میبردم تشخیص و داروی مناسب بیماریشو نمیدادن تا اینکه یروز به اورژانس بیمارستان مراجعه کردم خانم دکتر لطف کردن خانم دکترمهربان رابهم معرفی کردن تا رفتم خدمتشون، با اولین ویزیت تشخیص داد و داروی مناسبشو دادتا این بچه ازدرد آروم شد،گفت که آلرژی به لبنیات داره حتی مصرفشو محدود نکرده بود کاملا حذف کرد
ف
فاطمه احسانی
کاربر پذیرش 24
10 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام،پسرم اسهال و استفراغ خیلی شدید داشت به حدی که تو 24 ساعت،34 تا مای بیبی استفاده کردم براش،ایشون مداواش کردند،دکتر بیمارستان امیرکلا هم هستند،بسیار دقیق،دلسوز و مهربان.داروی الکی نمیدن و مداواشون بر پایه ویتامین هاست،مثل دکترای خارج از کشور.انقدر احساس دین به ایشون داشتم که وظیفه خودم میدونستم بیام و اینجا ازشون تعریف کنم
کاربر پذیرش 24
15 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم دکتر مهربانی خیلی دلسوزانه وبسیار بامهربانی که تمامی اطفال انگار فرزند خودشون باشه رفتار میکند غذا به معده پسر من مثل سنگ صفت شده بود با سه بار آندوسکوپی وبا بسیار مشکل زحمت فراوان غذا بیرون آوردند ما هرچه از ایشون تشکر وهمکاری بکنیم نمی توانیم جبران خوبی ایشون را بکنیم خانم دکتر بسیار خانم مهربان و دلسوز هستن
ن
نسرین
کاربر دکترتو
27 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر مانند فامیلیشون همونقد مهربون هستن بعلاوه تشخیص و درمانشون عالی هست… من از ۱۳ ماهگی پسرم برای هرمشکلی خدمت ایشون میرسم و تا قبل از اون هیچ پزشکی تشخیص الرژی رو برای پسرم نداده بودن و به همین دلیل پسرم هربار پشت هم مریض میشد ولی بعداز مراجعه به خانوم دکتر بخاطر تشخیص درست ایشون خیلی کمتر پیش میومد که مریض شه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی