
بیماری های گوارش و کبد کودکان
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های گوارش و کبد کودکان
کد نظام پزشکی
115835
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب خیابان پرستار
تلفن مطب
119 دیدگاه
ن
نورا
کاربر دکترتو
26 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام، من با خانم دکتر خیلی اتفاقی آشنا شدم و اصلا شناخت نداشتم، ولی وااااقعا خانم دکتر عاااالی هستن، هم از لحاظ علمی هم از لحاظ اخلاقی.خیلی خیلی مهربون و دلسوز هستن مشکل دختر من یبوست شدید بود و خداروشکر با یک جلسه که رفتم خیلی خیلی بهتر شد و ۴ ماه هست تحت نظر ایشون هست، و خیلی از انتخابم راضی هستم
ا
امیرحسین
کاربر دکترتو
13 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
خانم دکتر خالصی خیلی عالی و خوش رفتار بودن ❤️و الان که هنوز ۱۲ روز از ویزیت پسرم گذشته، ۸۰ درصد مشکلش برطرف شده واقعا توی کارشون خیلی بی نظیرن از همه مهم تر اینکه مارو برای آزمایش و سونوگرافی و کارای پرهزینه دیگه نفرستادن و با معاینه مشکل پسرم رو تشخیص دادن❤
م
مصطفی
کاربر دکترتو
03 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلامبسیاردکترمهربانوداسوزیهستن.خداخیرشانبدهدبهمعنایواقعییکانسانشریفنمندخترمودکتراجوابشکردنولیخانمدکتربرامونبهیاریخداواعمهمعجزهکردنو دخترمتاالانکهدوسالشهوسالمهخیلیممنونمازشون
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
16 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
بیماری روده داشتم چند بار عمل کردم ، دوره درمان زیر نظر خانم خالصی بودم ، اما راستش نتیجه ای نگرفتم و به خاطر داروهام بدتر شدم و اومدم دکتر دیگه ای، اما هرجا که هستن سلامت باشن، به خاطر عملی که انجام دادن برای من و اون دوره ای که پیششون میرفتم تشکر❤️
کاربر نوبت
20 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام پسرم التهاب روده داشت و۸تادکتربردم بیماری پسرم رومتوجه نشدن تااینکه دکترمریم خالصی عزیزآندوسکوپی کردن وبیماری پسرم معلوم شدالتهاب روده وخیلی خانم مهربون وباصبروحوصله وواقعاوقت میزارن برای بیماراشون.
ز
زهرا
کاربر دکترتو
31 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل کبدی برای دخترم ک ده سالش هست و خانم دکتر با معاینه دقیق بهم گفتن کبد مشکلی نداره و با یک سری آزمایش دقیق معلوم میشه ک احتمالا مشکل از انسولینه مرسییی بابت معاینه دقیق و تشخیص حرفه ای
آ
آویسا
کاربر دکترتو
04 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
عالی خیلی عالی نتیجه مطلوب رو از ویزیت ایشون دریافت کردیم و انشالله برای ادامه درمان و کولونوسکوپی نیز نتیجه عالی دریافت خواهیم کرد و همیشه دعا گوی خانم دکتر میشیم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
06 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
دخترمو برای مشکل کمبود وزنش بردم...رفتار دکتر خوبه ولی وقتت خیلی تلف میشه....و اینکه دکتر خیلی آزمایش زیاد و داروهای زیاد تجویز میکنن ک واقعا برای همه ضروری نیست
م
محبوبه
کاربر دکترتو
30 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
پزشک بسیار عالی صبور و با دقت معاینه انجام شد،خیلی با آرامش صحبت میکنن واقعا راضی بودم برعکس دکترای دیگه که نمیزارن حرف بزنیم و سریع مریض بعدی رو میفرستن
ا
امیررضا
کاربر دکترتو
09 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
به تمام معنا فرشته ای هستند در پوشش دکتر😍 تشخیصِشون کاملا درست و مَنِش و رفتارشون کاملا خداپسندانه هست🤗 ان شاءالله اجرشون با خدا و امام رضا باشه🙏
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی