
گوارش و کبد بزرگسالان
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
53150
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر محسن شریفی در اصفهان
تلفن مطب
861 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
16 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من حدود 10 سال پیش به ایشان مراجعه کردم در بیمارستان امین اصفهان دکتر فوق العاده توانمندی هستند من با بیماری رفلاکس معده پیش ایشان رفتم و با یک بار ویزیت و سفارش هایی که ایشان در مورد رعایت برنامه غذایی و پرهیز از یکسری مواد غذایی ، داشتند. خداراشکر بیماریم درمان شد. حتی آن روز از ایشان خواستم آدرس مطب خودشان را به من بدهند ولی ایشان نپذیرفت و گفتند همین داروها و برنامه غذایی را رعایت کن و هزینه دکتر پرداخت نکن حالا برای گرفتن نوبت برای یکی از دوستان به سایت مراجعه کردم و وظیفه خودم دیدم که نظرم را بنویسم
کاربر پذیرش 24
06 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام من معده درد وریفلاکس داشتم نزد چهار دکتر رفتم و آندوسکپی هم انجام دادم رمانی که نزد دکتر شریفی رفتم جواب اندسکپی ها را جلوی دکتر گذاشتم آنها را کنار گذاشته واصلن نگاه نکرد وازمن پرسید چه حالتهای داری به اوفتم با یک نقص درعرض یک ماه خوب شدم دکتر با وجدان هست وبرای پول کار نمی کنه ودر آخر گفت اگر این حالتهارا دوباره پیدا کردی همین دادوهارا خودت بگیر دیگر پول ویریت نده البته با رعایت کردن توصیه های دکتر وخدارا شکر همه چیز میخورم دیگه معده درد ندارم بعد ار 6سال دکتر جان خدا حفضتان کنه با تشکر
ح
حسن شیرانی
کاربر پذیرش 24
20 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
اصلآ داروهای دکتر شریفی با داروهای دیگر پزشکان گوارش و کبد که طی حدود 20 سال من تحت درمان اکثر آنها بودم فرق داره و مشخص هست که بسیار موثرتر خواهدبود توصیه های خوراکی که ایشان به من کردند تا به حال هیچ دکتری به من نگفته بود، همچنین بسیار مرا امیدوارکردند و من با حرفهای ایشان روحیه ازدست رفته خودرا دوباره به دست آوردم و حالا مطمئن هستم که با کمک ایشان سلامتی خود را به دست خواهم آورد با سپاس از ایشان
کاربر پذیرش 24
24 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
نحوه ی برخورد پزشک عالی بود.سال 97 توسط دکتر شریفی آندوسکوپی و کلونوسکوپی شدم و تشخیص ایشان هموروئید و رفلاکس شدید معده بود که با داروهایی که برایم تجویز کردند هموروئیدم درمان شد ولی رفلاکسمرتا حدودی بهتر شد و الان بعد از چند سال باز با شدت بیشتری برگشته و دردهای شدید معده دارم و لی موفق به گرفتن نوبت از آقای دکتر نشدم و واقعا حالمدخیلی بده و این دردها برایم رنج آوره
آ
آوان رحیمی
کاربر پذیرش 24
06 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام کاش این نوبت اینترنتی را بر میداشتید که لا اقل حضوری امروز نمیشد فردا میشد نوبت بگیریم.ما هر روز صبح ساعت کارمون شده ساعت 7 با تلفن ثابت و سه تا تلفن همراه داخل سایت برا نوبت آخرم هیچ...بیمارستانم میریم میگه فقط سایت به هیچ عنوان دست ما نیست نمیتونیمم کاری بکنیم...مسئول محترم و عزیز رسیدگی کنید لطفا
کاربر پذیرش 24
11 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بعد از گرفتن ویروس گوارشی دل درد داشتم مراجعه کردم دکتر معاینه کردن دارو تجویز کردن و دستور غذایی لازم را دادن و گفتن نیاز ب زمان داره تا کامل خوب بشم چندروز هست دارو استفاده کردم بهتر شدم امیدوارم کامل خوب بشم رفتار منشی عالی بود برای ویزیت خیلی کم معطل شدم و آقای دکتر هم ک بسیار صبور و باحوصله بودند
م
معصومه چراغی
کاربر پذیرش 24
18 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام من چندین روز هست کهمیخوامنوبت بگیرم ولی متاسفانه نوبت گیرم نمیاد.از استان خوزستان هستم.و هر دفعه به مطب زنگ میزنم میگه اینترنتی نوبت بگیر .درحالی که نوبت اینترنتی برا چندروز دیگه نمیتونم بگیر.لطفا راهنمایی کنید.با حداقل منشی برا بیماران استانهای دیگه تلفنی نوبت رزرو کنن.ممنون ازتون
کاربر پذیرش 24
26 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی عالی هستن ولی نوبت دهیش خیلی بده من الان نزدیک 2ماهه میخوام نوبت بگیرم نمیشه تماس هم که میگیری منشی هاشون میگن برید سایت بقراط که ما هر چی هم میریم فایده نداره و نمیشه نوبت بگیری....ای کاش نوبت دهیشونا حضوری میکردن ... اقای دکتر شریفعی بهترین دکتر هستن و خیلی هم خوش برخورد .
م
مائده پاینده نژاد
کاربر پذیرش 24
02 دی 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
این چه وضعشه.من دوماهه مشکل معده دادم.و دو تا دکتر خوب بهم معرفی کردن.دکتر شواخی و شریفی.هر دوتا دکتر جوابه تلفن نمیدن که نوبت بگیریم.و تو اینترنت هم میگردیم نه روزشو نوشتن که چه روزایی هستن نه ساعت.و نه تو اینترنت هم نوبت میدن.پس آدمایی مثله من باید چیکار کنن.بمیرن
کاربر پذیرش 24
16 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام .اولین بارم بود توسط دکتر ویزیت شدم .خیلی خیلی دکتر مهربون و خوش اخلاقی بودن .جواب تمامی سوالاتم را دادن و راهنماییم کردن فعلن بهم دارو دادن تا بعد مجدد برم برام آزمایش بنویسن .انشالله آقای دکتر شفیعی هرجا ک هستند سلامت و تندرست باشن ❤️
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی