
گوارش و کبد بزرگسالان
مبارکه
حضوری
مبارکه
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
46170
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر علیرضا سعادتمند در مبارکه
تلفن مطب
186 دیدگاه
ح
حسین سلمانیان
کاربر پذیرش 24
07 دی 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
2
رفتار کارکنان بیمارستان خوب بود.دوبار رفتم پیش ایشون اصلا سرجمع دوتا جلسه 5 دقیقه طول نکشید. نمیگم دکتر خوبی نیست ولی حداقل برای من که وقت نگذاشت و انگار یچیزایی رو حفظ کرده که تحویل مریض بده به هرحال پیشنهادش نمیدم به نظر من اینایی که زیاد ازش تعریف کردن به خاطر چیزای ساده بوده که رفتن پیشش و دکترای عمومی هم میتونستن بهشون کمک کنن
ش
شیرین سادات محمدی
کاربر پذیرش 24
16 تیر 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
اصلا هیچ صحبت و توصیحی نداستن برا بیماری ک داشتم . فقط تند تند دارو وارد سیستم کردن بدون این که بگن مشکل من چی بوده . خیلی عجله داشتن . بعد اندوسکوپی و کلونوسکوپی برا داده بودن . موقع انجام اینا گفتن مشکل من چیه . بعد ک رفتم پیششون گفتم شما اینارو بهم اون موقع گفتین، با تعجب گفتن من اینا رو گفتم . انگار تو صحبتااشون تعادل نبود
م
مرضیه رمضانی
کاربر پذیرش 24
26 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
سلام خسته نباشید راستش جلسه اول بود میرفتم و رفتار منشی خیلی خوب بود ولی خود آقای دکتر زیاد حرفی نزدن راجع به بیماری و فقط نسخه نوشتن و من انتظار داشتم که بیشتر ایشون راجع به بیماری صحبت کنن و بگن چیکار کنم بعد هم گفتن برو آندوسکوپی فعلا همین تا ببینم جلسه بعدی چی میشه ولی طبق اطلاعاتی که از ایشون داشتم دکتر خوبی هستن
ح
حمیدرضا تیموری
کاربر پذیرش 24
09 آبان 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
2
آقای دکتر خیلی به صحبتهام گوش نمیداد. فقط حرف خودش رو میزد و اگر به میزش نزدیک میشدیم، ما رو دور میکرد (مثل اینکه هنوز از کرونا میترسید). از زمان پذیرش هم حدود 2 ساعت معطل شدیم. رفتار پرسنل بیمارستان سیدالشهدا (ع) خوب بود. خدا خیرشون بده
م
منوچهر موید زفره
کاربر پذیرش 24
19 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام نحوه پذیرش و ویزیت بسیار مناسب.برخورد کارمندان عالی ست ولی باتوجه به افزایش روزمره بیماران انتظار میرود ضمن جداسازی اتاق عمل فضای بیشتری در اختیار بیماران قرار گیرد.با آرزوی موفقیت
م
محسن
کاربر دکترتو
21 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
ایشون خوش اخلاق هستند و برای بیمار زمان می گذارند تا شرح کامل بیماری را بدهد. البته جلسه اوله که مراجعه کرده ام و هنوز مراحل درمان را نگذرانده ام. امیدوارم تشخیص شونم مثه برخوردشون خوب باشد.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام سیروز کبد دارم و فعلا تحت درمان هستم دکتر سعادتمند از نظر من دکتر خوبی هستند ولی نظر شخصی ام به جناب دکتر در حد پیشنهاد کمی بیشتر صبوری نسبت به بیمار خرج بدهند و محترمانه تر باشند.
م
محبوبه زمرد
کاربر پذیرش 24
05 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.من ازموقعی که واردمطب پزشکم میشوم ایشان بامن برخوردخوبی دارند.بحرفهای من بخوبی گوش میکنن وداروی بیماری من رابه درستی تجویزمیکنن.به دوستانم هم تاکیدمیکنم که پیش این پزشک بروند.
ح
حامد
کاربر دکترتو
02 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
1
فعلا برام آزمایش نوشتن. روزهای فرد فقط ویزیت میکنن و روزهای زوج ویزیت و آندوسکوپی رو باهم انجام میدن. ب نظر اگه فقط میخواهید ویزیت بشید ب هیچ وجه روزهای زوج مراجعه نکنید.
م
مسعود
کاربر دکترتو
14 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
من اولین بار بود،خدمت ایشان آمدم ،علت مراجعه چکاپ از گوارش معده و روده جهت پیشگیری از سرطان بود،ایشان طبق تحقیقات و مراجعه بستگان تشخیص بیماری درست و پزشک حاذقی هستند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی