
گوارش و کبد بزرگسالان
قم
حضوری
قم
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
95370
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر جمشید وفائی منش
تلفن مطب
379 دیدگاه
م
مرضیه علمایی
کاربر پذیرش 24
18 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
فکر میکردم برای بیمار بیشتر وقت بزارن و حداقل یه معاینه فیزیکی داشته باشن. با اینکه من هیچ علا خطرناکی به گفته خودشون نداشتن، فورا میخواستن منو به آندوسکوپی بفرستن که خودم گفتم اول دارو برام بنویسید و بعد از دارو اگر بهتر نشدم، آندوسکوپی، که قبول کزد. ولی تست تنفس ازم گرفتن. کلا هم وقت کمی گذاشتن و هم معطلی زیادی داشتم. و حس اینو از دکتر گرفتم که بیشتر میخوان همه رو اول یه آندوسکوپی و تست تنفس بفرستن ....و این خوشایند نبود و عیر حرفه ای بود.
س
سارا
کاربر دکترتو
12 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای مادر خانمم کولونوسکوپی روده انجام داد به خدا اگر میشد روزی چند بار میرفتم مطب دستهای دکتر را میبوسیدم انشاالله خداوند نگهدار خودش و خانواده باشه تو این زمونه مثل ایشون خیلی کم پیدا میشه یه انسان به معنای واقعی
کاربر پذیرش 24
16 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بینظیرازجهت تشخیص،درمان،تخصص،اخلاق،گوش شنوا،احترام واهمیت قائل بودن برای بیمار،نترساندن بیمار،عدم تجویزداروهای زیادوعدم تجویزسریع اقدامات پاراکینیکی ودارای یک شخصیت تمام عیارپزشمی،انسانی واخلاقی.
کاربر نوبت
28 بهمن 1399
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
معده درد داشتم مراجعه کردم آندوسکوپی شدم جواب آندوسکوپی عفونت معده بود دارو تجویز کردند و خیلی بهتر شدم وفعلا پیشون میرم تا کاملا بهتر بشم
کاربر نوبت
24 بهمن 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل معده داشتم و چند سال بود اذیت میشدم توسط ایشون آندوسکوپی شدم و زخم اثنی عشر تشخیص دادن و دارو دادن الان سه ماه گذشته و کاملا خوب شدم
کاربر پذیرش 24
07 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
اندوسکوپی و کلونوسکوپی انجام دادم پیش اقای دکتر،، فوق العاده راحت بود،، هیچی متوجه نشدم و راحت ب هوش اومدم،، تشخیصشون هم عالیییی بود
کاربر نوبت
19 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من کهیرهای خیلی وحشت ناکی داشتم خیلی دکتر رفتم متوجه مشکلم نشدن اما از وقتی پیش آقای دکتر امدم خیلی خیلی بهترشدم
کاربر پذیرش 24
18 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
اگه درمورد مشکل توضیحات بیشتر وآگاهی بیشتر میدادن بهتر بود مدت نوبت دادن کوتاهتر بود معاینه بیشتر انجام میشد
کاربر پذیرش 24
29 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتر وفایی منش دکتر باسواد ومهربانی هستن وتشخیصشون درست والکی بیمار رو نگران نمیکنن خداخیرشون بده
ع
علی
کاربر دکترتو
30 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
هم دکتر خوبی هستش وهمچنین اخلاقی بسیار خوب ودردمریض را سری تشخیص میدهد ومنشیهای خوبی دارد ومحیطی تمیز
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی