
گوارش و کبد بزرگسالان
قم
حضوری
قم
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
40756
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر محمدرضا قدیر در قم
تلفن مطب
573 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
27 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ازسال89تاکنون تحت درمان هستم وکپسول ویریبیت رو روزانه میخورم، برخورد ایشون عالیه ونحوه دسترسی سخت بخصوص که امثال حقیر باید برای دریافت نسخه فقط باید مراجعه کنم وسالی یکبار برای فیبرو اسکن اما واقعا سخته گاهی نسخه دیرمهیا میشود ودرد شدت میگیرد اینو منشی نمیدونه وبرایش قابل لمس نیست وهمکاری نمی کند.
کاربر پذیرش 24
17 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد دکتر با بیمار بسیار عالی هستش یک مشکل وجود داره که ویزیت رو باید حضوری انجام بدیم و اینکه زیاد طول میکشه تا نوبت بدن یعنی یماه باید انتظار کشید که این اصلا خوب نیست مطب خیلی شلوغه،اگر همون روز با تماس تلفنی نوبت میدادن و ویزیت میشدیم عالی میشد
ر
رقیه رزاقی تبریزی رقیه رزاقی تبریزی
کاربر پذیرش 24
19 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
عمل کیسه صفرا داشتم .بعداز دو سال قسمت عمل شده درد شدید داشتم .تشخیص اقای دکتر قدیر این بود که جای عمل از داخل باز شده و رودها به قسمت پارگی فشار می اورد وایجاد درد می کند .در نهایت گفتن باید مجدد جای عمل قبلی باز شود واز داخل پارگی ایجاد شده دوخته شود.
کاربر پذیرش 24
27 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بعلت تشخیص ایشون ازسال 89 تحت درمان هستم وهرچه ماه یکبار ویزیت میشوم وگاهی بنا برنیاز نسخه لازم اینترنتی ارسال میگردد.تشخیص عالی تجویزدارو نیز بسیار حساب شده وبجاست سپاس فراوان ازدقت وتوجه ودلسوزی ایشان نسبت به بیمارشون.
کاربر پذیرش 24
04 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خوب بوده واقعا خودم ادامه ندادم بعدم ناراحتی و مشکلات که دکتر گفته بود نباید داشته یا پیش موجب بدتر شدن وضعیت بدتر خودتون میشود وبرخورد دکتر ازهر لحاظ عالی و همدرد وعالی بوده واعتماد کانل به درمان تشخیص دکتر دارم
کاربر پذیرش 24
10 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خوش برخوردن من اندوسگپی کردن گفتن رفلاکس و بعد برنامه غذایی دادن و فقط یک نکته از اون برنامه غذایی رو نفهمیدم میگن خودداری از غذایی بسیار سرد و بسیار گرم من متوجه نشدم من الان نمیدونم چی بخورم کسی می دونه بهم بگه
کاربر نوبت
20 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ، درد شکم داشتم به چند دکتر مراجعه کردم گفتن کیسه صفرا باید جراحی بشه. ولی با یک نسخه دکتر غدیر خوب شدم و گفتن که نیاز به جراحی نیست. دکتر غدیر بسیار با حوصله و با اخلاق هستن . خدا حفظشون کنه.
کاربر پذیرش 24
23 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
من باردار بودم ومعدم که چند سال پیش خونریزی کرده بود به شدت اذیتم میکرد مراجعه کردم وتا زمان زایمانم حدود دو ماه دو نوع قرص مصرف کردم ،اسم داروها یادم نیست ولی به لطف خدا خوب شدم
کاربر پذیرش 24
18 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشکی با اخلاق و با تجربه ای هستن با خوش رویی راجع ب بیماری توضیح میدن من ورم معده دارم و در حال درمانم فقط مشکل نوبت دهی دیرشونه خیلی زمان میبره بعد چندماه تازه نوبتتون بشه
کاربر پذیرش 24
09 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام با تشخیص خوب دکتر قدیر تومار روده بزرگ شناسای شد وبرای درمان به سه دکتر دیگر معرفی شدیم بیمار مادر خانم بنده بود ومن در تمام مراحل هم راه ایشان بودم خیلی راضی هسیم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی