
گوارش و کبد بزرگسالان
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
87065
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر مسعود بقائی
تلفن مطب
192 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
19 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من به سامانه شما اعتراض جدی دارم. شما در اپلیکیشن خود به ازای هر یک ربع ساعت یک انتخاب گذاشتید و افراد متناسب با شرایط خود یک زمان را انتخاب می کنند. وقتی در ساعت مقرر یا دقایقی زودتر به مطب مراجعه می کنیم، منشی دقیقا از زمان مراجعه شما نامتان را به عنوان آخرین نفر مراجعه کننده ثبت می کند و می گوید ملاک زمان مراجعه شماست و باید در صف انتظار بنشینید. وقتی از مطب بیرکن آمدیم دقیقا سه ساعت از تتم تعیین شده خودم گذشته بود. مگر نه اینست که پزشکانی که با شما قرارداد می بندند باید این پروتکل را بپذیرند که افرادی که وقت گرفته اند در زمان مقرر یا حداکثر با کمی تاخیر ویزیت شوند. من تا داروها را بگیرم و بنا به خواست دکتر که داروها را ببرم و به ایشان نشان دهم دقیقا ۴ ساعت زمان برد. آیا وقت مردم اینقدر بی ارزش است. این توهین آمیز نیست؟
کاربر پذیرش 24
14 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من چندروزی بوددردشدیدداشتم فکرکردم زخم معده دارم توگوگل سرچ کردم توبهترین دکترهااقای دکترروپیداکردم رفتم پیش آقای دکتریه دنیاازش ممنونم یعنی من یه عمردعامیکنم براش که تونست دردمنوتشخیص بده ۱۵تاسنگ داخل کیسه صفراداشتم اگه دیرترمراجعه میکردم معلوم نبودچه بلایی سرم میومد۳روزبیمارستان خوابیدم به حدی که وضعم خراب بودکیسه صفرامن هم برداشته شده خدابهشون سلامتی بده یه دنیاازش ممنونم دست همچنین دکترایی بایدبوسیدچون من نه بیمارستان خصوصی خوابیدم نه هزینه شوداشتم امااقای دکتر کاری کرده توبیمارستان دولتی برم باراهنمایی که بهم کرده تونستم ۳روزه عمل بشم مرخص بشم ۱۰روزعمل کردم هنوزبهترنشدم ولی دیگه اون دردهاسراغم نمیادمن به هرکی بتونم همچنین مشکلی داشته باشه آقای دکترمعرفی میکنم
کاربر پذیرش 24
06 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
منشی بسیار خوب و مودبی دارند. آقای دکتر بسیار متشخص و کاربلد هستند. بنده برای اولین بار مراجعه داشتم. مشکلم دشواری در بلع غذا و حتی آب است.آقای دکتر برایم اسکن و آزمایش و اندوسکوپی نوشتند.باید در مرحله بعد که با توجه به مدارک نوع درمانی که آقای دکتر پیش میگیرند و چقدر از درمان راضی خواهم بود ،نظر خودم را بیان کنم.فعلا در مرحله اولیه نظر خاصی ندارم.ولی در کل از نوع ویزیت توسط آقای دکتر راضی هستم.مشخصه پزشک حاذقی هستند....
م
محمد حسن حکیمی نزاد
کاربر پذیرش 24
04 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بعد از چندین ماه دگرگونی جسمی و نامعلوم شدن علل آن ، شکر خدا از طریق جستجو اینترنتی افتخار آشنایی با این پزشک حاذق رو یافتم ایشان در اولین جلسه با توجه به آزمایشاتی که قبلاً گرفته بودم ، نوع بیماری مکتومم را با اطمینان تشخیص داده و درمان رو با موفقیت انجام دادند از ایشان رضایت کامل دارم آرزوی موفقیت وتندرستی برای آقای دکتر را از ایزد منان خواستارم
کاربر پذیرش 24
20 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود من ۹ سال با مشکل معده درگیر بودم تهران و اکثر شهرستان ها و فوق تخصص ها رو هم رفتم هر سال آندوسکوپی و کلونوسکوپی انجام میدادم و در آخر با پیشنهاد یکی از دوستان این دکتر فوق العاده من رو ویزیت کردن و با یه آزمایش ساده خون که متوجه یه عفونت در روده شدن مشکل من رو که هر دکتری دنبال منفعت خودش بود حل کرد ا امیدوارم از خدای خودش هرچی میخواد بدست بیاره
کاربر پذیرش 24
01 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ازبرخورد آقای دکتر بسیار راضیم! امابرای نشان دادن آزمایشی که آقای دکتر نوشته بودند اینترنتی وقت گرفتم وچون از شهرستان دوری می آمدم به خاطرماندن در ترافیک یک ساعت دیر کرد داشتم وخانم منشی انگار می خواستند جریمه ام کنند بعداز مدت بسیار طولانی انتظار بالاخره اجازه دادندواردشوم وبااینکه به ایشان گفتم که تنهایم شب بسیار دیر به شهرم رسیدم!
ز
زینب باغبانی
کاربر پذیرش 24
28 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام به پزشک عزیز که واقعا با اخلاق انسانی حال دل یکه مادر رو باطرز بیانشون راحت کردن پسرم ی هفته قبل دکتر دیگه رفته بود طرز بیان اون دکتر رو ک شنیدم دوست نداشتم پسرم بره پیشش شب قبل تر تمام ویزیت نوشته شده توی جیب پسرم توی لباسشوئی حل شد گفتم حکمتشه ک واقعا نره اونجا تااینکه خواهرم پزشک بقائی رو معرفی کردن خداخیرشون بده
آ
آمنه قنبری
کاربر پذیرش 24
09 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
انصافا دکتربااین همه حُسن وتشخیص عالی وخوش خلق ندیده بودم بینهایت ممنونم ازدکتربقائی،بخاطر حس دلسوزی وامیدی که به مریض میده ووقتی که برای ویزیت مریض اختصاص میده وبراحتی وبا حوصله به سوالات مریض پاسخ میده من ایشون روبه تمام کسانی که هرگونه مشکل گوارش دارند توصیه میکنم ..پایدارباشید دکتربقایی حاذق وخوش اخلاق ومهربان
کاربر پذیرش 24
19 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای درمان گوارش وصفرابه ایشان مراجعه کردم چیزی که دراخلاق ورفتارومتانت وبرخوردشان دیدم خداروهزاربارشکرکردم ایشان بسیاربامعرفت ودلسوزبودندوباحوصله ودقت به کارم رسیدگی کردند وراهنمایی لازم روانجام دادند میخوام بگم جناب دکترازخداوندبراتون آرزوی سلامتی وسرافرازی دارم ازخانم منشی مهربان هم ممنونم.
کاربر پذیرش 24
07 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
همسرم مدت ها درگیر بیماری و دردهای عجیب غریب بودن بودن آقای دکتر خیلی زود با دو تا آزمایش تشخیص فاسیولا دادن هم در تشخیص بیماری که دکترهای دیگه عاجز بود و هم در روند درمان عالی بودن و هر لحظه تا پایان بهبودی در کنار همسرم بودن خدا خیرشون بده درمان آغاز کردن خداروشکر مشکل رفع شد
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی