
گوارش و کبد بزرگسالان
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
66188
⮜ بیوگرافی
عضو هیئت علمی دانشگاه
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر حیدرعلی بالو
تلفن مطب
136 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
27 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
با توجه به راهنمایی دوستان به مطب ایشون مراجعه کردیم برای جای پارک ماشین که مشکلی نداشتیم چون در قسمت پرترافیک شهری نبود و باران پاییزی در کنار پارک ملت فضای دل انگیزی رو ایجاد کرده بود محیط مطب تمیز و اتاق انتظار مناسب بود و منشی بسیار مودب مراجعات دکتر تقریبا زیاد بود و با اینکه قبل از اومدن دکتر اومده بودیم 6 نفر نوبت داشتن و یکساعت طول کشید که نوبت ما برسه و دکتر صبورانه به شرح حال بیمار گوش دادن و دارو تجویز کردن و برای تشخیص بهتر آندوسکوپی نوشتن که باید فرایند اون طی بشه و نتیجه اش مشخص بشه. درکل راضی بودم.
س
ساره سرمدی راد
کاربر پذیرش 24
30 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
مطب بسیار شلوغ و 2 ساعت معطلی رو باید در نظر بگیرین،به ترتیب لیستی که بعد از ورود نوشته میشه مریض ها پیش دکتر میرن میتونید پذیرش بشین اگر منزل نزدیکه برین2 ساعت بعد بیاین که اذیت نشین رفتار پرسنل و کارکنان و دکتر خوب و محترمانه بود در مورد روند درمان فعلا آزمایش نوشتن نمیتونم نظری در مورد روند درمان بدم ،و اینکه انتقاد از سایت پذیرش 24 !من دوباره تماس گرفتم با مطب و برای همان روز نوبت گرفتم و گفتن اصلا پیامک پذیرش 24 براشون نمیره و مبلغی هم که سایت میگیره بیعانه نیست به حساب سایت هستش و ویزیت دکتر جداست
کاربر نوبت
02 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
۴سال مریض دکتر کوروش مجتهدی بودم روز به روز بدتر شدم و تشخیص اشتباه دادن .خداروشکر با دکتر بالو اشنا شدم و تازه درمان و شروع کرده . مادرم ۶ماه درد معده داشت دکتر مجتهدی فقط داروی الکی و دادو گفت از اعصاب ولی دکتر بالو با تجویز یه قرص مادرم و نجات داد ممنون از جناب دکتر بالو
کاربر پذیرش 24
23 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
⭐⭐⭐⭐⭐ من از تجربه مراجعه به دکتر بسیار راضی بودم. رفتار ایشان بسیار محترمانه و آرامبخش بود و در طول ویزیت استرس ایجاد نکردند. توضیحات قابل فهم ارائه دادند و در صورت نیاز دارو تجویز کردند. تنها نکتهای که میتوان به آن اشاره کرد، مدت انتظار حدود سه ساعت در مطب بود.
ع
علی جانی پور
کاربر پذیرش 24
20 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
پدرم قبلا توسط ایشون و یه پزشک دیگر معاینه شده بود.بعد بکسال که مجدد بهش نراجعه کردیم.تقریبا نظرش این بود که دیگه من درماننمیکنم چون شما کارتون رو با پزشک دیگری انجام دادید.و تقریبا فقط پول ویزیت رو گرفت و کاری نکرد و با یه لحن بدی هم برخورد کردن
کاربر پذیرش 24
18 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
نفخ شدید و درد زیر شکم داشتم با آرامش و حوصله ازم شرح حال گرفتن جوری که بهم استرس وارد نشد بعد توضیحاتم خودشون سوالایی پرسیدن.گفتن دو نوع دارو مینویسن برام و آزمایش که انجام دادم و خوب بود خدا رو شکر.الان بهترم و یک دوره دیگه باید دارو مصرف کنم
کاربر پذیرش 24
11 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
همسرم مشکل کبد چرب و تریگلیسیرید بالا دارن. فعلا آقای دکتر برای همسرم آزمایش خون و اسکن کبد و کولونوسکوپی نوشتن که باید انجام بشه و بعد مجددا جهت ویزیت مراجعه کنیم. ولی از نظر نظم و ترتیب مطب و برخورد و توجه پزشک خوب بودن
ع
عنایت الله گیلانپور
کاربر پذیرش 24
08 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
دکتر برام سونو گرافی نوشت نتیجش بعدا مشخص میشه ولی برخورد ایشان خوب بود ولی جالب ابنکه منشی دکتر بسیار با شخصیت و خوش اخلاق بودن امیدوارم پروسه درمان هم با موفقیت انجام بشه از نطر سنجی شما هم سپاسگزارم
کاربر پذیرش 24
09 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
منشی مطب با صبر و خوشرویی با بیماران برخورد می کرد ، برای آن ها توضیحات در مورد روند انجام دستورات پزشک توضیح می داد، پزشک با حوصله و خوشرویی برای بیماران در مورد بیماری و روند درمان توضیح می دادن
کاربر پذیرش 24
23 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بالو بسیار دکتر ارام و دقیق در خصوص تخصص خودشان هستند و با حوصله پرونده بیمار بررسی کردند و نکات بسیار مهمی رو یاد اور شدند ، سپاس از وجود چنین افرادی که پایبند قسم و حرفه ی پزشکی خود هستند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی