طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان رشت
  3. گوارش و کبد بزرگسالان
doctor profile picture

دکتر صبا فخریه اصل

گوارش و کبد بزرگسالان

رشت

4.5

(239)

239 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

رشت


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر صبا فخریه اصل هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر صبا فخریه اصل

تخصص

گوارش و کبد بزرگسالان

کد نظام پزشکی

34485

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مطب دکتر صبا فخریه اصل

رشت، محل کار: مطب:چهار راه میکاییل بلوار حافظ ساختمان 34 جنب داروخانه دکتر زینالعابدینی طبقه دوم

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

239 دیدگاه

ح

حمید رحیمی

کاربر پذیرش 24

11 شهریور 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

2

پزشکی با متانت و ادبیاتی عالی اما بسیار ترسو هر کسی که رفت پیشش، دو تا برگه داد که برند پیش دکتر نجاتی فر (خون) و مهدوی (تغذیه) این نوع پاسکاری بسیار نکوهیده است ویزیتش برای هر بیمار بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ست و عمده زمانش هم به پرسش های بی ربط تلف میشه در مجموع برای افرادی که بیماری حساس کبدی و گوارشی دارند (با نهایت احترام به خانم دکتر) تحت هیچ عنوان ایشون رو پیشنهاد نمی‌کنم بنده نفر پنجم بودم بیش از ۲/۵ ساعت زمان برد تا نوبت من بشه و نفر قبل من لااقل ۴۰ دقیقه ویزیتش طول کشید و ویزیت خودم بیش از سی دقیقه که بیست دقیقه ش سوالات کاملن بی ربط و تکراری بود

کاربر پذیرش 24

12 اسفند 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

زمان ویزیت حدود ۲۰تا ۲۵ دقیقه برای هر فرد طول می کشد و این به دلیل دقت ایشان در گرفتن شرح حال دقیق بیمار با شنیدن توضیحات خود شخص و پرسیدن سوال های مختلف و دریافت آن چیزی که برای درمان نیاز هست می باشد... با توجه به نتیجه آزمایش و فیبرو اسکن کبد، با حوصله و آرامش کافی، توضیحاتی را در خصوص هر یک به من دادند و در هر بخشی که نیاز به مراجعه به پزشک با تخصص دیگری بود نیز راهنمایی کافی انجام دادند... این سبک از طبابت دارای همان اصلی است که در خیلی از پزشک ها فراموش شده و ای کاش باقی پزشکان نیز برای سلامت بیمار ارزش بیشتری مثل این دکتر قائل باشند...

کاربر پذیرش 24

17 خرداد 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

التهاب پانکراس داشتم یه متخصص و یه فوق تخصص مراجعه کردم ولی خیلی خونسرد بودن و بدون اینکه دارو بدن واسه یه مدت بعد بهم وقت آندوکولون دادن .ولی خانم دکترهمون روز مراجعه ی اول بسیار باحساسیت برام آزمایش اورژانسی نوشتن و چندساعته نتیجه رو خواستن و گفتن چنین چیزی رو نباید دست کم گرفت .حتی تاقبل آندوکولون هم بهم دارو دارن .وضعم یک روزه تغییر کردو بهتر شد .خداخیرشون بده .تابحال ندیدم یه دکتر انقدر نگران بیمارش باشه .ازشون واقعاً ممنووونم🥲

کاربر پذیرش 24

20 خرداد 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر بسیار با دقت و با حوصله از بیمار شرح حال میپرسیدن و بدون آزمایش و عکس مربوط به بیماری نتیجه گیری نهایی نمیکنن و توضیحاتشون در مورد بیماری مورد نظر بسیار واضح و کامل بود و حتی در مورد داروهایی که تجویز کرده بودن بسیار دقیق توضیح دادن و پزشک بسیار حاذقی هستن

کاربر پذیرش 24

22 مهر 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام از سال 96پیش خانم دکتر مراجعه میکنم خیلی راضی هستم مشکل کولیت روده بزرگ دارم.تنها مشکلی دارم کم یاب بودن داروهاست و گاهی متأسفانه اصلا پیدا نمیشه.این روند درمان رو کند می‌کنه در هر صورت امید ما بعد از خدا خانم دکتر دلسوز و با اخلاق خانم فخریه همیشه سلامت باشید.

م

محدثه مرحبا

کاربر پذیرش 24

08 خرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

4.33

باسلام. من بیشتر از یکسال از بیماری شقاق مقعد رنج میبردم که با مراجعه خدمت خانم دکتر و راهکارها و تجویز دارویی ایشون، در عرض سه روز بهبود پیدا کردم و پشیمون بودم از اینکه چرا سهل انگاری کردم و زودتر به پزشک مراجعه نکردم و این همه مدت خودمو اذیت کردم با تحمل شقاق.

کاربر پذیرش 24

27 اسفند 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

باسلام خانم د فخریه پزشکی حاذق ومتعهد هستند با صبروحوصله بیمارمعاینه وبه حرفهایش گوش می‌دهد دردنیای کنونی چنین پزشکانی درکشورخیلی کم هستن مثل همه شیرازی‌ها آرام وپرحوصله.امیدوارم مردم از وجود شریف ایشان نهایت استفاده رو ببرن.یاحق

کاربر پذیرش 24

24 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

2.67

ندارم و راضی نبودم از ملاک تجویز و خصوصی سازی برای اندوسکوپی که فقط با فرانشیز آزاد انجام میدادند که وقتی گفتم که برام کد رهگیری برای ارجاع به طرف قرار داد بدید قبول نکردند و گفتن اگر جای دیگه انجام بدید شما رو دیگه پذیرش نمیکنم

ل

لیلا طاعتی

کاربر پذیرش 24

14 اسفند 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

زمان انتطار کوتاه 10 دقیقه.وقت کافی برای بیمار میگذارن و بسیار دقیق و باجزئیات مشکل بیمار رو جویا میشن تا به تشخیص برسن .برای اولین مراجعه بسیار عالی بودن و خیلی راضیم. مراجعه مجدد برای بررسی میزان و وضعیت درمانم برام گذاشتن.

کاربر پذیرش 24

18 تیر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

4.67

با تجربه و عالی کمی در برخورد با بیمار جدی هستن ولی کارش ارزش جدی بودنشو داره بهترین و اولین تشخیص درست بیماری هم در خودم و هم اطرافیانم حتی اگر بعد این ویزیت تا خارج هم برید تشخیص اولیه دکتر فخریه اصل درست است

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

رشت


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی