
گوارش و کبد بزرگسالان
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
66110
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر افشین شفقی در رشت
تلفن مطب
338 دیدگاه
کاربر نوبت
23 بهمن 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام بهترین و منصف ترین پزشکی بود ک توی این دوسال دوره درمانم دیدم زندگیمو مدیون ایشون هستم ایشون سرطان روده من رو در همون زمان ابتدایی گسترشش تشخیص دادن و ارجاح دادن ب جراح ک ابته برا جراحی رفتم تهران و هر دکتری میدید میگفت شانس آوردی ک تشخیص عالی و ب موقع بوده ! من و خانوادم همیشه دعا گوی ایشون هستیم
کاربر پذیرش 24
20 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر شفقی با وجدان ترین دکتری هست که دیدم من مریض ایشون بودم اگه نبودن من الان مرده بودم و دوتا بچه هام بی مادر حتی روز پنج شنبه که خودشون و همکاراشون تو واحد اندوسکوپی بیمارستان رازی رشت تعطیل بودن من تنها نذاشتن و باعث زنده موندم شدن هرگز فراموش نمیکنم خوبی و بزرگواری این دکتر عزیز ومحترم.
کاربر پذیرش 24
19 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و احترام ؛ آقای دکتر تبحر و تخصص خاصی تو شناخت انواع بیماریها ومشکلات بالینی بیمار توزمینه ی گوارشی رو دارند و معمولا برای درمان های تکمیلی واقعا شخصا پیگیرند . من واقعا از ایشون راضی هستم و الان چند سالی هستش که هم خود و هممادر بیمار ایشون هستیم و در مانسون نتیجه بخش بوده .. تشکر
کاربر نوبت
28 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام زخم اثن عشر داشتم خیلی دکتر رفتم تشخیص ندادن.یکی از دوستان ایشونو به من معرفی کردند رفتم پیش آقای دکتر شفقی هم تشخیص دادن هم درمونم کردن. واقعا دکتر خیلی خوش اخلاق.خوش برخورد کارشون عالی .یعنی با همون نسخه اول من خوب شدم.اما باز پیششون رفتم تا کاملا مشکلم برطرف شد.الان چند ساله که راحت شدم
کاربر پذیرش 24
10 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ، درمان با تشخیص درست دکتر به خوبی انجام گرفت ، در مدت زمان 4 سال ، ایشون داروهای مناسب و مرتبط با بیماری رو تجویز کردن و از دادن داروهای اضافه خودداری کردن. نحوه ی برخورد ایشون بسیار محترمانه ، صمیمانه و دلسوزانه برای بیمار بود. که در نتیجه درمان قطعاً این رفتار پزشک بی تاثیر نیست.
خ
خورشید کابینی
کاربر پذیرش 24
26 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
حدود 3سال تحت نظر دکتر هستم،تشخیص ورم معده و زخم معده و سندرم روده تحریک پذیر دادند، در حال حاضر داروهای مختلفی مصرف مینمایم. به محض ناپرهیزی غذایی دوباره بیماری ام عود میکنه، فعلا گفتن داروها رو ادامه بدهم.از نظر تشخیص نمره خوبی میگیرن، و از نظر اخلاق بسیار خوب و مهربان هستن
کاربر پذیرش 24
04 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام - چند سالی بود تحت نظر آقای دکتر شفقی عزیز و ارجمند بودم هرچقدر از خوبی و درمان این دکتر مهربان بگم کم گفتم. خیلی عالی بودند و هستند من درمانم از تهران شروع شد ولی با داروی اصلی آقای دکتر شفقی که اول در انزلی بودند شروع کردم والان خیلی سرحال هستم ویک دنیا ازش متشکرم
ن
نرگس ملک نژاد
کاربر پذیرش 24
03 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین پزشک داخلی باتجربه مهربان دلسوز بهترین مشاور برای بیمار خدا خیرشون بده همیشه سلامت برقرار باشند همیشه دعاگوش هستم وهرکه هم مشکلی داشته باشه آقا دکتر معرفیش میکنم حال خوب امروز منو مدیون آقای دکتر هستم زنده باشی آقای دکتر خدا عمر طولانی وباعزت بهتون بده❤
کاربر پذیرش 24
10 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
بسیار بسیار باهوش....با سواد...توانایی تشخیص فوق العاده...پر از انرژی های خوب و مثبت.....خاکی و افتاده....روز و شب دعاشون می کنم...به قدری مادر من استرس داشتن به محض دیدن ایشون آروم شدن.....مایه مباهات استان گیلان هستن ایشون...خدا پشت و پناهشون باشه همیشه
کاربر پذیرش 24
02 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
دارو های ایشون خوب بود من مصرف میکردم اما بعد از اینکه استفاده از دارو رو قطع کردم بازم مشکل اسید معده و سندرم روده تحریک پذیر دارم وبخاطر اینکه استرس واظراب برام بوجود اومده خیلی درد واسید معده اذیتم میکنه نمیدونم چکار کنم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی