
گوارش و کبد بزرگسالان
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
86641
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر علی اکبر خالصی
تلفن مطب
4.8
(بر اساس نظر 104 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
3
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
امکانات رفاهی مطب
5
104 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
14 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیفیت درمان عالی مدت با دو نسخه و با یک ازمایش و کلونوسکوپی نحوه برخورد هم عالی خوب به حرف مریض گوش داده براساس گفته ها تسخیص عالی ازمایشاتی که ایشون نوشتن هیچ کس ننوشت واقعا درجه یک و فوق العاده هستن به خیلی ها معرفی کردم ایشون رو به دوست و اشناها همه با من هم نظر بودن در تشخیص و دارو
م
محمد یعقوبی
کاربر پذیرش 24
15 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر من برای 31 مرداد از شما نوبت داشتم از شهرستان اومدم مطب شما تعطیل بود از اون روز به بعد هرچی زنگ میزنم تلفن مطب مشغول هست یا کسی جواب نمیده خواهشا یه نوبت به من بدین این شماره تلفن من هست 09132782381
ح
حمید صابری
کاربر پذیرش 24
07 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر خوب و بسیار باادب با حوصله حرف بیمار گوش می کنن و همچنین معاینه هم لازم باشه حتما انجام میده نحوه رفتار خانم منشی مطب ایشان هم خوب بود که از شون تشکر می کنم فعلا تحت درمان ایشان هستم
ا
ایمان سلاجقه
کاربر پذیرش 24
08 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
جناب دکتر من سرفه میزنم ازته گلوم سینم خون بالا میاد گلاب بروتون دست شویی میرم ایقد خونریزی دارم که ضعفم میزنه سرمعدم شدید سوزش داره پشت کمرم خیلی دردمیکنه.بعد سرمعدم مثل سنگ سفته
ع
علی اصغر عاقبتی
کاربر طبیبی نو
12 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
بسیار کار بلد بنده دچار انسداد شده بودم هیچکس،تشخیص نداد.حتی یک پزشک گفت عمل جراحی ایشون یک دارو به بنده دادن کمتر از 12 ساعت درده رفت و الان 4سال دیگ درده نیومده
کاربر پذیرش 24
16 آبان 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
نمی دانم چرا نظرا من را ثبت نمی کنید من توهین نکردم فقط گفتم ناراضی هستم حتما باید نظرات مثبت را ثبت کنید این جوری که همه خوبن
کاربر پذیرش 24
23 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون بسیار خوش برخورد هستن و برای بیمار وقت میذارن و به حرف های بیمار خوب گوش می دن . تشخیصشون هم خیلی خوبه . عمرشون با عزت .
ف
فردوس خدایاری
کاربر پذیرش 24
08 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ببخشید شما چجوری نوبت گرفتید ؟؟من راه دورم و هرچی به شماره هایی که گذاشتن زنگ میزنم جواب نمیدن
کاربر پذیرش 24
12 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
پزشک بسیار حاذق و با خلاق درمان با تشخیص کیسه صفرا و عمل جراحی به موقع با موفقیت انجام شد
ا
اطهره زراستانی
کاربر پذیرش 24
08 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
بسیار خوش برخورد و دلسوز،همچنین پرسنل ایشان منشی محترم و خوش اخلاق،باتشکر فراوان...
تلفنی
متنی