
گوارش و کبد بزرگسالان
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
77408
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر فرشاد اسدی در رشت
تلفن مطب
4.9
(بر اساس نظر 172 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
5
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
امکانات رفاهی مطب
5
172 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
25 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر با سواد و مهربانی هستن.ایشون نمونه یک انسان کامل و شریف هستن.به درد بیمار اهمیت میدن و برای بیمارشون وقت میذارن.ایشون نه تنها از نظر جسمی به بیمار کمک میکنن بلکه از نظر روحی هم خیلی روی بیمارشون کار میکنن.ایشون پر از انرژی مثبت هستن و به نظرم هم کلام شدن با ایشون خودش یک گام به سمت بهبودی هستش.من نفس کشیدنم رو بعد از خدا مدیون ایشون هستم.
کاربر پذیرش 24
03 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ایشون بسیار پزشک متبحر و دلسوز برای بیمار هستن و به فکر وضعیت مالی بیمار هم هستن تا دارویی تجویز نکنن که در توانایی بیمار نباشه و اینکه خیلی با دقت هستن و برای بیمار وقت زیادی میذارن ،هرکس از مطبشون اومد بیرون خندان و با حال خوب بود و اینکه ایشون بر روی روان بیمار هم کار میکنن که خیلی عالیه
کاربر پذیرش 24
03 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر عالی. فقط میخواستم از سایت درخواست کنم آدرس دکتر رو عوض کنین مطب ایشون تغییر کرده شماره تماس هم تغییر کرده از پشتیبان تقاضا دارم عوض کنین ممنون میشم رشت، بین فلکه قلی پور و پل بوسار، کوچه مرادیان، جنب آزمایشگاه آشتیانی، ساختمان اطبا، طبقه 5، واحد 12، تلفن 32135110
کاربر پذیرش 24
01 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
کلونوسکوپی را انجام دادیم.برخورد بسیار فوق العاده عالی.روحیه دادنشون بسیار عالی بوده .نگرانی بیمار را با حوصله برطرف میکند.هرسوالی هم داشتیم با دقت و حوصله پاسخگو بودن.قبلا هم دخترم بابت صفرا بهشون مراجعه کردن.تشخیص درستی داشتن و اصلا جراحی رو توصیه نکردن .
کاربر پذیرش 24
21 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین دکتری هستن که تا حاللا دیدم هم از نظر اخلاق و هم تو کارشون فوق العاده هستن با بدترین شرایط روحی من رفتم مطبشون انقدر برخوردشون عالی بود که روحیم واقعا خوب شد حالمم خوب شد فقط 1هفته داروهاشونو مصرف کردم کاملا مشکلم حل شد
کاربر پذیرش 24
05 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام سه ساله همسرم پیشه اقای دکتر ویزیت میشن داروهایی که تجویز میکنن واقعا عالیه خیلی کارشون درسته و با سواد هستن به تک سوالات بیمار با حوصله جواب میدن واسه هر بیمار کلی وقت میزارن مطمئن باشین بهشون مراجعه کنین پشیمون نمیشین
کاربر نوبت
28 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من همسرم انسداد روده داشت دکترای زیادی بردیم تشخیص ندادن مارو معرفی به دکتر اسدی کردن .بایه ویزیت واندسکوپی مشکل همسرم فهمید خدا خیرش بده دکتر با اخلاق مهربون وواقعا درس خونده است عالیه کارش عالیه دکتر مهربون
کاربر پذیرش 24
19 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خواهرم و یکی از دوستان برای مدتی تحت نظر ایشون قرار گرفتند مشکل هردو رفلاکس بود که با دارو کاملا حل شد برای پدرم چون مورد سرطان بود علی رغم تلاش های ایشون متاسفانه بخاطر متاستاز از دست دادیمش
کاربر پذیرش 24
08 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر اسدی فوق العاده خوش برخورد و باحوصله هستن به هیچ وجه داروی اضافه تجویز نمیکنن و در صورت لزوم دارو تجویز میکنن دوستان دیگرم هم مراجعه کردن و رضایت داشتن شاد و تندرست باشید
کاربر پذیرش 24
20 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر عالی و کار بلد و خوش برخوردی هستن از نظر روحی بسیار کمک حال بیمار هستن برای التهاب شدید روده مراجعه کردیم و خداروشکر با تشخیص عالی دکتر الان کاملا کنترل شده
تلفنی
متنی