
گوارش و کبد بزرگسالان
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
118402
⮜ بیوگرافی
فوق تخصص گوارش کبد بالغین
عضو انجمن گوارش و کبد ایران
آندوسکوپی و کولونوسکوپی
تعبیه استنت مری ،لوله تغذیه معده (PEG)
دیلاتاسیون تنگی مری
پولیپکتومی پولیپهای معده و روده
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر مهسا محتشم
تلفن مطب
4.2
(بر اساس نظر 107 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
5
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
امکانات رفاهی مطب
5
107 دیدگاه
ص
صغری
کاربر دکترتو
31 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم بیش از یکسال درگیر خارش های آزاردهنده در همه نقاط بدن بودند که مجبور بودند هر پنج روز یکبار آمپول کورتون تزریق کنند. به دکترهای متعددی مراجعه کرده بودند حتی نمونه برداری پوست از محل عارضه هم انجام شده بود و همچنان بینتیجه. خانم دکتر تشخیص انسداد مجرای صفراوی دادند و با تجویز تنها یک نوع قرص مداواشون کردند. تشکر بی پایان از خانم دکتر جوان و باهوش
کاربر پذیرش 24
30 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
اینجانب در بیمارستان پورسینا رشت بیمار بردم وبا ایشون آشنا شدم واز آنجای که شناخت قبلی هم داشتم .پزشک بسیار خوش برخورد وپشت کار هستند واز بیماران به نحوی برخورد دارند که واقعا وقتی ازمطبش بیرون میای گویا سالم شدی وای کاش جامعه ما پر بود از این نوع انسانهای دلسوز پزشک من همیشه براش آرزوی موفقیت مینمایم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
04 مرداد 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
بخاطر درد سمت چپ شکم مراجعه کردم ازمایش دادم ولی با وجود درد و ازمایش در دو ویزیت دکتر هیچ کلامی به من نمی گفت و فقط میخواستن بخاطر هیچی اندوسکوپی کلونوسکوپی انجام بدن که در نهایت با مراجعه به ی دکتر دیگه متوجه شدم درد من عضلانی بوده و تعجب دکتر از تشخیص خانم دکتر مهسا محتشم بود
کاربر پذیرش 24
25 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
همه چیز خوب بود فقط ایکاش برای بیمار بصورت تک نفره اجازه صحبت و گفتگوی علائم بیماری داده شود چون چند بیمار در دواتاق مجزا برای هست کمی توجه وصحبت متاسفانه کم میشود . ولی برخورد بسبار عالی ومتواضعانه بود . تشکر از خانم دکتر عزیز
س
سیده طوبی
کاربر دکترتو
19 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
واسه بی اشتهایی و تهوع مراجعه کردم و چون از قبل پولیپ معده داشتم میخواستم آندوسکوپی بشم که فعلا دکتر فرمودند نیاز نیست و دارو تجویز کردند. من از قبل هم ایشونو میشناسم بسیار متعهد و صبور هستند.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
29 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
با سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز پزشک با اخلاق وتجربه بی نهایت خوب وبا سواد من برای بار اول مراجعه کردم خیلی راضیم انشاالله همیشه موفق و برقرار و پاینده باشن ود ر پناه خداوند بزرگ
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
26 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
در داروخانه خود ساختمان اطبا بیماران خانم دکتر به شدت اعلام رضایت میکردن ،همسرم مشکل معده داره چند تا دکتر رفته اما نتیجه حاصل نشد امیدوارم با تعریف مراجعین خانم دکتر همسر منم خوب بشه
س
سیدسمیر
کاربر دکترتو
25 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من پیش خانوم دکتر کلونوسکوپی انجام دادم خیلی راضی بودم چیزی متوجه نشدم بسیار دکتر باحوصله هستن تشخیص درست دادن درحال درمان هستم زیر نظر ایشون هستم خوشحالم که ایشون انتخاب کردم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
03 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مادرم رو بخاطر مشکل معده و مری بردم پیش خانوم دکتر دارو دادن و آندوسکوپی انجام دادن و تشخیص بدخیمی دادن الان دارن درمان میشن خدا عمرشون بده با تشخیص بموقع مادرم رو نجات دادن
آ
آسیه
کاربر دکترتو
30 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر خوبی هستم هم خوش اخلاق هم با دقت گوش میدم ولی بنده هنوز درمانم کامل نشده درد شکم دارم باید کولونوسکوپی انجام بدم خیلیم استرس دارم کسی اینجا انجام داده؟
تلفنی
متنی