
گوارش و کبد بزرگسالان
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
90002
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر علی عرفانی کریم زاده طوسی در رشت
تلفن مطب
241 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
25 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
مشکل خلط و دلپیچه داشتم که برای من آزمایش و دارو تجویز شد و اولین جلسه ملاقاتم بود نمیتونم از نظر درمانی نظر دقیقی بدم در کل بیماری افراد متفاوت هست و درمان هم متفاوت، ولی در کل برخورد خوب و محترمانه ای داشتن.به هر چیزی که گفتم گوش کردن ولی ترجیح میدادم چند سوال در مورد بیماری که دارم بپرسن ازم تا ارتباط موثرتری برقرار میشد اما در کل اوکی بود برای جلسه اول ویزیت و سریع به مشکلم رسیدگی شد.
س
سلطان
کاربر دکترتو
02 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
از شهسوار نزد این پزشک اومدیم بخاطر مشکل همسرم تایم کاری ایشون تمام شده بود و داشتن در مطب رو میبستن ما رسیدیم که لطف کردن باز کردن و همسرم رو ویزیت کردن ممنونم ازشون رفتار محترمانه ای دارن داروهایی ک تجویز کردن عالی بوده تحت درمان هستیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود
ع
علی
کاربر دکترتو
22 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل گوارش وکبدچرب علت مراجعه بود بسیار بسیار ممنونم از دکتربزرگوار بخاطر انصاف و تشخیص درستش ان شاءالله درپناه خدا باشند دردنیا وآخرت بخدا هرپولی میگیرن حلاله ،رعایت حال بیمار رعایت حال معیشت ...هرچی بگم کم واقعا دکتربی نظير خداحفظش کنه الهی
کاربر نوبت
06 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
سلام من دوهفته پیش ویزیت شدم امروز شنبه رفتم صابرین اندوسکوپی وازمایش رو ببرم خدمت اقای دکتر گویا اعلام کردند شنبه نمیتونند مطب صابرین تشریف بیارند الان من کجا توسط اقا دکتر ویزیت بشم ؟
کاربر نوبت
23 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دردشکم داشتم غذا وآب نمیتونستم بخورم فشارم بالا میرفت تپش شدید قلب ومغز همزمان داشتم سمت راست شکمم ورم داشت ومدت یک ماه است بادارو حداقل 50درصد مشکلاتم رفع شده وهماکنون تحت درمان هستم
کاربر نوبت
16 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
درمانگاه فرهنگیان رفتم به صبر و حوصله هستند و آندوسکوپی انجام دادم و فردا کولونوسکوپی نوبت دارم و میخوام قبلا ش جواب آندوسکوپی را نشون بدم
کاربر نوبت
10 فروردین 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
فوق العاده ست کارشون،نمیتونستم غذا، حتی 1لیوان آب بخورم ولی بعد مراجعه به دکتر و انجام آندوسکوپی و بهم دارو دادن الان خوبه خوبم
ش
شهلا
کاربر دکترتو
18 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خوب هستند فقط یکم بیشتر به حرفای توضیحات بیمار یا همراه بیمار توجه کنن یا جوری که متوجه بشن حواسشون به کلمات هست بهتر میشه
کاربر نوبت
23 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
فعلا در حال درمانم ولی کاش دکتر ارتباطش با بیمار بهتر باشد و با بیمار صحبت کند ایشان در حد دوجمله بیشتر صحبت نمیکنن
کاربر پذیرش 24
04 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
در مراحل اولیه هستم آندوسکوپی شدم هنوز دکتر ندیدن ولی در کل برای بار اول داروهایی که بهم داد 90 درصد مشکلم حل شده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی