
گوارش و کبد بزرگسالان
همدان
حضوری
همدان
تلفنی
متنی
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
کد نظام پزشکی
27374
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر امیر مجلسی در همدان
تلفن مطب
4.6
(بر اساس نظر 551 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
1
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
3
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
3
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
1
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
2
امکانات رفاهی مطب
2
551 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
18 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
3.5
با سلام خدمت تمامی عزیزان.جناب دکتر مجلسی انسان محترم و شریف و بسیار آرامی است.به لطف خدا چندین بار جهت چکاب و معالجه به ایشان مراجعه نمودم، و راضی از طبابت ایشان هستم.مشاوره هایی که می دهد بسیار عالی است.بنده نزد ایشان 2 بار آندوسکوپی و یک بار کلونوسکپی انجام دادم.که در درمان و تجویز نوع دارو عالی بوده.من حیث المجموع ایشان دکتر حاذق و کاربلدی است.برای این عزیز آرزوی سلامت و سربلندی دارم.
آ
آرمیتا انصاری
کاربر پذیرش 24
22 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
دو دوره رفتم پیش آقای دکتر ودارو گرفتم البته 5سال پیش ازمایشاتم هم خوب بود دکتر فرمودند داروهامو تکرار کنم تا خوب بشم ولی دوباره بیماریم بعداز یکسال برگشت..ومتاسفانه منشی نوبت نمیده 3بار مراجعه کردم ودرمانم ناتمام مانده
کاربر پذیرش 24
24 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
سلام بنده رفلاکس معده ونفخ روده داشتم بادارودرمان شدم ولی به علت عدم رعایت تغذیه همچنان مشکل روده ورفلاکس معده دارم وخداروشکرنسبت به پزشکانی که تاالان بهشون مراجعه کردم برای بیمارواقعاوقت میگذارن
م
محسن وفایی
کاربر پذیرش 24
12 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام یه سوال داشتم اینکه چرا نوبت دهی در مطب دکتر منوط به داشتن آشنا یا پارتی شده. یا اینکه منشی وقت نمیده و نوبت گیری واقعا سخت شده و اینکه چرا نوبت گیری دکتر مجلسی به صورت اینترنتی فعال نیست
م
مهتاب مرادیان
کاربر پذیرش 24
14 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون دکترخیلی خوبی هستن من باویزیت ایشون کاملا خوب شدم الان بعدازچندسال احساس میکنم معده ام دوباره میخواددردبگیره به این دلیل دوباره میخوام برم پیش ایشون
کاربر نوبت
12 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام بنده دوبار نزد ایشان آندوسکوپی و یک بار کلو نوسکوپی کردم . تشخیصشان صحیح بود. و مداوا انجام پذیرفت.وی دکتر حاذق و توانمندی است.
کاربر نوبت
23 فروردین 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
معده ام خونریزی داشت و اثنی عشر به اندازه یک سانت زخم بود الان 6 ماه که از اندروسکوپی و تجویز دارو ایشون میگذره و خداروشکر فعلا خوبم
کاربر نوبت
30 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
بیماری سلیاک داشتم مراعات کردم اون عواملی که واقعا اذیتم میکرد برطرف شد قبل اینکه با دکتر مجلسی آشنا بشم کلا ناامید بودم
کاربر پذیرش 24
15 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دوستان وقت بخیر کسی اطلاع از اینکه دکتر مجلسی چه روز های درمطب هستن دارد، اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده ممنونم
ک
کبری فلاح
کاربر پذیرش 24
29 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من از اقای دکتر خیلی تشکر میکنم واقعا دکتر باتجربه ای هستند برای مریض وقت زیادی میذاره الان من یک ماه تحت درمانم
تلفنی
متنی