
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
ارومیه
حضوری
ارومیه
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
95930
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر سعید اب خیز در ارومیه
تلفن مطب
مطب دکتر سعید آب خیز
351 دیدگاه
م
مهسا شهبازوند
کاربر پذیرش 24
08 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام،بنده مادرزادی دفع پتاسیم دارم و از بچگی تحت درمان هستم و از سن نوجوانی تحت نظر دکتر ابخیز بودم و هستم در این 9 سال میتونم به جد بگم بهترین پزشک دقیق حساس تشخیص درست و پزشکی ریز بین با مشاوره ای عالی ،فقط متاسفانه جدیدا سخت تر میشه وقت ویزیت گرفت خیلی سخت ،فقط پنجشنبه ها صبح 8 تا 12 ظهر هستن منشی پاسخگو نیس
کاربر پذیرش 24
24 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وخسته نباشید،پدر زن من بیمار آقای دکتر هستند و در شهر ماکو بستری هستن ولی متاسفانه میخواستیم منتقل کنیم به ارومیه آقای دکتر را پیدا نکردیم برای دستور بستری،لطفا تمهیداتی در نظر بگیرید تا دیدار با دکتر راحت شود
کاربر نوبت
09 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین دکترهستند واقعا ازایشون ممنونم پروتئین اوری داشتم قبلا تقریبا13000بودولی الان باتوجه به تشخیص وتجویز به موقع دارو میزان دفع پروتئینم به 1000رسیده .
کاربر پذیرش 24
26 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام اقای دکتر شنیده ام که ازایران میروید پس این همه مریض که اول امیدشان خدا بعد شماهستید چه میشوند به کدو م دستها میسپارید ایاراضی هستید
ع
علی صدیقی
کاربر پذیرش 24
01 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام جناب دکتر سعید آبخیز بسیار با تجربه هستن خودم تحت پیگیری های ایشون خوب شدم حتما توصیه میکنم ایشون از دکترهای کمیاب ایران هستن
کاربر پذیرش 24
13 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دارو و درست و به مقدار تجویز میکنن، نحوه برخورد عالی دارن،و برای بیماران واقعا احترام و ارزش قائلن و در اخر واقعا بفکر بیماران هستن
کاربر پذیرش 24
05 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
با سلام جناب دکتر آبخیز فوق العاده خوش اخلاق و حاذق در کارشان هستند پدر بنده با دوبار ویزیت توسط ایشان از دیالیز شدن فاصله گرفتند
کاربر نوبت
07 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی اما الان که تحت نظرم نوبت دهی بسیار سخت شدهه وتلفن می زنی میره رو پیغام گیر واصلا نمی تونیم نوبت بگیریم دارو هام تموم شده
کاربر نوبت
31 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مامانم کلا کلیه هاش از کار افتاده بود تو بیمارستان امید ارومیه 18 روز بستریش کرد الان 90 درصد کلیه مامانم کار میکنه یعنی کارش عالیه
کاربر نوبت
14 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
چندسال هستش میریم پیش آقای دکتر آبخیز پدرم شکر الله خیلی حالشان بهتر شه و تحت مراقبت سالانه دکتر می باشند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
تلفنی
متنی