
جراحی اورولوژی ترمیمی
شهرکرد
حضوری
شهرکرد
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی اورولوژی ترمیمی
کد نظام پزشکی
42918
سنگ مجاری ادراری
تومورهای کلیه
جراحی برداشتن پروستات (پروستاتکتومی)
بی اختیاری ادراری
درمان ناباروری مردان
سرطان مثانه
جراحی آلت تناسلی مرد
مثانه بیش فعال (OAB)
عمل واریکوسل (واریکوسلکتومی)
سنگ حالب
تلفن مطب
99 دیدگاه
ح
حسن عسگردهکردی
کاربر پذیرش 24
15 آبان 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
1.67
ایشون 3 ساعت قبل از ویزیت از من حق ویزیت رو دریافت کردن و من قبل از اینکه نوبتم بشه فهمیدم به اشتباه اومدم مطبشون بهشون گفتم اشتباها اومدم و حق ویزیت من رو بدین قبل از اینکه نوبتم بشه یک منشی بسیار بی ادب داشتن و هزینه ویزیت من رو بهم بر نگردوندن و همه بیمار ها از رفتارشون بسیار ناراحت بودن ************** با گذشت 5 روز هنوز که هنوزه حق ویزیت من برنگردوندن با وجود اینکه من یک دانشجو هستم و هیچ درآمدی ندارم
ا
اقای عباسی
کاربر پذیرش 24
28 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و احترام فقط در مورد آقای دکتر محمد علی بیگی این نکته را عرض کنم ، بیش از بیست متخصص کلیه و مجاری اداری مراجعه کردم که هر کدام نظری دادند تا اینکه یکی از دوستان آقای دکتر علی بیگی را معرفی نمودند ، گفتم پناه بر خدا رفتم و مشکلم را مطرح کردم و دارو را تجویز نمودند به هفته طول نکشید نجات یافتم ، فقط نمیدونم چگونه تشکر کنم ، فقط میگم دکتر جان انشأالله همیشه سالم و تندرست باشید.
کاربر پذیرش 24
21 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل سنگ مثانه وپروستات داشتم به مطب پزشک مراجعه کردم جای پارک نبود وکمتر از نیم ساعت نوبتم شد ووارد اتاق پزشک شدیم که گفتن مرخصی تابستانه دارم آخر شهریور برای عمل سنگ بیایید نوبت بگیرید ودارو پروستات بخورید ودر حال ادامه درمان هستم.
م
منیرالسادات نوربخش
کاربر پذیرش 24
09 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
درمان تا به حال خوب بوده فعلا تا یک سال که 6ماه آن گذشته تزریق واکسن ب ث ژ در مثانه ماهی یک بار وادامه تا یک سال که 6 ماه آن تزریق شده وبعد از هر 3ماه تزریق انجام یک سونو و دیدن داخل مثانه برای اطمینان از بهبودی برخورد پزشک خوب است
غ
غلامرضا کریمیان
کاربر پذیرش 24
26 مهر 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
1.67
تفاوت چندانی با پزشوان دیگر ندارند عدم رضایت از برخورد پزشک مطب بوی بدی می داد داخل زیرزمین ساختمان پرنیان و آسانسور را به خاطر دلایل شخصی میبستن و بیماران حق استفاده نداشتن در کل ناراضی **********متاسفانه
ا
امیرمحمد خدیوی
کاربر پذیرش 24
10 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر علی بیگی واقعا دکتر باسواد وخوبی هستند ولی رفتار پرسنل وکارکنان مرکز درمانی به هیچ وجه خوب نیست وخدا نکنه کسی بی سواد باشه وکارش پیش پرسنل گیر داشته باشه 'اصلا رفتار مناسبی با بیماران ندارند
کاربر پذیرش 24
24 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
خوب دکترهم بادقت وحوصله سوال وازمایشهارا بررسی کرد وارزیابی ونتیجه گیری و طبق پرسش و بازبینی وگفتگو بابیمار دارو تجویزکر د کلا حدود نیم ساعت تا دکتر آمد طول کشید
ص
صنمبر قاسمی
کاربر پذیرش 24
19 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پدرم باامبولی که داشت توسط ایشان جراحی پروستات انجام دادن و خداراشکر خوب شدن ۰الان هم تحت نظر برای سنگ کلیه هستن پزشک بسیار توانمند انشالله همیشه سلامت باشن
ف
فریبا جعفری قهفرخی
کاربر پذیرش 24
30 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من نوبت اینترنتی میخام بگیرم شنبه صبح اول وقت 7/45 سایت باز میشه بلافاصله یک دکتر غیر حضوری اعلام میکنه نوبت خالی هم دارد ولی نمیدونم چطور نوبت بگیرم.
پ
پرستو قیصوند
کاربر پذیرش 24
06 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ببخشید کسی خبر داره ک دکتر عمل باز کلیه هم انجام میده یا نه من سنگ کلیه ام 30 میل شده فقط گفتن عمل باز انجام بدم ترخدا کسی خبره داره بهم بگه ممنونم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی