
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
78799
متخصص داخلی
دارای برد فوق تخصصی ناسیونال
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر جمیله مرشدی
تلفن مطب
768 دیدگاه
ع
عباس
کاربر دکترتو
28 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام و احترام به تیم دکترِتو . بنده جهت چکاپ سلامت و تایید دکتر نفرولوژیست ، سرکار خانم دکتر جمیله مرشدی در مورخه 26 آذر از دکترِتو وقت گرفتم و در روز 27 آذر 1403 در ساعت 11 در مطب خانم دکتر مرشدی حاضر شدم و حدود نیم ساعت بعد نوبتم شد و رفتم داخل . خانم دکتر مرشدی انصافا شخصی نازنین ، با اخلاق عالی و خوش برخورد و البته مجرب و حرفه ای و به تمام معنی درجه یک بودند و ایشان با صبر و حوصله مدارک پزشکی بنده را مطالعه کردند و به حرفهای بنده هم با درایت و حوصله گوش دادند و در آخر هم هم بنده و هم ایشان با احترام از هم خداحافظی کردیم و با اینکه بنده دفعه اولم بود پیش ایشان رفته بودم ولی به نشانه ی احترام با تعظیم از اتاق ایشان خارج شدم ، چون واقعا ایشان مستحق احترام والا و بهترینها هستند . بنده برای ایشان از خداوند منان بهترینها را آرزو مندم . عباس هاجری 40 ساله ساکن مشهد .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
2
دکتر و منشی و محیط مطب همه خوب هست ولی زمان انتظار خیلی زیاده از سایت وقت میگیری سر موقع میری مطب سه ساعت بعد نوبت میشه خب این هم وقت بیمار و همراه رو میگیرد در ضمن کسیکه به دکتر مراجعه می کند بیمار است بخصوص بیماران فشارخونی که بیشتر از این انتظار فشارخون بالا می رود چون دکتر برای بیماران وقت میگذارند بنظرمن بهتر هست سایت هم بجای هر ۱۵ دقیقه نیم ساعتی باشه در ضمن وقت تلفنی با سایت تداخل دارد مثلا یک نفر تلفنی برای ساعت ۱۰وقت گرفته یک نفر از سایت همون ساعت وقت گرفته اینا باید اصلاح شود
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
08 بهمن 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
3
دکتر بسیار بسیار صبور و با دقت بسیار بررسی میکنند وضعیت بیمار رو ....اما یک مشکل بسیار جدی که مریض ها میتونن مدت زمان طولانی از دکتر سوالهای حتی غیر ضروری بپرسند و متاسفانه انتظار و الافی بقیه ی مریض ها برای خانم دکتر مهم نیست و شروع نوبت دهی از ساعت ۵ هست اما خانم دکتر نزدیک ۶ رسیدن و متاسفانه در اینمورد خونسرد هستن،اگر اولین نوبت نیستید حتما با آمادگی برای بالای دوساعت نشستن برید مطب....من ۳ساعت و نیم بعد نوبتم شد
ط
طاهره
کاربر دکترتو
24 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
طبابت ،صبر،حوصله،مهربانی وحاذقی پزشک عالی شک نکنید که جزو بهترین پزشکان مومن متعهد وباسواد هستند ...ولی منشی دو جور نوبت دهی انجام می ده ،حضوری واینترنتی ..هرتایمی که من نوبت گرفتم ۲ الی سه ساعت بعد ویزیت شدم ،واین واقعا برای سالمندان ویمارانی که مشکل کلیه وقلبی دارنداصلا قابل تحمل نیست خیلی خیلی اذیت می شن،از نظر محیط اسانسور اکثر اوقات خراب هست ،صندلی هم به تعداد کافی برای نشستن نداشت
کاربر نوبت
09 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام من میخواستم برای ای وی اف برم متوجه شدم که فشار خون بالا دارم فشارم اصلن کنترل نمیشد پیش خانم دکتر جمیله مرشدی رفتم فشارم کنترل شده خیلی ممنونم از خانم دکتر عزیز وخوش اخلاق آفرین به همچین دکترهای خوب و خوش اخلاق خدا عزت بده همیشه تنشون سلامت باشه ممنون از خانم دکتر عزیز واقعا وقت میذارن برای بیماران هر چقدر هم تشکر کنی باز هم کمه ممنونم خانم دکتر دوست داشتنی
کاربر پذیرش 24
25 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من دختر مو پیش خانم دکتر بردم واسه معده درد هایی از قبیل ویروسی و عصبی .خیلی از برخورد و صبر و حوصله خانم دکتر موقع ویزیت راضی هستم بسیار خوش رو و خوش برخورد هستن .توضیحات کامل در مورد بیماری هم دادن .منتظر نتیجه آزمایشات و داروها هستم تا مجدد ببرم برای ویزیت
ط
طاهره
کاربر دکترتو
22 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برادرم مشکل فشار خون و نارسایی کلیه ودیابت دارند ،دکتر بسیار با اخلاق ،مومن ودلسوزی هستند ،والان تحت درمان هستند ،تنها مشکل ،در نامنظم بودن وقت هست ویک ساعت باید منتظر بمونیم با توجه به این که وقت هم می گیرم ،واین باعث اذیت وسختی برلی بیمار می شود
ش
شهناز
کاربر دکترتو
30 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر با صبوری و دقت فراوان به بیمار توجه دارد و سوالات بیمار را پاسخ میدهد تشخیص درست با دانش روز ایشان موجب بهبودی ام گردیده است و روحیه بالا به بیمار موجب آرامش روان میگردد و راهکارهای نو جهت اطلاع به بیمار و رضایت مندی میگردد
ط
طیبه
کاربر دکترتو
02 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیار با اخلاق و صبور،،برای چکاپ کراتین خون و سلامت کلیه ها مراجعه کردم بخاطر کنسر معده و چکاپ سالیانه و بررسی سلامت کلیه ها،مراجعه کردم با دقت و حوصله،برای بیمار وقت میزارن از آشنایی و مراجعه به ایشون،،بسیار حس خوب گرفتم
س
سمیرا
کاربر دکترتو
01 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
عالی بهترین پزشکی بودن که تا به الان رفتم،خیلی دلسوز و مهربون و شوخ طبع و با حوصله و کاربلد و ماهر بودند،و از استرسم کم کردن، و برای دارو دادن با خودم مشورت میکردن که این حس دلگرمی بهم میداد و حتما به بقیه معرفیشون میکنم😍
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی