
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
65087
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر مریم حامی در مشهد
تلفن مطب
324 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
14 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
باسلام اینکه توتوضیحات گفتن کمتراز30دقیقه بیمار منتظرمیمونه *****.من هرموقع اومدم تا3ساعت هم نشستم نمونه ش همین الان که تومطبم از5و10دقیقه عصراومدم وبه گفته خودشون که تلفنی نوبت گرفتم نفراول بودم ولی الان ساعت7و40دقیقه هست هنوزداخل نرفتم.متاسفانه منشی **** و **** دارندوهمه ش باگوشیشون درگیرن تااینکه نظم مطب ودرست کنن واین یعنی برای بیمارهای کلیوی فاجعه..وجالب اینه که نوشته سرویس بهداشتی نداریم لطفاسئوال نفرمایید درصورتی که دروقفل کرده وبیماران که همه مشکل کلیه دارن متاسفانه بایدسرویس نرن
م
مصطفی خزاعی
کاربر پذیرش 24
25 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
تنهادکتری هست که واقعا به حرف مریض زیباگوش میده حالامیخوای 20دقیقه توصیح بدی نمیگه فهمیدم بسه بنظرمن اززیرکیشه گوش میکنه تابسته به زندگی ورفتارغذایی بیماربهترین درمان روبرای بیمار تشخیص بده ویکی دیگه ازمزیتاش اینه تداخل دارویی مریض روتشخیص میده وبه بیمارمیگه هرقرصی مصرف میکنی بایدبیاری تاازاسیب بیشتربه بیمارجلوگیری کنه
کاربر نوبت
25 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار متبهر و بسیار مهربان وبا حوصله به گونه ای برای مریض وقت میزاره و راجع به مریضی توضیح میده که پس از پایان ویزیت مریض از مراجع خود به ایشان لذت برده وتمایل داره که چنانچه نیاز شد حتما مجددا به ایشان مراجعه نماید.
کاربر پذیرش 24
02 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام خدمت همه پرسنل مجرب بیمارستان قائم من بیمار خانم دکتر مریم حامی هستم بهترین دکتر از لحاظ برخورد عاطفی و برخورد علمی و وزیت عالی وسرکشی مرتب به بیمار در حال بستری واقعا از نمره 100 به خانم دکتر نمره 99را میدم
س
سید حمید ربانی جلالی
کاربر پذیرش 24
12 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر برای اولین بار دو ماه پیش برای کنترل فشار خون همسرم به خانم دکتر حامی مراجعه داشتیم همه چیز عالی مخصوصا فشار خون همسرم خیلی عالی کنترل شد . سپاس فراوان از خانم دکتر حامی بزرگوار و منشی های محترم
کاربر نوبت
30 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
از ابتداحاملگی که نشکل کلیه داشتم تحت نظر ایشون بودم و ایشون نزاشتن بچه ام رو بندازم و من را خیلی کمک کردن در زمان دیالیز تحت نظر ایشون و بعداز پیوند نیز زیر نظر ایشون بودم و خیلی خیلی راضی هستم از ایشون
کاربر پذیرش 24
26 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من همسرم پیوندکلیه شدن دوساله. وهرماه برای چکاب میریم پیش خانوم دکتر برخوردشون واقعا عالی بوده خیلی خوب به حرف مریض گوش میدن و. وقت میزارن. واقعا خدااجرشون بده ممنونم ازتون خانوم حامی عزیز
کاربر نوبت
10 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ویزیت خانم دکتر بسیار عالی و با حوصله برای مریض وقت میگذارند فقط خیلیییییییییییییییی معطل شدیم تا نوبتمون شد ساعت 4ونیم نوبتمون بود ساعت 7و نیم رفتیم داخل
م
مجید ابراهیمی
کاربر پذیرش 24
28 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک باصبر وحوصله به حرفهای مریض گوش میکنه و بعدش توضیحات لازم رومیده برامن فعلا آزمایش نوشته ومیخوام باآزمایش خدمت دکتر برم.
پ
پروانه صدیق
کاربر پذیرش 24
28 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیر عالی بودن من راضی بودم و الان دوباره میخوام هم خودم و هم پسرم دوباره توسط ایشون ویزت بشیم و انشالله هم نتیجه خواهیم گرفت
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی