
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
100607
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر موسی ملکی ابرده در مشهد
تلفن مطب
603 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
09 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
با سلام : آقای دکتر صبور و مهربان هستند ولی ضعف بزرگی که وجود دارد عدم کنترل در نوبت دهی میباشد به هیچ عنوان زمانی که وقت داده شده رعایت نمیشود و اصلا شماره داده نمیشود که بیشتر باعث درگیری بین مراجعه کنندگان میشود و این یک ضعیف بسیار بزرگی است که باعث میگردد خود خانم منشی هم اذیت شوند امیدوارم در مراجعه بعدی رفع شده باشد .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
12 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
3
سلام ،من سرگیجه و چربی خون بالا و مشکل کلیه داشتم ،یه چکاپ کامل هم داشتم که به دکتر نشون دادم که البته از نظر پزشک محترم برای تشخیص مشکلم کافی نبود و قرار شد که ازمایشات بیشتری رو انجام بدهم و ببرم خدمت ایشون برای تشخیص بهتر ،بیشتر بیماران منتظر هم مشکلات کلیوی داشتن که به ایشون مراجعه کرده بودن .
کاربر نوبت
25 بهمن 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
من تقریبا7سال فشارخون بالا دارم وهرچی دکتررفتم ودارومصرف کردم خوب نشدتااینکه به آقای دکترمراجعه کردم تاحالا دومرتبه توسط ایشون ویزیت شدم وشکرخداحتی یکباره فشارم بالانرفته آقای دکترواقعاتوکارشون خبره هستن وبسیارمهربان وخوش برخورد
کاربر نوبت
17 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام نوزده سالمه 9 ساله لوپوست دارم که چند ماهه متوجه شدم با تاثیرش بر کلیه باعث فشارخون بالا همراه با سردردهای وحشتناک میشدم با مراجعه به دکتر ملکی یک هفته هست خداروشکر دیگه سردرد ندارم و فشارم نرماله ممنونم از آقای دکتر
ع
علی
کاربر دکترتو
08 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
داشتن سنگ کلیه و بالا بودن کراتنین در کارشان واقعا تبحر دارن و و بدون رسیدن به تشخیص علت بیماری دارو تجویز نمی کنند و به آزمایشات و سونوگرافی برای تشخیص بهتر اهمیت بسزایی می دهند . خدا خیرشون بده
کاربر نوبت
20 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
فشار خون بالا داشتم هرجا دکتر و هرچی دارو مصرف میکردم نتیجه ایی نداشت تا آقای دکتر ملکی رو بهم معرفی کردن که با یه ویزیت فشارخونم نرمال و حالم بسیار خوب شد از ایشان کمال رضایت و تشکر رادارم
ط
طاهره
کاربر دکترتو
02 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
ایشان بسیار دکتر با تجربه ای می باشند در برابر گفتار بیمار بسیار صبورند بادقت کامل بیماررو معاینه می کنند تشخیص دادن بیماری عالی و داروهای تجویز شده در بهبود بیماری بسیار موثر می باشد.
گ
گوهر
کاربر دکترتو
20 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خدایی دکتر خیلی خوبیه چون مادرمو پیش یک فوق تخصص دیگه هم بردم ولی اینجوری نبود تا وضعیتش رو دید گفت باید بستری بشه وما هم همینو میخواستم که تحت نظر باشه وهرچی میخورد بالا میاورد
ل
لیلا
کاربر دکترتو
19 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مامانم رو واس فشار خون بردم پیششون ک قبل پیش چنتا متخصص بردم فشارش اوکینشد.فقط ی بار پیش دکتر ملکی ویزیت شدن فشار خونشون تنظیم شد...بسیار با اخلاق و بی نظیرن...
م
مجید
کاربر دکترتو
19 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر که عااالیه. خدا امواتشو بیامرزه هم کاربلده هم بسیار مهربونن اصلا هم پولکی نیست. طفلک چند بار شده بدون ویزیت واسه همراه هم ازمایش و سونو نوشته خدا خیرش بده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی