
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
57560
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر گرجی محمدی در شیراز
تلفن مطب
142 دیدگاه
س
ستایش خادمی کله لو
کاربر پذیرش 24
26 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
امکاناترفاهی مطب عالی واز همهمهمتر پزشک باتجربهوعالیقدرخانمدکترمحمدیکهخداوندعمربیشتربهامپالایشانعنایتبفرمایدتنهامشکلیکه بهنظربندههست زمان نوبتدهیاینترنتیقیدمیشهبیمارستانمطهریدرصورتیکهبایدبهدرمانگاهمراجعهکنیموهمینامرباعثوخامتحالبیماروسردرگمیمیشه
کاربر پذیرش 24
08 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
واقعن با عام بالا و عاااااالی ، تشکر میکنم از دکتر ، حتی یه عکس اندوسکبی از فوق تخصص در شیراز داشتم نشونشون دادم مشکلی که داخلش ذکر شده بود رو اون فوق تخصص به من نگفته بود ولی خانوم دکتر دید و منو در جریان گذاشت خیلی کمک کرد
ز
زهره حبیبی
کاربر پذیرش 24
02 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
خانم دکتر خیلی با حوصله سوال میپرسن ولی با سیستم خیلی کند کار میکنن و باعث میشه خیلی وقت گرفته بشه و یک ساعت از ساعتی که اعلام کردن دیرتر به مطب اومدن فعلا اولین جلسه بود انشالله که نتیجه بگیرم
کاربر پذیرش 24
01 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم کرجی محمدی بسیار دکتر با وقار و متینی هستن به حرفهای بیمار گوش میدن و مدارک پزسکی رو با دقت میبینند و با حوصله به بیمار گوش میدن یه افتخار برای بیمارستان مرودشت هستن
ز
زهرا قنبری
کاربر پذیرش 24
24 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
همه چیز عالی بود ولی طبق ساعتی که به ما اعلام کردن در محل برا ویزیت باشید نبود به همین دلیل موفق به ویزیت دکتر گرجی محمدی نشدم چون شاغل بودم باید به محل کار بر میگشتم
م
مصطفی نجفی
کاربر پذیرش 24
11 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
خانم دکتر بسیار با حوصله معاینه میکنن و خوب به تمام حرف های بیمار گوش میدهد. ولی پرسنل پذیرش با بی حوصله گی جواب میدن و جواب های صریح و روشن نمیدن و پرخاشگری هم میکنن
کاربر پذیرش 24
13 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
من مشکل ادرار داشتم به درمانگاه مراجعه کردمحدود یک ساعت طول کشید وارد اتاق پزشک شدم با نوشتن دارو و تشخیص پزشک نیاز به آزمایش هست ودر حال ادامه فرایند درمان هستم
ف
فاطمه غفوری
کاربر پذیرش 24
09 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
نوبت دهی سر وقت انجام شد ،بدون هیچ معطلی ،رفتار پرسنل محترمانه و خوب بود درحال مصرف دارو هستم تا ببینم نتیجه چطور میشه خدا به همه مریضان لباس عافیت بپوشاند
کاربر پذیرش 24
24 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل کلیه داشتم بسیار با حوصله در مورد بیماری و درمان توضیح دادن و تمامی آزمایش ها و سونوگرافی هام رو با دقت خوندن و توضیح دادن .بسیار خوش بر خورد و عالی
کاربر پذیرش 24
12 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.خانم گرجی محمدی پزشکی با اخلاق و با حوصله هستند.به دقت به حرف های بیمار گوش میدهند.البته فعلا در حال انجام آزمایش و ادامه فرایند درمان هستم.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی