
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
23535
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر قنبرعلی رئیس جلالی
تلفن مطب
411 دیدگاه
م
محسن
کاربر دکترتو
13 خرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام... چون بیش از 15 سال پیش تا کنون زیر نظر دکتر محترم دکتر رئیس جلالی هستیم چه قبل از پیوند کلیه و چه بعد از پیوند کلیه هم از نظر طبابت و هم از نظر نظم و دقت راضی هستیم.خداوند به ایشان طول عمر و سلامتی روزافزون عنایت فرماید
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
04 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
علت مراجعه دفع پروتئین ودرمورددکتر بسیاردکتر خوش اخلاق وخوش اخلاق وباحوصله وباسواد میباشد ولی متاسفانه سالن انتظار درحددکترنیست عدم امکانات تلویزیون ولیوان یکبارمصرف وجوابدهی تلفن مطب درحد ایشان نمیباشد.
ن
نورا
کاربر دکترتو
24 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
سلام دکتر که نیاز به تعریف نداره عالی هست مهارتشون ولی رفتار منشی خوب نیست. نوبت دهی برای ما که از شهرستان هستیم خیلی سخت هست اگه راهکاری برای نوبت دهی اندیشه میشد برای رفاه حال بیمارن عالی بود
ف
فضل الله
کاربر دکترتو
06 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود بیش از ده سال دفع پروتئین بالای 1500داشتم هیچ وقت خوب نشد در این هفت ماه که مراجعه به دکتر داشتم به 300رسیده بینهایت رضایت دارم ممنون وسپاس گذار از دکتر به شما پیشنهاد میدهم
س
سید کریم
کاربر دکترتو
27 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
اینجا جا داره که از زحمات آقای دکتر که چندین سال است کلیه پیوندی را با راهنمایی دقیق نگه داشته و تشکر فراوان از انضباط مطب و مدیریت و رفتار دلسوزانه منشی ایشان
کاربر پذیرش 24
04 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دفع پروتئین داشتم با تجویز قرص فشار خون تا به حال مشکلی نداشتم که با آزمایش جدید مجدداً دفع پروتئین و کراتین زیاد شده همچنین اوره خون 9 شده است
کاربر پذیرش 24
22 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود بیکران. وضعیت نوبت دهی خوب نیست تلفن پاسخگو میگه برای وزیت کردن دکتر بایستی وقت قبلی داشته باشید بعدآ نوبت داده نمیشود و پایان تماس
م
مرضیه
کاربر دکترتو
25 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
واقعا عالی..من ۱۵ ساله تحت نظر ایشون ..پیوند کلیه زدم و از کارشون واقعا راضی ...خدا بهشون سلامتی و دل خوش و موفقیت روز افزون عنایت بفرماید.
ا
احمدرضا
کاربر دکترتو
22 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر خیلی باتجربه در تجویز و تشخیص بیماری من توده داخل کلیه سمت چپم بود که تشخیص به عمل داشتن که بعد از عمل حالم خیلی خوب شد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
15 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام کلیه ام ۲۰ سال پیش پروتئین دفع میکرد ۶ ماه تحت درمان بودم خدا رو شکر خوب شدم و از اون زمان تا حالا از این بابت مشکلی ندارم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی