
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
37685
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر علی اصغر ذوالقدراصلی در شیراز
تلفن مطب
346 دیدگاه
ح
حمید
کاربر دکترتو
11 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر اگر این پیام رو خودتون هم میخونید اینو بگم که جاتون تو بهشت.واقعا کارشون بیست عالی هم باحوصله هم خوش اخلاق و هم اینکه امروز صبح رفتم مطب باتوجه به اینکه حدود چند هفته مشکل تکرر و سوزش داشتم مثانه م عفونیت داشت. داشتم از درد و سوزش میمردم ایشون با تشخیص عالیشون تو همین جلسه اول خوبم کردن الان بعد از چند هفته با آرامش میخوام بخوابم.دکتر نمونه عالی در دنیا بینظیر .
آ
آزیتا
کاربر دکترتو
01 بهمن 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده به دلیل مشکل کلیه طی دو سال گذشته خدمت دکترای زیادی رفتم. که به پیشنهاد دوستم رسیدم خدمت جناب دکتر ذوالقدر و واقعا از این بابت بسیار خوشحالم چون ایشان فوقالعاده پزشک با شخصیت ،محترم ،صبور و دلسوز و با سوادی هستند. و من از اینکه ایشان با حوصله برام وقت گذاشتند متعجب بودم چیزی که توی این دوسال کمتر از پزشکان مربوطه دیده بودم.
کاربر نوبت
04 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
چندساله که ادرارگرفتگی شدید داشتم به چندتا دکترمراجعه کردم آزمایش وسونو دادم نه دکترها علت رو تشخیص دادندونه سونو ها وآزمایشات ولی ایشون با معاینه تشخیص دادند که عفونت دارم تادرصد زیادی بهترم ولی درمان رو ادامه ندادم دوباره می خوام بیام پیش خودشون .
س
سجاد
کاربر دکترتو
20 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
ایشون پزشک عالی ای هستند. پزشکی با سواد و خوش برخورد ؛ پرسنلشون هم محترمانه برخورد میکنند و برای بیمار وقت میذارند. بنده سنگ حالب( ۴ میلی) داشتم، طی مصرف داروهای تجویز شده ایشان ، طی دو سه روز دفع شد. البته نوشیدن مایعات زیاد و ورزش هم تاثیر گذار بود.
کاربر نوبت
23 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من مشکل پتاسیم داشتم همه بیمارستانهای شیراز 10روز یا 20روز بستری بودم هیچکدومشون متوجه نشدن تا این که بیمارستان ام ای ار بستری شدم تنها دکتور که مریضی منو تشخیص داد دوکتور ذوالقدر بود از دکتور کمال تشکر وقدر دانی میکنم
ا
ایمان
کاربر دکترتو
22 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام.؛ دکتر بسیار خوش رفتار و خوش رو. با تجربه و کار بلد.جلسه اول بود که خدمتشون رسیدیم برای سنگ کلیه 3.5میل دارو دادند و گفتند که با دارو دفع میشه.بعد دو ماه باید سونو بدیم و ببریم پیش دکتر امیدوارم که با دارو رفع بشه.
کاربر نوبت
21 شهریور 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
من هرسه ماه یکبار عفونت ادراری شدید میگرفتم و کلیه ام مرتب شن دفع میکرد.رفتم پیش دکترذوالقدر ظرف 3ماه کاملا خوب شدم وتا الان که دوسال میگذره دیگه نه عفونت ادراری گرفتم نه شن دفع کردم خداروشکر
پ
پروین
کاربر دکترتو
17 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
ایشان دکتر خوب و با حوصله ای هستن...و تشخیصشان بسیار خوب است..بنده بعد از کرونای شدید ک مهر ۱۴۰۰ داشتم ، برای ادامه درمانم به ایشان مراجعه کردم و راضی بودم . پیشنهاد میکنم به ایشان مراجعه کنید
کاربر نوبت
18 اردیبهشت 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
نارسایی مزمن کلیه داشتم توسط ایشان دیالیز شدم تا پیوند کردم بسیار دکتر حاذقی هستند اما باید بگم که به حرفاتون کمتر گوش می کنند ولی کاملا حاذق هستند و با علم و تجربه بسیار زیاد مطمئن
ا
الینا
کاربر دکترتو
23 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
فوق العاده خوش برخورد بودن و وقت میذاشتن واسه بیمار. بسیار با حوصله مشکل بیمار رو میشنون و برخلاف خیلی از پزشکای دیگه ک از اخلاق پزشکی دور هستن داروهای الکی تجویز نمیکنند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی