
فوق تخصص کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
تلفنی
اولین نوبت خالی: 14 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
400,000تومان
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
درجه علمی
فوق تخصص
دانشگاه
تهران
سال فارغ التحصیلی
1401
کد نظام پزشکی
146701
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
129 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
21 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و تشکر از پذیرش ۲۴ من جهت درمان دفع پروتئین از طریق این سایت خانم دکتر خدابخشی رو پیدا کردم و نوبت گرفتم طبعا جای پارک در اطراف کلینیک سخت پیدا کردم حدود ۱ ساعت منتظر ماندم برخورد دکتر خیلی محترمانه وبا حوصله بود بار دوم بود که پیش ایشان میرفتم جواب ازمایش و سونوگرافی رو دید از قبل بهتر بود,درمجموع خانم دکتر در کارش وارد وانسان خوبی هستند.
م
منظر عبدالی
کاربر پذیرش 24
18 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
یک روز قبل نوبت اینترنتی گرفتم و رفتار پرسنل خوب بود. خانم دکتر خدابخشی بسیار متین و خوش برخورد هستند. با حوصله تمام به حرف بیمار گوش میدهند و برای بیمار وقت صرف می کنند. انشاالله به همت مسئولین در همه شهرهای استان لرستان با هزینه کم ،بدون فشار مالی به اقشار مختلف، مردم از تخصص پزشکانی مثل خانم دکتر استفاده کنند.
م
محمد حسن بهرامی
کاربر پذیرش 24
29 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ویزیت درمانی با صبر و حوصله و برخورد مهربانانه خانم دکتر خدابخشی انجام گرفت.رفتار پرسنل وکارکنان مرکز درمانی خوب بود. ولی سرشان جهت دادن نوبت خیلی شلوغ بود و علی الخصوص افراد پیر وناتوان و بدون همراه و یا کم سواد تحت فشار بودند و این مطلب با هنگ کردن و یا قطع اینتروت تشدید میشد.
کاربر پذیرش 24
01 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.من دفع پروتئین داشتم بدون شناخت تو برنامه پذیرش 24دکترخانوم خدابخشی پیدا کردم ک با۲و۳بارویزیت فهمید ک نیاز به نمونه برداری ازکلیه داشتم ک خداروشکر تو بیمارستان شهیدرحیمی برام نوبت زد واینجا انجامش داد دیگ احتیاج نبود برم تهران خدایش خیلی دکتر مهربون و وقت شناسیه
ح
حمید سلیمانی
کاربر پذیرش 24
21 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیارخانم دکترخوب و کار بلدی هستندواسه بیمارشان وقت میزارن من یک ماه پیش بهشون مراجعه کردم برام دارو تجویز کردن حالم خیلی بهتر شد و جواب ازمایش هم هم بعداز اینک ایشون ویزیت کردن و دارو نوشتن وچندتااز داروهامو قطع کردن خیلی خوب شده
س
سعید بیرانوند
کاربر پذیرش 24
14 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خدابخشی رو دکتر امینی فوق تخصص نفرولوژی در تهران به من معرفی نمود.تا الان دو بار ویزیت شدم.تخصص، برخورد مناسب، درمان و تجویز داروی مؤثر از خصوصیات بارز وی می باشد.خداوند به ایشان سلامتی و عاقبت بخیری عنایت بفرماید...
م
معصومه کرمی شاهیوند
کاربر پذیرش 24
02 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای اولین بارم بود که دکتر به این خوش برخوردی و مهربانی ملاقت کردم واقعا ازش راضیم خدا ازش راضی باشه خیلی خوش برخورد ودکتر باتجربه است ازش ممنونم همچنین از پرسنل و کاکنانن واقعا تشکر میکنم همیشه موفق پایدار باشند
م
محمد مجیدی کیا
کاربر پذیرش 24
01 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر یک انسان با شخصیت و با تجربه هستند من برای دفع پروتیین وکراتین بالا خدمت ایشون رسیدم برای من دارو و سونوگرافی نوشتند و برام توضیح دادند که چجوری با بیماریم کنار بیام من از ایشون خیلی خیلی تشکر میکنم
ن
نوشین ساکی
کاربر پذیرش 24
04 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من نارسای کلیه دارم میرم نزد ایشون واقعا از همه لحاظ عالی هستن با حوصله به حرفهات گوش میکنن اخلاق رفتارش بیست ،پزشک حاذقی هستن،واقعا اگه دکترا همه اخلاقشان رفتارشون مثل ایشون خوب باشه درد بیماری یادت میره
کاربر طبیبی نو
13 مهر 1404
بهتر شدین این مشکل درمان دارد؟
میپسندم
نمیپسندم
س
سیدموسی موسوی
کاربر پذیرش 24
15 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام ایشان دکتر خوش برخورد و عزیزی هستن و کاملا توجه به مشکل بیمار میکند و سوابق آزمایشات را به نحواحسن کنترل و چک میکند و راهی که لازمه برای بیمار درجهت بهبودش آن راه را طی میکند خداوند حافظ ایشان باشد
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.