طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان یزد
  3. کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
doctor profile picture

دکتر مهدی زحمت کش سردوراهی

کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)

یزد

4.6

(223)

223 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

یزد


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر مهدی زحمت کش سردوراهی هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر مهدی زحمت کش سردوراهی

تخصص

کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)

کد نظام پزشکی

1169231

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مهدی زحمت کش سردوراهی

یزد، میدان مهدیه ، خیابان آیت الله طالقانی ، کلینیک خاتم النبیاء

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

223 دیدگاه

ب

بی بی صغری ابوالفتحی

کاربر پذیرش 24

06 دی 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

باسلام ، اولین بار بود که توسط جناب آقای دکتر زحمت کش ویزیت شدم و به من دارو دادن و قرار شد پس از مدت 2 یا 3 هفته مصرف دارو آزمایش مجددا بدهم و به ایشان مراجعه کنم ان شاالله مشکل من برطرف شود . کلینیک خاتم الانبیا یزد به دلیل اینکه مرکز درمانی دولتی است و پزشکان متخصص و فوق تخصص در آنجا مستقر هستند و اکثر بیماران جنوب و جنوب شرق کشور به آنجا مراجعه میکنند به نظر میرسد هیچ مزیتی جهت بیماران بومی یزد از قبیل نوبت دهی در نظر گرفته نشده و حق مردم یزد تضییع گردد ، با توجه به اینکه محیط کلینیک سربسته می باشد و بیش از 90 درصد افراد مراجعه کننده به کلینیک که بنده مراجعه کردم اهل سیستان و بلوچستان بودند و مکانی جهت استفاده و نشستن افراد بیمار دیگر وجود نداشت و سالن انتظار بیش از حد شلوغ و سالن دو طرف نشسته و منتظر پزشکان دیگر بودند. باتوجه به محدودیت بلوار طالقانی بدلیل حجم ترافیک و شلوغی اطراف کلینیک ، پارکینگ جهت پارک و استفاده همشهریان بومی یزد در نظر گرفته شود .به امید سلامتی و شفای عاجل بیماران ان شاالله و سلامتی و توفیق روز افزون به خدمتگزاران کادر درمان بویژه پزشکان حاذق خوب یزد . ان شاالله امید است این پیشنهادات و انتقادات با بررسی و کارشناسی جامعه عمل بپوشاند. باتشکر

ح

حیات الله حیاتی

کاربر پذیرش 24

17 اردیبهشت 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

سلام؛ مهربانی وخوش برخوردی آقای دکتر حرف نداشت عالی وشایسته.. اما در ویزیت دهی اصلا هماهنگی وجود ندارد نوبت دهی سلیقه ای و کار بران ومدیران که در بیرون برای افراد ویزیت می‌دهد به دل خودش می‌دهد؛ بنده یک هفته قبل به صورت آنلاین نوبت گرفتم امروز شنبه ساعت 5/20دقیقه نوبت من بود ویزت بگیرم ساعت چهار نیم رفتم ویزت خوده گرفتم گفت هشت نفر از شما جلو است ساعت شش آقای دکتور میاد بعد رفتم 24 نفر را حتی 10 نفر را خودم دیدم بعد من آومد زاری میکرد به ما نوبت بده ساعت 7 آمده بعد برایشان میرفت بیرون شماره میداد می آمد از بنده قبل تر میرفت می‌نشست و دوبار اسمم را اشتباه نوشته بود؛ امیدوارم جناب دکتر در این مورد کمی توجه داشته باشه که کسی سرگردان نشود ممنون از لطف تان سلامت باشید...

س

سارا ریگی

کاربر پذیرش 24

04 مرداد 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

واقعا عالی حتی بگم ازعالی وخیلی خوبم عالیتر مخصوصا آقای دکتر زحمتکش نحوه ویزیت البته تمام پزشکان رهنمون عالی فقط بعضی از پر سنل رفتارشون زیاد عالی نبوداول خدا بعد از خدا آقای دکتر منو نجاتم داد به فامیل به همسایه هر کسی را ببینم مشکل کلیه وداخل داره می‌فرستم پیش دکتر زحمتکش حتی دیروز سه تا مریض ر برای دکتر فرستادم شمارا به خدا از طرف من تشویق نامه بهشان بدید از طرف منم از ایشان تشکر کنید الله جان حفظشان کنه ونگهدارشان باشه کسی که رفتار گردا

کاربر پذیرش 24

06 مهر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

باسلام خسته نباشی واقعاآقای،دکترزحمتکش،کارش،خیلی،درست من بچه ام یه ماه توبخش خصوصی،بیمارستان شهیدصدوقی بستری بودهیچ کاری انجام ندادن برای بچه ام دارواشتباهی،دادن میخاستن دیالیزکن بچه ۱۶ساله نزاشتم تااینکه ادرس دکترزحماکش،گرفتم واقعاخداخیرش،بدگفت بچه بخاطرانتی بی،تیک استفادع کردن کارتین بالاصابت ایستاده نیازبه هیچ داروی،نداربعداز۴۵روزبه یاری خداکولیهابرمیگردن دیالیزهم اصلانمیش به هیچ عنوان

ع

عبدالحمید تقی زاده

کاربر پذیرش 24

22 مهر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

1

من‌برای‌مشکل‌کلیه‌مراجعه‌کردم‌ولی‌اصلا‌بررسی‌‌ایشان‌خوب‌نبود‌(تازه‌دکتر‌خونم‌اقای‌دکتر‌مرتضوی‌زاده‌هم‌معرفم‌بود‌)تا‌ ازمایشم‌دید‌همه‌را‌از‌روی‌میزش‌هول‌کنار‌گفت‌برو‌دیا‌لیزم‌شو‌‌ هیچ‌راهی‌ندارد‌‌که‌به‌دکتر‌دهستانی‌وثقفی‌‌‌مراجعه‌کردم‌من‌را‌ امیدرار‌کردن‌‌واز‌ان‌تاریخ‌تا‌حالا‌تحت‌درمان‌هستم‌وراضیم

م

ملوک مزیدی شرف آبادی

کاربر پذیرش 24

15 فروردین 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

رفتار کارکنان مرکز خوب بود ولی با توجه به اینکه اینترتی نوبت گرفته بودیم معطل شدیم و اگه برگه نوبت که پرسنل بهمون میدن رو شماره نوبت بذارن خیلی خوبه و همه بیماران به ترتیب شماره به اتاق دکتر مراجعه میکنن و دیگه حقی از کسی ضایع نمیشه .‌ رفتار و دقت آقای دکتر بسیار عالی و تشخیص دادن بیماری خیلی عالی .‌

ا

احمدرضا عسکری

کاربر پذیرش 24

27 شهریور 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام و احترام من از طریق پذیرش 24واسه همه دکتری وقت میگیرم ولی این دفعه نوبت من زده بود 17:15تا ساعت 19:30 معطل شدم و زمانی ک به منشی گفتم چرا نوبت من نمیشه گفت خیلی اشتباه کردید ک از پذیرش 24نوبت گرفتید باید زنگ میزدید من آنلاین نوبت گرفتم ک کم تر معطل بشم واقعا نوبت دهی ایشون افتضاحه

ق

قطب الدین افروشه

کاربر پذیرش 24

07 مهر 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

4

بسیار مطلب را ب خوبی ب بیمار ش می رسونه وکاملا ب حرف او گوش میده حتی که تو خیابون اون رو ببینه من پیوندی هستم وهمه پزشکان گفتن باید نمونه برداری کنی که دکتر زحمتکش گفتن نیازی نیست کراتنینم بالا بود که با همت ومهارت پزشکی خاص خود توانستن انرا کنترل کنن

پ

پرنیان توکلی

کاربر پذیرش 24

06 دی 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

پزشک با تجربه ای بودند با اینکه کسی ایشون را بمن معرفی نکرده بودند و من در اینترنت به دنبال پزشک نفرولوژی می گشتم و با اسم ایشون برخورد کردم الان خیلی راضی هستم و با امیدواری کامل به زندگی ادامه می دهم.پزشک های زیادی من را ناامید کرده بودن

م

مهدی عربپور فتح آبادی

کاربر پذیرش 24

19 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خوبه فقط باید همه دردها و مشکلاتت را ازقبل بنویسی و سریع بهش بگویی ،چون تند تند ویزیت می کنه و میگه به سلامت ،بعد می بینی یادت رفته بگویی من فلان مشکل راهم دارم یا داروهای را بنویس ،لذا باید فرداش بیفتی دنبال نوبت دوباره

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

یزد


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی