
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
یزد
حضوری
یزد
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
80338
⮜ بیوگرافی
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر محمدرضا دهستانی مهرجردی
تلفن مطب
148 دیدگاه
ز
زهرا
کاربر دکترتو
15 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر من خانمی ساکن یزد از طریق گوگل با جناب دکتر دهستانی اشنا شدم علت مراجعه ام به ایشون درد کلیه بود... نمیتونستم اروم بشم از درد کلیه به ایشون که مراجعه کردم با معاینه تشخیص دادن ممکنه از کلیه ام نباشه ازمایش عکس نوشتن و همون هم شد تشخیص درست دادن که مشکل کلیه ام نیست بسیار بسیار دکتر فهمیده و باتجربه و مهربان خوش اخلاق هستن از ایشون بسیار سپاسگزارم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
16 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام و احترام اینجانب مبتلا با افت پتاسیم کلراید خون بودم که اینک حدود ۴ سال است زیر نظر جناب آقای دکتر دهستانی به بهبودی نسبی رسیده ام وبسیار از مداوا و برخورد ایشان راضی هستم و تشکر از منشی مطب.
ز
زهرا
کاربر دکترتو
12 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی از درمان کلیهام نا امید بودم و چند سال زیر نظر یه دکتر دیگه بودم اصلا تفاوتی نداشت . وقتی بقیه بیماران ایشون و دیدم که خوب شدن. و دقت در درمانشان خیلی امیدوار شدم و اخلاقشان بسیار عالی.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
12 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر بسیار خوش برخورد و در مورد بیمارم توضیحات لازم را دادن همچنین برخورد منشی خوش رفتار محیط فقط بدلیل گرمای هوا گرم بود و برای مریضم مشکل بود و باید از بادبزن استفاده میکردیم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
28 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار خوش اخلاق هستن،تو کارشون هم عالی هستن،من اولین منشی دیدم که با مریض راه میادو اولین مطبی بود که بدون معطلی وسر همون ساعتی که اینترنتی نوبت گرفتیم داخل مطب میفرستن
کاربر نوبت
04 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کوچک شدن کلیه که بقیه پزشکان مرا ترسانده بودند ولی ایشان با آرامش و گرفتن آزمایش و غیره به بنده دارو و آرامش دادند و الهی شکر مشکلی نداشتم تا کنون
م
مصطفی
کاربر دکترتو
20 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر از بهترین پزشکان کلیه و بسیار خوش اخلاق ،باحوصله کامل حرف های بیماران را گوش میدهند از همه مهمتر تجربه شون هم بسیار عالی است.
ح
حمید
کاربر دکترتو
17 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
سلام جناب خود آقای دکتر بسیار مرد شریفی است و برخورد خوبی دارد و محیط خوبی هم داردانشاالله که در کارشان همیشه موفق باشد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام و عرض ادب با این که تعداد بیمار زیاد بود ولی رفتار پزشک بسیار خوب بود وبا حوصله توضیحات لازمه را به ما دادند
س
سید محمد جواد محمدی فرد
کاربر دکترتو
23 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
ازنظر علمی اطلاعات غنی و سطح سواد بالا و بسیار باتجربه و دارای روابط عمومی خوب و عالی و از همه لحاظ خوب هستند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی