
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان) / اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)
کد نظام پزشکی
85508
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
دکتر اعظم سلیمانی
تلفن مطب
111 دیدگاه
خ
خدیجه اعظمی
کاربر پذیرش 24
05 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار منشی و دکتر خوب بود.معایته اشون خوب بود.فعلا برای مادرم آزمایش نوشتن و ما اولین بار بود که ویزیت شدیم .ایشاالله جلسات بعد که رفتیم و درمان شروع بشه،مشخص میشه که در کارشون استاد هستن یا خیر.ممنون
ک
کتایون رودکی
کاربر پذیرش 24
05 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر اعظم سلیمانی بسیار مهربان و با تجربه دکتر یافتم و از ایشان برای تداوی کلیه راضی می باشم از طرز رفتار شان با مریض خوش ام آمدن و برای ایشان موفقیت زیاد می خواهم
کاربر نوبت
09 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون بیاندازه دقیق و با حوصله بت بیماران برخورد میکنند و هم توضیحات لازم را میدهند و هم به دقت به مریض گوش میکنند یکی از بهتریندکترهایی بودند که خدمتشون رسیدیم
کاربر نوبت
04 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من کلیه هام پروتین دفع میکردن مشکلم خلیی حادبود خانوم دکترباتجربه ودرایت منوازدیالیزکردن نجات دادن هرچی خدا این ملکه ازمانگیره
پ
پروین کاکایی
کاربر پذیرش 24
24 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
رفتار محترمانه خانم دکتر و صبور و با حوصله به حرفهای بیمار گوش می دهند و بهترین راه حل رو پیشنهاد می دهند
گ
گل آفرین آقاجانی
کاربر پذیرش 24
19 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
مادر من سالمنده و نارسایی کلیه داره.خانم دکتر با حوصله و دقت ویزیت کردندو زمان کافی برای ما گذاشتند.
خ
خدیجه خزایی
کاربر پذیرش 24
01 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار با حوصله و برخورد خوب بیمار را ویزیت کردند و رفتار پرسنل هم بسار محترمانه بود
کاربر نوبت
19 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم رو پیش ایشون بردم و بسیار دقیق و عالی با معاینه و تجویز دارو فشار مادرم رو کنترل کردند
ص
صدیقه امیدوار
کاربر پذیرش 24
22 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
متاسفانه منشی وقت اینترنتی را قبول نداشتند و گفتن باید 1 ساعت زودتر در مطب حاضر باشیم.
ع
علیرضا قاسمی ابری
کاربر پذیرش 24
05 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام عرض ادب و احترام.بسیار دکتر خوب و مجرب و با اخلاقی هستند.ووقت میزارند برای مریض
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی