
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
99753
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر سارا کشت کاری
تلفن مطب
27 دیدگاه
م
محبوبه
کاربر دکترتو
09 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سپاس فراوان برای بار اول خدمت خانم دکتر کشت کاری ویزیت شدم و بسیار از طرز برخورد صمیمانه و کاملا حرفه ای ایشون خوشم اومد نکته به نکته راجع به فرآیند بیماری از من سوال کردند و بسیار با حوصله توضیحات کامل و نظرات کارشناسی و تخصصی رو فرمودند … و به تمامی سوالات بنده نیز به وضوح و کامل پاسخ دادند
کاربر پذیرش 24
02 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
همسرم بعداز عمل قلب باز پروتئین دفع می کند چندتا دکتر رفتیم تا خانم دکتروبه مامعرفی کردن وداروها رو اضافه کرد وخداروشکر از چهار ماه پیش با داروها وآزمایش ها وپرهیزهایی که خانم دکتر تجویز کردن همسرم رو به بهبودی هست ایشالا خدا به خانم دکتر ودکترایی که تعهد اخلاقی و پزشکی دارن سلامتی بده
کاربر پذیرش 24
12 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بدلیل مشکلات کلیوی پدرم به ایشان مراجعه کردی م.بسیار با صبر و حوصله آزمایشات و مدارک قبلی را بررسی کردند و بسیار دقیق برایمان توضیح دادند.واقعا تشخیص شان درست و عالی بود و ممنونشان هستیم
کاربر پذیرش 24
15 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون خیلی صبورانه به حرفای بیمار گوش میدن کاملا در مورد مسئله توضیح میدن نسخه ای ک میدن عالیه دکتر حاذق و با مهارت بالا هستند 👌👏
غ
غلام حسین
کاربر دکترتو
14 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
هم دکتر وهم منشی وهم محیط مطب عالی بودند دکتر کشتکاری همسرم را از خوردن آنتی بیوتیک پس از درمان نسبی کلیه نجات داد
کاربر پذیرش 24
13 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان بسیار مهربان و با حوصله و با روحیه هستند برای مشکل نارسایی مزمن کلیه مادرم تحت نظر ایشان هستیم
ا
امیر
کاربر دکترتو
15 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با عرض سلام واقعا دکتر خیلی عالی برای کلیه است واقعا ممنونم خانم دکتر هستم امیدوارم هیشه سلامت باشد
کاربر پذیرش 24
05 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دفع پروتئین وپتاسیم بالا رو با دارو حل کرد نیاز با بستری نشد ممنونم از خانم دکتر....👍👍👍👍👍👍👍
کاربر پذیرش 24
20 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر برخورد بسیار خوب و مودبانه ای با مریض داشتند و برای بررسی بیماری هم وقت کافی گذاشتند.
ا
امیر
کاربر دکترتو
02 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار باسواد و باحوصله و مهربان هستند، بابت سنگ کلیه به ایشان مراجعه کردم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی